* daca vreti sa fiti super sentimentali, dati replay la piesa de la media *
DJ POV
Ma uit la el pret de cateva secunde si asta face si el. Parca timpul s-a oprit in loc si doar bataile inimilor noaste ne dicteaza cursul actiunilor noastre. Ii analizez fiecare trasatura a chipului incercand sa vad o diferenta in privirea sa, in zambetul sau, dar in zadar acesta ma privea inexpresiv. Tuseste jenat de pozitia in care ne aflam si isi indeparteaza mainile de pe corpul meu. Respir usurata cand il vad ca se da in spate, dar in acelasi timp locul in care mainile sale se aflau acum cateva secunde tanjea dupa ele din ce in ce mai mult. Il mai privesc cateva secunde si imi fac curaj sa spun:
- Buna ...
- Buna ... imi copiaza raspunsul doar cu un ton mai indiferent. Ma uit din nou in privirea sa si nu gasesc doar indiferenta, mai e ceva ce nu imi explic, ceva ce nu am mai intalnit in privirea sa.
- Mersi pentru adineauri, spun si fac semn cand la scari cand la mainile sale.
- Nu ai de ce sa imi multumesti, spune el sec si se sprijina de balustrada. Te puteai lovi serios ....
- Nu ar fii prima data cand ma salvezi, nu? Am ceva pe fata? il intreb cand il surprind ca se uita cam insistent la mine.
- Nu, doar ca e o infatisare noua, spune si arata spre parul meu. E mult mai scurt de aproape, isi drege glasul si isi muta privirea spre sufragerie.
- Da, simteam nevoia de o schimbare... si tu, ce e cu parul asta? il intreb surprinsa de aspectul lui ciufulit si neingrijit. Esti intr-o competitie cu stilistii sau ceva asemanator?
- Le-am spus stilistiilor ca daca incearca sa ma tunda o fac eu inaintea lor asa ca au cedat, spune surazator si isi da parul pe spate, lasandu-si fruntea sa iasa la iveala.
- Din cate am auzit, nu ai schimbat doar look-ul, spun ultima parte cu o tenta de gelozie si il privesc curioasa.
- Ai vazut interviul? ma intreaba si doar dau aprobator din cap. In legatura cu el ...
- Ai tot dreptul sa iti refaci viata, ii spun scurt si acesta ma priveste confuz.
- DJ, relatia mea cu Jennie e doar de fatada, imi spune si doar pufai putin.
- Doar de fatada ... dar recunoaste ... te-ai culcat cu ea, nu? il intreb si acesta isi da ochii peste cap. O sa iau asta ca pe un da ...
- Inca iti mai place sa intelegi ceea ce vrei tu, nu te-ai schimbat, spune Jin si imi duce dupa ureche o suvita de par.
- Spre deosebire de tine, nu ma bag in patul primuia care imi ofera atentie! zic putin agitata si ii indepartez mana, dupa ma asez pe scari.
- Nici al lui Jung Kook? ma intreaba el si imi ridic o spranceana. Stiu ca ati fost impreuna in Jeju, de fapt un intreg fandom o cauta pe fata misterioasa ce l-a insotit pe Jung Kook intr-un club, acum o luna, spune acesta si zambeste dispretuitor.
- Jin, la ultima verificare viata mea amoroasa nu te priveste, incerc sa par sigura pe mine si imi dreg glasul. Sunt fericita cu el, spun cu greutate ultimele cuvinte si imi strang degetele in pumni.
- Esti fericita cu el?! Nu ma fa sa rad, intre voi nu e nimic si ar face bine sa ramana asa, spune acesta si doar ma uit urat la el. Nu s-a terminat ce avem noi, spune acesta emanand incredere prosteasca.
- Serios, chiar facem asta, acum si aici? il intreb surprinsa de cuvintele sale si acesta se aseaza langa mine. Tu ai dreptul sa iti refaci viata si eu aparent sa raman blocata in fosta mea relatie toxica?! Wow, multumesc pentru psihanaliza, Jin! spun sarcastica si imi dau ochii peste cap.
CITEȘTI
Tu? Din nou?!
Fanfiction" -Jin, de fiecare data cand ma departez de tine, stii imi iau un avans, ma distantez considerabil fata de tine, trebuie sa faci tu ceva, orice lucru, indiferent de natura sa, ca distrugi tot ce am realizat, spune aceasta exasperata si isi trece mai...