DJ POV
- Nu imi amintesc sa fi aprobat tinuta aceasta, spune Jung Kook glumet si imi netezesc bretonul pregatindu-ma inainte sa intru pe scena. Imi mut privirea de la reflexia mea in oglinda si il gasesc stand in pragul usii privindu-ma de parca nu m-a vazut de cateva saptamani bune. Ii intorc gestul si incep sa il scanez si eu din cap pana in picioare si ma gasesc zambind la simpla lui tinuta alcatuita dintr-o pereche de jeansi negri stramti si o camasa de aceasi culoare bagata in pantaloni, tinuta care il facea incredibil de atragator in aceasta seara.
- Asta pentru ca nu ai ce aproba, ii raspund si realizez ca ma uitam insistent la camasa sa deschisa la primii nasturi. E treaba mea ce port pe scena, continui si ma apropiu de el.
Si chiar aveam dreptate, dar inca de la emisiunea cu Jin si Jennie a cam exagerat cu atitudinea sa protectoare. De la o intalnire pe saptamana cum ne-a fost intelegerea, si aia de dragul publicitatii, acum de fiecare data cand se plictiseste iesim in oras, la fel si fel de restaurante care mai de care si binenteles care sa aiba un reporter de la Dispatch ascuns pe acolo, cat se aproape de masa noastra.
- Nu iti uita masca, este acesta dragut sa imi aminteasca si isi intinde mana stanga sa o ia de pe masa. Nu vrem ca cineva sa stie ca iubita lui Jeon Jung Kook danseaza intr-un club de noapte, marturiseste acesta si imi da parul la o parte pentru a mi-o putea lega la spate.
- Falsa, accentuez serioasa si acesta ramane blocat cu privirea in decolteul meu bine evidentiat de sutienul cu push-up.
- Stii cat as vrea sa schimb acest lucru, nu? ma intreaba si imi aseaza mainile pe pieptul sau.
- Jung Kook, am mai purtat discutia aceasta, ii spun si incerc sa imi scot mainile de sub palmele sale, dar acesta mi le ia si mi le pune din nou in acelasi loc.
-Poate ar trebui sa o reluam in alta parte, spune si ii apare un zambet cuceritor pe buze, ce ai zice daca dupa show il lasi pe Mark sa se ocupe de toate intalnirile cu posibili cumparatori si ne intoarcem la tine in apartament?
Raman fara cuvinte si clipesc lent la ce tocmai i-a iesit pe gura. De mai bine de o saptamana simt atractia aceasta fizica venita din partea lui, iar problema e ca incerc sa o evit cat se poate de tare. Un film nu e niciodata doar un film pentru Jung Kook, mana sa odihnindu-se "accidental" pe coapsa mea sau pe talia mea cand stam pe canapea sau faptul ca isi doreste sa vedem filmele in dormitorul meu chiar si atunci cand Mark nu e acasa. Stiu ca incercam sa avem aceasta relatie de publicitate, dar el duce acest concept si in spatele usilor inchise unde chiar nu il vad mai mult decat un prieten, un prieten extraordinat de atragator in jeansii lui stramti, dar tot un prieten.
- DJ, esti de acord? ma intreaba acesta si ii dispare zambetul de pe buze cand imi intalneste privirea confuza.
- Scuze, dar cred ca trebuie sa intru pe scena, ii spun si imi scot mainile de sub palmele sale. Ies din cabina si alerg pe scari cat sa ajung in spatele scenei, unde ma ascund si pentru 10 minute afurisite de Jung Kook si tensiunea sa sexuala. Inteleg ca suntem doi adulti tineri, dar am fost suficient de clara cu el cand i-am spus ca nu imi doresc o relatie cu el sau cu alt barbat.
" Jin cu care te-ai culcat de ziua ta, nu se pune la categoria barbat?" ma intreaba o voce in capul meu si pufnesc furioasa.
" Fato, Jung Kook a fost acolo pentru tine ca suport emotional, lasa-l sa fie si suport fizic ca sa iti umple alt gol decat cel emotional! continua alta voce si urasc cand personalitatile mele incep sa se certe mai ales inainte de un show.
" DJ, nu ai nevoie de niciun barbat sa fii fericita... " incepe feminista convinsa din mine si o aplaud. " Dar, serios acum, fie vorba intre noi, inceteaza sa o faci cu Jin in fiecare noapte in visele tale, ca deja nu m-ai suportam niciuna dintre noi" termina aceasta si nu imi vine sa cred ca propriile mele ganduri ma dau de gol.
CITEȘTI
Tu? Din nou?!
Fanfiction" -Jin, de fiecare data cand ma departez de tine, stii imi iau un avans, ma distantez considerabil fata de tine, trebuie sa faci tu ceva, orice lucru, indiferent de natura sa, ca distrugi tot ce am realizat, spune aceasta exasperata si isi trece mai...