PROLOG

137 12 31
                                    

  Jung Kook POV

Au trecut 3 zile de cnd tu, DJ, ai plecat din vila, 72 de ore si inca nu stim unde ai disparut si cel mai important daca ti-ai planuit fuga sau ti-ai luat talpasita spontan. Cu toti incercam sa dam de tine, sa o tragem de limba pe Lola sa aflam cat mai multe informatii, dar intotdeauna ajungem la o infundatura si binenteles niciun rezultat concret. Am crezut ca ne vom putea ascunde in acest an, am crezut ca vom putea avea vieti normale, ca in sfarsit vom putea fi idolii din fata ochiilor faniilor nostri, dar pe cine vrem sa pacalim, o trupa dintr-o companie mica cum sa isi faca un nume in aceasta industrie daca nu este finantata de la bun inceput.

Tocmai debutasem si ne-am lovit de faptul ca aveam nevoie de un sponsor si atunci l-am intalnit pe el si totul s-a schimbat. La inceput Jin si RM au spus ca doar ei vor fi implicati in vanzarea de droguri idoliilor, dar lucrurile s-au complicat, cererea a devenit mai mare si uite asa, Jimin, V, J-Hope si eu, ne-am alaturat. Fiecare dintre noi a avut motivul lui de a luat-o pe acest drum, o viata mai buna pentru familia sa, o taxa de scolarizare, dar toate au un numitor comun si anume, disperarea care il ajunge din urma pe om sa o ia pe acest drum. Am decis ca Suga era din start mult prea afectat de faptul ca muzica lui nu era suficient sa avansam, asa ca l-am mintit si nu l-am amestecat  nici pana in ziua de astazi.

Idoli peste idoli, actori si actrite care sufera de depresie, aceasta este piata lui iar noi suntem carausii, marionetele lui. Kwon Duk- Bong, finanteaza aceasta trupa, iar drept rasplata suntem  dealerii lui in lumea divertismentului sud-coreean. Nu suntem singurii, binenteles, dar anul acesta cand DJ si Lola au aparut in viata noastra noi am avut o mini-vacanta, in timp ce Kwon isi extindea afacerile in Europa. Credeti ca fetele au ajuns intamplator la Big Hit sau credeti ca noi ne-am ales Romania din pura coincidenta? 

- Mi-ai fii de ajutor daca mi-ai aduce inca un pahar de orice bautura e in casa asta, spune Jin trezindu-ma din visare. Isi intinde bratele deasupra capului si casca zgomotos.

- Nu crezi ca exagerezi? il intreb si acesta ma tinteste cu privirea. Peste 2 zile trebuie sa plecam in America pentru Billboard's Music Awards si esti in situatia in care esti! spun revoltat de aspectul sau neglijent.

De cand a plecat DJ din casa nu s-a miscat din fata laptopului decat atunci cand mergeam la studio. Stie ca trebuie sa o gasim, dar nu stie ca Kwon o vrea implicata in viitoarele proiecte ale sale. Dimineata ne pregatim pentru show-ul ce urmeaza sa il sustinem cu ocazia nominalizarii la Billboard, iar seara ne intoarcem acasa incercand sa dam de DJ. 

- Incerc doar sa imi fac treaba, spune acesta si se ridica de pe canapea cu paharul gol in mana. Jimin a incercat sa se infiltreze in baza de inregistrari de la toate statiile de metrou din zona, Baek-Hee si V au mers in toate locurile frecventate de DJ, iar restul, ei se pregatesc pentru Billboard! spune dezinvolt si lasa paharul in chiuveta dupa isi ia o doza de bere din frigider. Dupa mersul sau leganat si atitudinea sa mult prea vesela pentru aceasta ora realizez ca ceva nu e in regula. Certez cu atentie masa si vad mici urme de praf alb asternandu-se subtil, impreuna cu cardul de credit lasat de izbeliste, murdar de acelasi praf fin alb.

- Crezi ca ea vrea sa fie gasita? il intreb si acesta ezita sa deschida doza de bere cateva secunde. Daca se ascunde atat de bine, inseamna ca fuge de ceva sau mai precis de cineva, spun clar ultima parte si acesta lasa doza de bere pe masa.

- Ce insinuezi, Jeon Jung Kook? ma intreaba pe un ton ridicat si isi trage nasul, dupa cu dosul palmei drepte isi freaca nasul. Ca fuge de mine? ma intreaba aproape nestiutor.

- Nu am spus asta, zic doar ca probabil are un motiv intemeiat de a disparut fara urma si si-a lasat cea mai buna prietena singura,de izbeliste,  doar cu un bilet! ridic usor tonul vocii si acesta ma priveste interesat. Nu e tipic ei!

Tu? Din nou?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum