KIM SEOK JIN POV
- Imi cer scuze ca am intarziat, am fost putin retinut, spune Kwon vizibil deranjat de intarzierea sa si se aseaza numai decat pe scaunul din fata mea.
Privirea imi cade pe articulatiile degetelor sale tumefiate si nu pot decat sa ma gandesc la saracul om care a fost aranjat de acesta.
- Te rog, nu e ca si cum nu sunt obisnuit de 20 ani cu ifosele tale, ii reprosez si ma opresc din jucatul cu un cub de lemn de pe biroul tau. Totusi sa ma chemi la 02 dimineata aici, e ceva nou, chiar si pentru tine, adaug cand acesta nu imi raspunde prima oara.
- Jin, ma cunosti inca din clasa intai, stii ca nimic nu e intamplator la mine, spune acesta si isi scoate din sacou pistolul. Il aseaza pe masa si imi zambeste de parca ar fi total neobisnuit gestul sau.
- Cu siguranta ca atunci cand ti-am dat din mancarea mea in pauza de pranz nu ma gandeam la asa ceva, spun pe jumatate dezgustat de natura prieteniei noastre. In fine, nu cred ca m-ai chemat aici ca sa rememorezi amintiri cu noi din scoala primara.
- Ai dreptate, am vrut sa te felicit pentru despartirea ta de DJ, foarte profesionista, accentueaza acesta ultima parte si un zambet i se iveste pe buze.
- Ti-a placut la nebunie banuiesc, spun sarcastic si bat usor cu varful degetelor mainii stangi suprafata de lemn a biroului sau, nu degeaba ai microfoane si camere ascunse in aproape orice coltisor al sediului.
- Prefer sa ii spun supraveghere la distanta, ma asigura acesta de parca nu ar gresi cu nimic si pufnesc uimit de atitudinea sa.
- Nu inteleg de ce vrei sa lucrezi cu noi, din moment ce nu ai incredere in noi, spun fara sa o gandesc de doua ori iar Kwon pare sa ma asculte pentru prima data in aceasta seara. Ai spus-o si tu, ma cunosti de 20 ani, faptul ca ma urmaresti de-a aproape si imi ordoni ce sa fac, incepe sa ma calce pe coada.
- Nu mai am incredere in tine de cand ai inceput sa contesti deciziile mele, spune acesta reprezit, mai ales cele ce au legatura cu DJ! adauga acesta adevaratul motiv al insubordonarii mele si zambesc la simpla pronuntie a numelui ei.
- Ce legatura ea au deciziile mele cu ea? ii raspund incercand sa il calc pe nervi. Cand ai gasit-o pe Jeju si mi-ai spus ca e cu Jung Kook, ai vrut sa o adaugi numai decat, dar eu ti-am cerut sa ii dai timp sa se vindece. Am acceptat ca ea sa stea cu Jung Kook in schimbul unui trafic intern de droguri la "Show Champion!". DJ e in echipa ta, doar ca eu sa fiu in continuare in ea, pentru ca stim ca datoria trupei a expirat vara trecuta.
- Ai terminat sa te justifici cat de patetic esti de cand DJ a aparut in viata ta? ma intreaba plictisit si isi da ochii peste cap. M-ai oprit cand am vrut sa ii spun lui Nam Joon ca trupa nu mai trebuie sa lucreze cu mine, mi-ai cerut sa va prelungesc contractul inca un an pentru ca de-abia atunci incepeati sa aveti succes, daca tu mi-ai cerut prelungirea eu doar am vrut sa o aduc pe DJ in echipa mea de elita, la finalul zilei este doar o investitie pentru mine, una destul de esuata.
- As avea grija la cuvintele tale, il avertizez si imi strang degetele in pumn. DJ ti-a facut planuri si ti-a scapat fundul de politie si in Romania, si de cand ni s-a alaturat, clientii tai s-au inmultit considerabil ...
- Da, dar tu ai inceput sa devii neglijent, imi replica furios si se ridica de pe scaun. Respir agitat si ma las pe spate pe scaunul din piele. Iti pasa mai mult de ea decat de mine! imi reproseaza si criza lui existentiala de un copil de cinci ani ma surprinde si pe mine.
- Cumva am parat fratele gresit domnului Kwon? il intreb amuzat si acesta nu gaseste amuzanta gluma mea. Ai facut cumva o pasiune pentru mine? il intreb si acesta tot nu isi schimba atitudinea.
CITEȘTI
Tu? Din nou?!
Fanfiction" -Jin, de fiecare data cand ma departez de tine, stii imi iau un avans, ma distantez considerabil fata de tine, trebuie sa faci tu ceva, orice lucru, indiferent de natura sa, ca distrugi tot ce am realizat, spune aceasta exasperata si isi trece mai...