Opulenta si foarte putin gust, acestea sunt cuvintele ce caracterizeaza evenimentul caritabil al lui JYP. „Salvati copii nevinovati din Africa" nu poate fi un slogan mai reusit pentru o tranzactie de droguri. Banner-ul ce atarna in sala cu pricina era incununat cu faimoasele initiale, JYP, cauza evenimentului caritabil fiind scrisa cu un fond extraordinar de mic si parca parea in plus.
Fiecare vedeta era care mai de care, indirect era razboiul stilistilor si a makeup artistilor. Cine are tinuta cea mai frumoasa, cine are un machiaj cat mai delicat, dar care sa ii scoata in evidenta trasaturile. Cine e imbracat cel mai scump, Gucci peste Gucci, Fenti peste Fenti si pot sa jur ca cineva era imbracat din cap pana in picioare in Channel. O multime falsa, atata suntem. Ne prefacem ca suntem buni samariteni cand de fapt mai avem putin si ne dam cum ceva in cap, doar ca sa ii facem pe plac unui artist apus care nu stie ca i-a trecut vremea. Trupele din compania lui au locurile din fata, ca la cursele de cai, un fel de pur sange ce nu se amesteca cu ceilalti participanti. In spatele lor cele din Red Velvet priveau pe toata lumea cu aceea privire de aristocrati, iar noi, undeva in fundul salii cu alte trupe ratacitoare in industrie. Poate baietii au facut furori in strainatate, dar in Coreea de Sud sunt inca pe drumul de cucerire in industrie. Veniti dintr-o companie mica, cine s-ar fii gandit ca o sa intoarca lumea peste cap a celor 3 mari companii: SM, JYP, YG.
- Jimin, mi se pare mie sau Jeongyeon din "Twice" se uita cam lung la tine? il inteb si acesta deloc subtil se intoarce si o vede pe aceasta arzandu-l din priviri. Cand Jeongyeon vede ca Jimin ii raspunde cu aceeasi moneda, aceasta se intoarce cat se poate de repede si se preface interesata de conversatia cu Momo si Sana.
- Nu ti se pare, spune Jimin cu jumatate de gura. Inainte sa fiu cu Baek Hee, am cam avut relatia asta de 4 luni cu ea, dar orarele haotice si mai mult presiunea din ambele companii, ne-au facut sa ne despartim. E o fata grozava doar ca se pricepe extraordinar de bine sa tina ranchiuna, spune inca priviindu-i profilul.
- Ar trebui sa o anunte cineva ca daca se incrunta face riduri premature, zic si beau din paharul cu apa pentru ca aparent doar asta am voie. Sunt geloasa pe relatia ta cu Baek-Hee, spun luandu-ma gura pe dinainte, pare perfecta.
- Perfecta? izbucneste V nestiind ca a fost atent la discutia noastra. Tu stii cat se cearta astia doi? Sa mancam in oras sau sa comand pizza? Sa ne uitam la un documentar sau film de animatie? Luna asta am ramas insarcinata sau imi intarzie pentru ca tu ma stresezi? incepe V sa o imite pe Baek-Hee, dar suntem intrerupti de Nam Joon si radem ambii pe ascuns.
- Am primit primul indiciu, spune Nam Joon si ridica servetelul care a insotit bautura sa. Il despatureste si se uita pret de cateva secunde la mesaj, incercand sa gaseasca o solutie. E o ghicitoare, din cate se pare .
- Pot sa vad, zice Jimin si Nam Joon ii intinde servetelul. "Ce mobila are mai multe volume? " spune si toti suntem atenti la mesajul rostit. Are cineva vreo idee.
- E stupid, putem sa ii asteptam pe cei de la EXO si ii urmam, spune Jung Kook ca un copil mic si ma uit urat la ei.
- Nu au venit in seara aceasta, spune V si vedem ca la masa unde trebuiau sa stea sunt membrii NCT. Probabil o trimis incepatorii, continua si ii saluta zambitor cu mana in aer pe baieti.
- Doamne, e biblioteca, zice Jin si isi da ochii peste cap. Cartile au volume, unde sunt puse aceste volume, in biblioteca! spune el facand lumina in toata negura nestiintei noastre.
- Are sens, spune Nam Joon, dar unde e biblioteca lui JYP? ne intrebam toti.
- Unde e si biroul lui, zic scurt. Judecand dupa tot stilul casei sale, e genul de persoana care are biroul cu siguranta incorporat intr-o biblioteca. Nu poate fii la subsol, deoarece daca ai fii un mare magnat al kpopului, ti-ai primi musafirii sa semneze contracte murdare la subsol sau vrei sa dai simtul maretiei si ii pui sa urce scarile de marmura? ii intreb si dau din gene.
CITEȘTI
Tu? Din nou?!
Fanfiction" -Jin, de fiecare data cand ma departez de tine, stii imi iau un avans, ma distantez considerabil fata de tine, trebuie sa faci tu ceva, orice lucru, indiferent de natura sa, ca distrugi tot ce am realizat, spune aceasta exasperata si isi trece mai...