DJ POV
- Fugi de aici, inainte sa apara Becky, ii spun si incerc sa il imping spre usa camerei, de fapt inainte sa apara si ceilalti! spun si imi folosesc toata forta sa il imping de la spate pe Jin.
- Inca un sarut, imi spune acesta si oftez, haide si te las, sa te pregatesti, ma santajeaza acesta si imi strang bratele la piept.
- Fie, spun si il sarut scurt, trezind protestul acestuia. Acum, te rog, iesi inainte ca Becky sa te vada, il rog si isi da ochii peste cap. Ii intorc spatele si simt cum sunt luata pe sus, de talie, si pusa pe blatul de marmura rece al chiuvetei. Ma uit panicata cand la Jin, cand la usa.
- Ala nu e sarut, spune si imi pune mainile pe umerii sai, acesta e! continua pe tonul sau viclean si imi cuprinde fata in palmele sale.
- Spatiul personal, Jin, ii spun si acesta imi strange obrajii facandu-ma sa imi tugui buzele. Ce am discutat pana acum? il intreb incercand sa formulez cuvintele si acesta nu imi mai stoarce obrajii.
- Am aflat ca pot sa stau mult si bine cu tine in pat fara sa o facem, spune si ofteaza ultima parte, trezindu-mi amuzamentul. Am aflat ca esti un bucatar oribil, stiam asta, dar faptul ca am ramas mai multe nopti la tine, mi-a demonstrat ...
- Cand mancai taietei in lapte nu te-am auzit plangand, spun rautacioasa si incerc sa ii aranjez reverele sacoului. Inca mi se pare o nebunie ca ne-am impacat, marturisesc atenta la cravata sa si ma opresc cand deschid subiectul.
- Deci oficial suntem impreuna, adica am tot amanat sa numim ceea ce avem, deci o consideram relatie in adevaratul sens al cuvantului? ma intreaba Jin si incearca sa se apropie de mine, dar spre usurarea mea usa se deschide si Becky isi face aparitia zambitoare in camera. Se opreste cand il vede pe Jin si pe mine cocotata pe chiuveta si ne priveste suspicioasa. Imi raspunzi la intrebare dupa misiune, spune si tuseste subtil. Becky, o saluta scurt si trece pe langa ea ca si cum nimic nu ar fi iesit din comun.
- Deci ce mi-ai adus? o intreb si aceasta ma priveste neincrezatoare in timp ce pune pe canapea o husa ce probabil continea rochia mea in seara aceasta.
Harnicuta de ea, a trebuit sa faca si sa alcatuiasca in mai putin de 3 zile tinutele pentru baieti si mine. Kwon a insistat ca fiecare jacheta din costum a baietiilor sa aiba buzunare speciale in care sa poata sa transporte mici pliculete cu fiecare sortiment nou inventat de Mark si a insistat ca eu sa port un astfel de sortiment stiut evident de Baek Hee si el. Deschide usor husa si ridica umerasul in asa fel incat rochia sa nu se sifoneze. Nu zic nimic, doar judec cat se poate de tare rochia de culoarea cenusii si cel mai probabil realizata dintr-un material lucios, precum satinul.
- Ce cauta Jin aici? ma intreaba Baek Hee in timp ce ma analiza din cap pana in picioare.
- A venit sa punem la punct ultimele detalii ale misiunii, spun si Baek Hee isi da ochii peste cap. Detalii tehnice, nimic important, ma eschivez si iau umerasul in mana.
- Detalii tehnice ce presupun saruturi pe blatul de marmura din toaleta restaurantului? ma intreaba si imi maresc ochii
- Detalii tehnice in daca o sa mai stau mult aici, o sa ratam deschiderea petecerii, adaug eu si fug cu rochia dupa paravan sa ma schimb.
- Ai grija ca nu se poarta sutien din cauza decolteului adanc si sper ca ai o pereche de chiloti tanga, nu de bunica, pentru ca orice se vede in rochia asta! continua sa imi explice cat timp ma schimbam. M-am gandit ca poate te vei distra cu Jung Kook in seara asta, dar clar am gresit specimenul masculin ce iti va da jos rochia.
Ies de dupa paravan si ma privesc in oglinda. Rochia imi venea ca turnata, decolteul, ce e drept, nu era tocmai favoritul meu, dar compensa cu lungmea rochiei pana in pamant si crapatura pe mijloc, care o faceau pasii mei sa fie acceptabili, nu ca si cum as avea un bat in fund, si totusi era putin prea usoara pentru gustul meu...
CITEȘTI
Tu? Din nou?!
Fanfiction" -Jin, de fiecare data cand ma departez de tine, stii imi iau un avans, ma distantez considerabil fata de tine, trebuie sa faci tu ceva, orice lucru, indiferent de natura sa, ca distrugi tot ce am realizat, spune aceasta exasperata si isi trece mai...