MARK POV
- Sa recapitulam, spune Baek Hee hotarata in timp ce analiza pe tableta informatiile scrise de Jimin cu o seara inainte. Conform ultimului raport scris de DJ si nechimbat evident de Kwon, soferul nostru daca vrea sa ajunga mai repede la stadion ar trebui sa accelereze, spune nervoasa si isi lasa capul pe volan.
Planul era simplu sau cel putin asa credeam toti. BTS cum sunt noile senzatii ale momentului s-au decis ca acest concert sa fie diferit. Fanii care si-au cumparat bilete si care doneaza cati mai multi saci de orez au sanse sa petreaca o dupa-amiaza in compania bias-ului lor. Cand lui DJ i-a venit aceasta idee pentru transport cu totii am ras, dar doar asa poti sa transporti dintr-o parte a orasului un camion in plina zi, fara sa para straniu si cel mai important, fara ca politisti sa para intrigati. Sacii cu orez, pe hartie trebuie sa ajunga la vama, unde cei de la vama au primit nr de inregistrare al camionului si stiu de continutul saciilor, dar din timpul in care camionul se deplazeaza de la stadion pana la portul vamal, politisii nu stiu o etapa, si anume cea in care un alt camion, cu saci de orez ce contin mici pachetele de heroina si alte prafuri sunt amestecate in saci, trebuie sa faca schimb de placute de inregistrare cu camionul venit de la stadion. Complicat, nu?
Aici intervenim noi, mai precis eu si Baek Hee. Trebuie sa facem in asa fel incat camionul cu droguri sa ajunga cumva langa sectia de politie iar cel cu orez sa ii strice schimbul lui Kwon care are loc intr-un hangar din port. Cei 2 soferi stiu unde sa se intalneasca iar avantajul nostru e ca nu s-au vazut niciodata. Cand am auzit de aptitudinile lui Baek Hee de transformare aceasta a fost bucuroasa ca in sfarsit are un barbat de transformat si uite-ma aici stand intr-o masina, urmarind soferul A si incercand sa nu stau la soare, pentru ca machiajul se putea topi.
- Si tu ar trebui sa fii atenta la drum si la masina lui, spun si imi fac vant cu un servetel. Chiar era necesar o mustata? o intreb si aceasta chicoteste.
- Trebuia sa te fac sa arati a barbat de 40 de ani, spune atenta la urmarirea ei. Ti-am pus de toate pe fata, am incercat sa te imbatranesc.
- Vad asta, spun si privesc stadionul de care ne apropiam.
Soferul A parcheaza la doar cateva masinii de noi si iese din masina. Baek Hee iese din masina si incepe prima faza a planului si anume distragerea atentiei a soferului pana cand se poate apropia suficient de tare pentru a-i putea injecta ceva ce o sa-l tina adormit cateva ore bune. Nu va ganditi la o seringa sau ceva asemanator, mai degraba la un inel cu un mecanism ce elibereaza o serie de microace ce contin un anestezic destul de puternic ce te face in 30 de secunde sa iti pierzi cunostiinta, in special daca zona de contact e incheietura mainii. Imi deschid geamul si urmaresc totul cu atentie.
- Ma scuzati, spune Baek Hee pe un ton scazut si de victima, sunt putin pierduta si nu stiu cum sa ajung la intrarea C? Aceasta era imbracata cu un tricou cu numele si fata bias-ului respectiv iubitului ei, doar ca sa se integreze in peisaj.
- Sa vedem, in fata e intrarea D, deci intrarea C ar trebui sa fie inainte, ii explica barbatul si da sa plece, dar Baek Hee se agata de mana lui, strangandu-si degetele in jurul incheieturii lui.
- Va multumesc, spune Baek Hee si pune presiune pe incheietura barbatului, poate acum ar trebui mentinoat ca Baek Hee avea doua inele cu anestezic. Sunteti bine domnule? o aud intreband dupa ce ii da drumul. Barbatul se distanta de ea si incepea sa nu mai aiba coordonare cu picioarele, impleticindu-se. Baek Hee isi pune un brat de-a lui pe dupa cap si il aduce in spre masina.
- Bine lucrat, ii spun cand il indeasa pe barbat pe bancheta din spate.
- Eu mi-am facut treaba, acum e randul tau sa mergi sa iei camion, spune si imi inmaneaza dosarul barbatului. Deschid dosarul si scot poza soferului, inlocuind-o cu una cu transformarea mea. Voi incerca sa ma tin dupa tine, spune si incepe sa ii lege mainile barbatului cu o sfoara albastra. Daca apare o problema comunicam prin casca, spune si imi face semn spre urechea ei.
CITEȘTI
Tu? Din nou?!
Fanfiction" -Jin, de fiecare data cand ma departez de tine, stii imi iau un avans, ma distantez considerabil fata de tine, trebuie sa faci tu ceva, orice lucru, indiferent de natura sa, ca distrugi tot ce am realizat, spune aceasta exasperata si isi trece mai...