DJ POV
Ies din masina trantind portiera cu toata forta de indata ce Jung Kook parcheaza SUV-ul lui argintiu in fata blocului.
- Vin peste o ora sa te iau pentru intalnirea noastra, aud glasul acestuia rasunand din masina. Poarta ceva elegant, continua acesta si grabesc pasii.
Nu ii raspund, ci doar ii arat degetul mijlociu de la ambele maini, fiind prea concentrata sa ajung cat mai rapid in apartament. O data ajunsa in apartament imi las geanta cu echipament si imi arunc adidasii, unul ajungand langa de canapea, aproape nimerindu-l pe Mark care facea meditatia lui zilnica.
- Atat de scurt a fost antrenamentul? ma intreaba fara sa isi deschida ochii cand trec pe langa el.
- Kim Seok Jin, spun si acesta da intelegator din cap. Jeon Jung Kook, continui si ma sprijin de perete. Fiecare se crede cocos, dar niciunul nu ma intreaba ceea ce vreau cu adevarat! Cum ma simt in toata povestea asta! zic furioasa si imi strang bratele la piept precum un copil suparat ce nu a primit ce vrea in dimineata de Craciun.
- Si ce vrei mai exact? ma intreaba Mark si se intoarce sa ma poata vedea. La ultima verificare, cand cineva aduce subiectul Kim Seok Jin in discutie izbucnesti ori in lacrimi, ori o dai pe injuraturi sau in cel mai rau caz inconstienta de la prea mult soju!
- Sa nu mai considere ambii ca le apartin! spun pe acelasi ton iritat si Mark isi lasa capul intre palme. Jung Kook vrea relatia asta pentru publicitate cand de fapt vrea doar sa il faca gelos pe Jin!
- Si tu nu vrei sa ii platesti cu aceeasi moneda? ma intreaba si ma priveste suspicios. DJ, esti cea mai razbunatoare persoana pe care o cunosc si in momentul de fata vrei doar sa il faci pe Jin sa sufere! spune atotstiiutor si se lasa pe spate pe salteaua sa.
- Urasc ca ma cunosti! spun si bat din picioare precum un copil rasfatat.
- Vezi ca ti-am lasat hainele pentru intalnire pe pat, spune acesta si imi indica cu degetul aratator al mainii drepte camera mea. Jung Kook mi se tot lauda ca te scoate undeva pretentios asa ca am dat o fuga pana in Hongdae si ti-am luat ceva zilele trecute, continua si intru curioasa in camera.
Zaresc pe pat o rochie in nuanta somon dintr-un material ce pare matase. Din croiul ei parea facuta stramta pe corp avand un sir de nasturi mici de aceeasi culoare pe lateral.
Zambesc malitios si inchid usa "pregatindu-ma" pentru intalnirea cu Jung Kook. Imi aleg incaltarile si accesoriile potrivite. Mai arunc o privire la ceas si observ ca am suficient timp pentru a-mi incepe machiajul, poate sa imi fac cateva bucle lejere.
Dupa aproximativ 50 de minute de pregatit intens ies radioasa din camera, lasandu-l fara cuvinte pe Mark. Ajung in dreptul lui si fac o pirueta pentru a ma putea admira in toata splendoarea.
- Ce s-a intamplat cu rochia pe care ti-am cumparat-o? ma intreaba panicat rontaind o felie de paine prajita cu Nutella.
- Nu ma intelege gresit, dar am considerat ca ar trebui sa fiu reala si sa port ceva ce ma reprezinta la "prima mea intalnire" cu Jung Kook, spun facand ghilimele in aer cu degetele.
- Si crezi ca un tricou simplu alb de stat in casa si o pereche de pantaloni de trenning indesati in sosete groase pana la gambe sunt tinuta ideala pentru un restaurant de fite? ma intreaba incercand sa nu isi piarda cumpatul. Inspira lent si expira in aceeasi maniera de cateva ori.
- Nu uita de tenesii albi care sunt mai mult gri, spun incantata si merg in hol sa ma incalt sub privirea uimita al lui Mark. Simt ca aceasta tinuta ma reprezinta, spun increzatoare si Mark doar da din cap dezaprobandu-ma.
- DJ, ce incerci sa demonstrezi cu asta? ma intreaba scanandu-ma din cap pana in picioare cu privirea.
- Ca nu vreau sa ma mai controlati, spun si imi indes piciorul in adidas. Tu, spunandu-mi cum sa ma imbrac si cum sa ma aranjez, Kim Seok Jin santajandu-ma emotional si Jung Kook crezand ca sunt fericita in povestea sa imaginara de dragoste, spun totul dintr-o suflare. Ce bine ma simt ca o spun cu voce tare!
CITEȘTI
Tu? Din nou?!
Fanfiction" -Jin, de fiecare data cand ma departez de tine, stii imi iau un avans, ma distantez considerabil fata de tine, trebuie sa faci tu ceva, orice lucru, indiferent de natura sa, ca distrugi tot ce am realizat, spune aceasta exasperata si isi trece mai...