DJ POV
- Inceteaza sa mai zambesti, imi atrage atentia Mark serios. Cu cat zambesti mai tare imi faci munca mai grea, continua cicalitor si imi dau ochii peste cap. Si tu, nu ai altceva mai bun de facut, de cat sa sprijini usa? il intreaba furios pe Jin.
- Am voie sa ma apropiu de ea? il intreaba Jin precaut si ma abtin sa nu izbucnesc in ras.
- Ce ti se pare atat de amuzant?! explodeaza Mark si imi inchid ochii la tonul sau strident, mai ales ca mi-a tipat in urechea stanga. Vii aici, taiata la gat, sa nu mai zic imbracata doar intr-o camasa alaturi de fostul tau iubit, actualul tau prieten de joaca, continua si incepe sa aspire dintr-o fiola un lichid incolor. Schimba acul seringii si strang din dinti cand acul seringii imi strapunge pielea in cateva locuri.
- Chiar trebuie sa o impungi in atat de multe locuri? il intreaba Jin cu ochii mari si Mark expira pronuntat. O doare! exclama acesta si Mark lasa frumos seringa pe tava de metal din dreapta sa.
- Trebuia sa o doara si ce a facut cu tine dupa misiune, spune acesta si isi ridica ochelarii la baza nasului. Nu imi vine sa cred ca ai fost atat de neglijent si ai lasat pe cineva sa ii faca asta! tipa pentru a nu stiu cata oara la Jin.
- Nu e vina lui, spun si incerc sa ma ridic in coate, dar ma opresc cand ii intalnesc privirea intunecata a lui Mark. Nu stiam ca vom fi urmariti, mai mult, nu stiam ca Shwonu avea un ceas cu o lama ascunsa!
- Si totusi sa stea si sa astepte sa te macelareasca e o scuza? ma intreaba pe un ton sarcastic si ma incrunt. Asta e scuza ta, Kim Seok Jin? Ai lasat-o sa o raneasca dupa ti-a tras-o cu ea? il ataca din nou si ii prin incheietura mainii stangi de pe marginea patului.
- Inceteaza, spun si il strang de incheietura. Am pierdut misiunea din cauza mea, Jin putea sa ma lase acolo cu Shownu si sa ii duca indiciul final la JYP, dar i l-a dat in schimbul meu. Shownu m-a taiat dupa ce i-a dat Jin indiciul, ii explic, dar trasaturile faciale ale lui Mark nu se netezesc deloc.
- Stiu ca am gresit ca am asteptat atat, dar dupa ce am plecat de la petrecere rana parea ca s-a inchis, ii explica Jin calm. Te-am sunat de o gramada de ori si cand am vazut ca nu raspunzi am decis sa mergem la cladirea de pe strada Yeol-Baek, sa ne ascundem de furia lui Kwon.
- Nu are sens sa ne ascundem dupa degete, s-a deschis din nou dupa ce ne-am tras-o, spun fara nicio musamalizare. Am venit la tine, asa ca ai de gand sa mi-o suturezi astazi? il intreb hotarat, dar si curajoasa din cauza anesteziei ce cu siguranta a prins efect.
- De fiecare data ajungi ranita din cauza lui, spune si il priveste pe Jin dupa isi scoate o pensa dintr-o cutie metalica. Desface cu grija un pachet cu comprese si mici bulgari de vata sterile. Ia cu pensa un bulgare de vata si toarna deasupra lui un lichid de culoare rosie cu miros mult prea cunoscut mie.
- In apararea ei, nu credeam ca asa se va sfarsi seara, spune Jin si isi trage un scaun. Se aseaza in dreapta mea si imi ia mana in mainile sale.
- Mi-a placut ce s-a intamplat dupa bal, spun zambitoare si simt cum Mark tapoteaza rana. Daca cineva raspundea la telefon de la bun inceput, poate nu aveam ocazia, continui sa il privesc indragostita si aud cum Mark tranteste pensa cu tifonul imbibat in betadina in tavita renala.
- Si chiar incep sa regret ca mi-a murit bateria, spune acesta inca iritat. Se roteste cu scaunul de langa noi si scoate dintr-un sertar un mic pachetel de hartie. Se intoarce la noi si inghit in sec cand vad firul de ata.
- Sigur nu o sa o doara? il mai intreaba inca o data Jin si Mark zambeste dupa devine serios. Am auzit de la Kwon ca nu ai terminat facultatea de medicina, poate ar fi trebuit sa mergem la spital, incepe agitat si il strang de mana sa termine din vorbit.
CITEȘTI
Tu? Din nou?!
Fanfiction" -Jin, de fiecare data cand ma departez de tine, stii imi iau un avans, ma distantez considerabil fata de tine, trebuie sa faci tu ceva, orice lucru, indiferent de natura sa, ca distrugi tot ce am realizat, spune aceasta exasperata si isi trece mai...