DJ POV
Privesc retinuta usa din fata si parca aman cat mai mult deschiderea sa. Cu degete nesigure bag cheia in broasca si o rasucesc de cateva ori. Cu mana libera apas de clanta si deschid usa larg, asteptandu-ma sa am o primire rasunatoare, dar adevarul era ca ca eram intampinati de un hol intunecat, ci nu de cea mai buna prietena a mea.
- Ar trebui sa spun ca imi place? ma intreaba Mark cand lumineaza sufrageria. Imi las bagajele langa canapea si ma asez pe marginea sa. Adica nu imi displace doar ca e prea hippy pentru mine, spune si se aseaza pe un fotoliu din apropiere.
Ma intorc si privesc prin jur, fara sa vreau dandu-i dreptate. Sufrageria in tonuri de bej impreuna cu toata mobila de stejar parea o idee buna cand eram pe fuga sau doar se incadra in buget si era disponibila cand aveam nevoie? Oftez de cateva ori si sunt trezita din transa cand imi vibreaza telefonul. Il scot din jacheta si vad urmatorul mesaj:
" Bine ai revenit in Seoul! Trec mai tarziu pe la tine sa iti admir camera?" imi dau ochii peste cap si las telefonul pe mica masuta de sticla din fata canapelei.
- Jungkook? ma intreaba acesta si doar dau din cap. Care e treaba cu el?
- Nu e nicio treaba, zic scurt si imi incrucisez bratele la piept. Pur si simplu vrea sa treaca mai tarziu pe la noi...
-Sigur, vine sa iti admire tapetul! spune sarcastic si imi incrucisez bratele la piept. Te rog nu imi spune ca stii voi, v-o trageti? ma intreaba privindu-ma suspicios.
- Ar vrea el, spun si acesta respira usurat. Jungkook a fost langa mine cand lucrurile s-au complicat cu Jin, cand certurile erau zilnice, insuportabile ...
- Adica cand lucrurile s-au stricat si te-a... incepe acesta si ma ridic furioasa de pe canapea.
- De cate ori vrei sa iti spun ca au fost accidente! spun pe un ton ridicat si acesta ma priveste speriat. Eu m-am impiedicat si am cazut pe scari, sunt impiedicata din natura, incep sa ii explic grabita. Noi fetele face vanatai din orice, numai ne trezim cu ele!
- Cu siguranta ca ditamai vanataile de pe brate si soldul stang pe care le-ai avut 2 luni bune apar cand pici pe scari accidental binenteles, spune sarcastic si imi indica locul acest
- M-am impiedicat, ce nu intelegi! spun si imi strang bratele in jurul abdomenului.- Esti sigura ca Jin nu se razbuna pe faptul ca intuia ca se intampla ceva intre tine si Jungkook? ma intreaba suspicios.
- Eu si Jungkook doar fumam si ne plimbam ocazional prin parc seara tarziu, doar cand Jin nu era acasa, asta era intelegerea dintre mine si el.
- Va ascundeati de el sa aveti micile voastre intalniri, indirect l-ati inselat! Nu imi spune ca Jung Kook nu a incercat niciodata sa te sarute?
- Poate a incercat asta, poate si altceva, dar l-am asigurat de o gramada de ori ca sentimentele mele pentru Jin nu se vor schimba indiferent de cat de rau se va purta cu mine pentru ca stiu ca nu era el cand ne certam.
- Poate drogurile au scos fata lui reala, poate nu stie sa isi stapaneasca caracterul violent.
- Nici eu nu stau mai presus decat el. Certurile noastre m-au impins sa consum din nou, m-au facut sa redevin ce am fost inainte sa-l cunosc. Crezi ca nu ripostam, ca pur si simplu stateam si induram, nu, binenteles ca nu! Totul a devenit violent intre noi, sex, saruturi, totul era facut cu o posesivitatea enorma, cu o gelozie iesita din comun!
- Ok, tu ai fost santajata de directorul acela si a trebuit sa pleci, ai fost o bomba cu ceas mai bine de o luna pana cand ai plecat din casa aia, te-ai descarcat pe el, dar DJ, el sa dea in tine nu o singura data, ba chiar de mai multe ori, nu e o scuza, nu pentru un barbat! spune si ma prinde de umeri.
CITEȘTI
Tu? Din nou?!
Fanfiction" -Jin, de fiecare data cand ma departez de tine, stii imi iau un avans, ma distantez considerabil fata de tine, trebuie sa faci tu ceva, orice lucru, indiferent de natura sa, ca distrugi tot ce am realizat, spune aceasta exasperata si isi trece mai...