MARK POV

Ma uit inca o data la ceas si zambesc multumit pentru noaptea aceasta.  Know nu si-a trimis niciun om batut, injunghiat sau cu supradoza, deci sa spunem ca am avut o noapte linistita. Imi intind mainile deasupra capului si casc extenuat de la atat stat degeaba. Clubul si-a dat cu mult stingerea, toti betivii au fost trimisi acasa, afacerile au decurs conform planului, deci Kwon sigur nu s-ar supara daca as pleca mai repede acasa. Mai arunc inca o privirea la ceasul ce indica ora 04:15. Ma ridic si renunt la halatul alb, asezandu-l frumos pe umeras.

- Pacat ca esti folosit la subsolul unui club si nu intr-un spital propriu-zis, spun usor trist si imi iau telefonul din buzunarul halatului. Imi dau jos ochelarii si imi strang ochii de cateva ori, incercand sa ma acomodez cu lumina verzuie puternica a neonului "cabinetului" meu. 

Probabil va intrebati cum am ajuns in situatia aceasta, cum nu am ajuns niciodata sa spun juramantul lui Hipocrate la finalul celor 6 ani? Niciodata nu mi-a placut medicina, a fost mai mult o continuare a liniei masculine a clanului Leclerc bagata pe gat de scumpa mea mama si de tatal mai mult neprezent decat prezent in viata mea. Nu il invinovatesc ca nu a fost la absolvirile mele de gimnaziu, liceu sau la alte evenimente importante, dar sa iti lasi baiatul sa fie crescut de o mama orbita de perfectiune si pe deasupra frantuzoaica venita din familie de medicini, cam stiam unde se indreapta viitorul copilului. Niciodata nu mi-am cunoscut rudele din partea tatalui, nu am fost in Coreea de Sud, dar tatal meu cumva a insistat ca pe langa romano-franceza ce o vorbeam sa stiu si coreeana,in caz ca voi avea nevoie de ea si uite ca acum o folosesc. 

Am ajuns in situatia traficului in cadrul facultatii cand  eram la sfasitul anului al treilea, un an extrem de dificil, nu intelegeam cum colegi de-ai mei, care nu erau in stare sa treaca in primul semstrul isi luau examenele de dificultate ridicata cu usurinta pe cand eu ma straduiam sa invat. Intr-o zi l-am intrebat pe unul din acei smecherasi si mi-au zis ca e un nou drog pe piata care te ajuta sa memorezi 24 de ore de invatare, dar e destul de scump. Cu situatia mea financiara am reusit sa-mi procur acel drog si spre surprinderea mea am descoperit 2 lucruri: pot sa imbunatatesc calitatile drogului si sa fac bani frumusei pe seama colegiilor mei disperati. Am luat legatura cu cel care era capul operatiunilor in facultatea noastra, i-am prezentat drogul si el la randul lui m-a prezentat lumii din care el facea parte si am sa o spun tare si raspicat: MI-AM PLACUT! Drogurile, senzatiile aduse de ele, faptul ca puteam experimenta, crea si testa droguri erau cireasa de pe tort! Ce medicina cand poti sa inventezi noi droguri! 

Cat timp DJ a fost a stat in Seul am reusit sa asist la diverse operatii pe piata neagra drept mana a doua, binenteles ca sa am noptile ocupate si sa ma ascund de marea mea deceptie in dragoste, mai precis fostul meu sef.  Cand spun sef nu cred ca probabil imaginea lui de barbat pana in 35 ani, inalt cu muschi pusi in evidenta de vesnica sa camasa de un alb imaculat, deschisa la doi nasturi. Un par blond care cu siguranta era invdiat de toate cu cele care lucra, o pereche de ochi de un verde intens cu mici irizatii caprui inconjurati de cearcane vinetii, barba nerasa de zile bune, sunt ceea ce il fac atragator si nici cum nu pare un om ce se ocupa cu droguri. Ai trece pe langa el si ai spune la cat de aranjat e porbabil e un afacerist sau un free-lancer cum se spune atunci cand nu ii stii slujba, dar esti fascinat de aspectul lui fizic. Nu e fizicul sau ceea ce baga frica in oameni, ci mai degraba actiunile lui. Sarmul lui te atrage in afacerea lui, te vrajeste si nu te mai lasa sa pleci. Crezi ca poti pleca de buna voie, dar intr-o zi esti urmarit, in alta esti subtil amenintat, in alta iti intra in apartament si iti lasa poze cu membrii familiei tale facand activitati zilnice si realizezi ca nu mai poti scapa. Asa actioneaza mare sef si din pacate asa am cazut si eu in plasa lui. Am vrut mai mult decat pot duce si atunci cand l-am cunoscut eram un baiat prost care incerca sa se descopere pe sine, iar faptul ca l-am intalnit pe el cu toata masculinitatea lui toxica inca l-a inceput, m-a distrus, m-a macinat ani de zile, nu doar DJ fuge din relatii toxice, de la cine credeti ca a invatat? 

Tu? Din nou?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum