DJ pov
Trebuie sa recunosc ca Mark avea dreptate, arat exact ca in liceu, cu clasica mea tunsoare bob, dar macar am incercat si eu sa fac o schimbare in bine in exterior daca inauntrul meu merg din ce in ce mai rau. Macar infatisarea mea sa fie schimbata daca sentimentele mele pentru Jin nu s-au schimbat in lunile acestea. Am crezut ca daca voi sta departe de el si de BTS voi reusi sa ii uit, sa uit de toate momentele noastre fericite in care am fost ca o familie.
Dupa ce am petrecut toata dupa-amiaza sortandu-mi hainele am ajuns in sfarsit in parc pentru "intalnirea" cu Jung Kook, dar niciun semn de el. Il sun si dupa cateva minute bune acesta imi raspunde, dar pe fundal era o galagie de nesuportat.
- Yaaa, Jeon Jung Kook unde naiba esti? tip la el in speranta ca ma va auzi.
- Pe acasa, tu ce faci? ma intreaba pe un ton calm si explodez cand simt lejeritatea din vocea lui, era putin prea vesel pentru gustul meu.
- Ma imprietenesc cu banca din parc! tip din nou si aceasta doar rade. Cum se presupune sa ne intalnim pentru revistele de scandal cand tu esti acasa?!
- Hai tu la noi acasa! aud o voce si realizez ca e Jimin. Haideeeee, continua acesta si realizez ca e beat ceea ce inseamna ca exista o posibilitatea ca si Jung Kook sa fie beat.
- Kookie! tip ca sa fiu sigura ca m-a auzit. Te rog nu imi spune ca imi cer sa vin la voi!
- Eu nu spun nu, dar stii unde stau si nu i-ai vazut pe baieti de mult timp! spune o voce ce parea Jung Kook, Doamne asta chiar s-a imbatat?!
- Sa o crezi tu ca vin sa petrec cu voi, zic si ma pregatesc sa inchid telefonul.
- Jin nu e acasa, spune acesta si parca ii vad zambetul idiot la celalalt capat. E plecat asa ca poti veni sa ii saluti pe baieti, nu stai mult! spune ademenitor si spre surprinderea mea imi inchide telefonul fara sa astepte raspunsul meu.
Dupa o alergare „usoara" in care am strabatut jumatate de oras pana sa ajung in Hongdae dau de vila lor si ma opresc in fata portii lor sa imi trag suflul. Ma las cu spatele de poarta si imi las capul pe spate. De ce nu am curajul sa intru? Sunt DJ, sunt... nici eu nu stiu cine sunt. Stiu doar ca a fost o idee stupida sa vin pana aici. Ma ridic si imi las privirea sa colinde pe jos. Fac cativa pasi in directia opusa pana cand vad in fata mea o pereche de tenisi albi. Incet ridic privirea si dau de o fata familiara. Ma uit vizibil jenata de situatie, dar el doar imi zambeste.
- A trecut ceva, spune V si se scarpina usor in cap.
- Au trecut doar cateva luni, spun si imi aranjez parul, doar cateva luni...
- Imi place ce ti-ai facut la par, apoape nu te-am recunoscut! spune si ma imbratiseaza. Ce cauti aici? ma intreaba nedezlipindu-se de mine.
- Trebuia sa ma intalnesc cu Jung Kook doar ca el aparent a uitat! spun si radem amandoi. Mi-a fost dor de tine, V, spun intr-un final si acesta imi cuprinde fata in mainile sale mici.
- Si mi-e mi-a fost dor de tine, capoaso, spune si ma ciufuleste. Acum hai sa il cautam pe Jungkook, te avertizez baietii sunt cam... spune acesta in timp ce urcam scarile.
- Beti... rupti in gura... manga... intr-o dunga si lista poate sa continue. Am locuit cu voi, nu ma sperie betia voastra! ii spun si astept sa tastez codul de la usa sa intram. Cand intram in casa, privelistea nici ca nu era mai emotionanta. J-hope era cu capul lasat pe laptop, RM probabil avea visele lui murdare, iar Jimin valsa cu doua sticle de vin.
- Unde e Jungkook? il intreb pe V si acesta imi arata camera lor.
- Jin nu e aici, ma anunta si acesta fara sa il intreb. E plecat cu ceva chestiuni personale, continua el si eu incep sa nu mai fiu alerta.
CITEȘTI
Tu? Din nou?!
Fanfiction" -Jin, de fiecare data cand ma departez de tine, stii imi iau un avans, ma distantez considerabil fata de tine, trebuie sa faci tu ceva, orice lucru, indiferent de natura sa, ca distrugi tot ce am realizat, spune aceasta exasperata si isi trece mai...