F: 07.09.2016

11 3 0
                                    

DJ POV

Urasc faptul ca imi impart camera cu un exemplar iesit parca din revista Men's Health! E pur si simplu enervant, si arogant, e barbatul suprem! Misogin, inselator, un fuckboy nenorocit! Trebuie sa indur asta pentru Mark, doar simplul gand ca l-am lasat singur in Romania ma face sa ma simt enorm de vinovata. Trebuia sa raman langa el, nu sa vin cu acest macho a carui parfum rezista si la apocalipsa! Tot ce face ma deranjeaza, daca respira doar la cativa centimetri langa mine, imi vine sa ii curm viata. Orice miscare, pleaca sau intra in camera, ma enerveaza la culme!

- Esti draguta sa ma ajuti si pe mine, sa-ti pun hainele in dulap? ma intreaba Jin trezindu-ma din gandurile mele in care cel mai probabil cautam o metoda sa il omor. Serios, dantela? spune acesta mandru si scoate dintr-un buzunar al valizei mele ceea ce parea un sutien.

- Nu inteleg de ce iti bagi nasul in lucrurile mele! zic nervoasa si imi las cartea nervoasa pe pat. Ma duc in dreptul sau si incerc sa imi iau sutienul, dar acesta isi intinde bratul mai sus. Nici nu e marimea ta! spun si incep sa sar, dar acesta ma opreste tinandu-mi capul in mana sa.

- Si spui ca e marimea ta? ma intreaba si isi muta privirea la bustul meu. Panicata ma opresc din orice miscare si imi acopar sanii, cu toate ca aveam cel mai larg tricou pe mine. Push-up e atat de supraestimat, spune si imi arunca sutienul inapoi in valiza, dupa se arunca in pat.

- Tu vorbesti? il intreb si imi inchid valiza cu repeziciune. Voi, barbatii va uitati numai dupa forme, sunteti creaturi vizuale, vedeti ceva rotund si plin, si uite asa vi se ridica ceva! spun si acesta doar ma analizeaza, fixandu-si privirea din nou pe toracele meu. Inceteaza! tip frustrata si imi incrucisez bratele la piept.

- Trebuie sa ma multumesc si eu cu ce am, nu? ma intreaba zambind smecher si realizez ca felul in care stateam ii faceam seara mai frumoasa. Imi dau ochii peste cap si incep sa imi mut valiza, pana cand observ ca acesta cumva ajunge in posesia cartii mele abandonate pe pat. Ce citeste aici domnisoara noastra, 85B sau poate 80B? ma intreaba si ma intorc sa il vad frunzarindu-mi cartea. 

- Nu ai de unde sa stii! spun victorioasa si ma apropiu de pat. Pot sa iti spun ca citesc un roman politist cand de fapt citesc o banala poveste de dragoste, asa ca inceteaza sa imi atingi lucrurile! zic si ii iau cartea din maini, trantind-o pe noptiera. Fac cativa pasi, dar Jin are alte planuri si ma prinde de incheietura mainii stangi, tragandu-ma in pat. Acesta se urca deasupa mea, dominandu-ma sau mai bine zis, incercand sa ma domine cu atitudinea sa de gigolo intarziat.

- Stii ce cred eu ca citesti? ma intreaba si se apropie incetisor de fata mea.
Alo, inima, inceteaza sa mai bati atat de tare, e un fuckboy, ai mai avut din astia in clasa, la club, nu ar trebui sa te intreci in batai neregulate si piele de gaina.

- Cred ca e ceva de dragoste, imi spune la ureche si imi mangaie obrazul drept, odihnindu-si mana pe el.

- Crezi in povestiile de dragoste? il intreb incercand sa imi controlez respiratia sa nu imi tradeze vreo emotie. Ciudat, dar nu ma impotrivesc acestei apropieri intime, ceva din ea imi place. E un sentiment ciudat ca nu am mai avut parte de o astfel de atingere. Nu ar trebui sa imi placa, dar de ce imi place atat de mult? Il privesc, mai precis il admir, pierzandu-ma in irisii lui. Se apropie de mine si imi inchid ochii in speranta ca totul se va termina cat mai repede. 

Simt cum imi da drumul mainii si cum isi lasa greutatea peste corpul meu incercand in acelasi timp sa nu ma striveasca. Fiecare respiratie devenea din ce in ce mai grea si lenta, intreg corpul incercand sa se modeleze sub el. Tresar cand degetele sale se infig in talia mea, ridicandu-mi corpul, presandu-l mai tare de corpul sau. Imi departeaza picioarele cu o mana si se aseaza intre ele, coordonandu-mi fiecare miscare. Pot sa ii simt respiratia fierbinte lovindu-se de pielea gatului meu, facandu-ma sa simt pura anticipare si o senzatie cu totul noua mie.

Tu? Din nou?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum