Jung Kook POV
Ma foiesc de cateva ori prin pat neputand sa dorm din cauza lui Tae Hyung care din nou se crede intr-un joc de-a lui. Ma intorc pe o parte sunt lovit de o perna, ma intorc pe cealalta parte ma loveste cu un picior. Asa ceva nu se mai poate! Ma ridic in capul oaselor si imi iau telefonul de pe noptiera. Il deblochez si observ ca e undeva in jur de ora 7 dimineata. De cand DJ s-a mutat in camera cu noi lucrurile au devenit cam aglomerate iar Jimin ca un cavaler i-a dat patul lui, dar cum in camera noastra e un pat si doua suprapuse, cineva trebuia sa se mute. Jimin in locul lui V iar acesta s-a autoinvitat in patul meu decat pe podea. Cu un V bagat in priza e clar ca nu mai pup somnul mult dorit. Cobor scarile si ma uit la patul gol, unde ar trebui sa se odihneasca DJ. Ies din camera si o caut prin sufragerie somnoros. Nici picior de om nu e in sufragerie, probabil nimeni nu s-a trezit sau toata lumea incearca sa recupereze orele de somn de la camping. Ma arunc pe canapea, pe burta si incerc sa inchid ochii in speranta ca poate voi reusi sa imi reiau somnul.
- Poti te rog sa ma lasi in pace! aud vocea lui DJ care incerca sa se mentina ferma, dar totusi sa nu faca un scandal ce ar putea trezi mai multa lume. Mi-am schimbat camera sa nu mai am parte de certuri, ii explica si aud cativa pasi. Doamne, Jin, ce mai vrei de la mine? il intreaba glasul i se frange cand ii pronunta numele.
- Ai schimbat camera doar pentru ca ti-e frica de raspunsul meu, recunosc vocea lui hyung si ma uit mai atent la cei doi.
- Care raspuns? il intreaba aceasta. Ti-am spus ca te plac si ai inghetat! ii reproseaza si doar ma ridic usor de pe canapea pentru a vedea mai bine ce se intampla.
- Nu am inghetat, doar ca sunt multe de procesat, spune Jin si incearca sa ii cuprinda mana dreapta, dar DJ se trage un pas in spate. DJ, mi-ai spus dintr-o data ca ma placi ....
- Scuteste-ma, Kim Seok Jin! spune aceasta trista.
- Stii ca nu trebuie sa avem sentimente unul pentru celalalt, ii spune acesta si ii prinde ambele maini de aceasta data DJ neimpotrivindu-se. Nu cand o sa lucram impreuna ...
- Stiu, spune aceasta cu capul plecat. M-a avertizat Mark in legatura cu tine, spune DJ pe un ton mult mai sigur iar Jin da drumul mainilor. M-a avertizat ca ma vei rani ...
- Nu te voi rani, ii reproseaza hyung si se sprijina de perete. Ti-e frica asta e, ti-e frica de ce se poate intampla intre noi si acum tu singura incerci sa ma scoti din ecuatie, continua si DJ isi lasa capul pe spate.
- Nu am de ce sa te scot din ecuatie din moment ce fugi de sentimentele tale pentru mine, ii raspunde si se face nevazuta coborand scarile spre subsol. Hyung isi trece mainile prin par si expira zgomotos dupa inchide usa camerei lor, recent devenita din nou a lui.
Poate sunt un prieten rau ca nu i-am spus niciodata lui Jin de sentimentele mele pentru DJ, dar intotdeauna am fost in umbra pentru ea. Cand ea nu se uita, eu o priveam, fiind uimit de frumusetea ei, de felul ei imatur de a fi. Poate sunt un om rau ca nu mi-am marturisit sentimentele, dar din cate vad inima lui DJ a ales. Voiam sa imi marturisesc sentimentele cu o seara inainte de camping, cand am dansat cu ea si V, dar Jimin a intervenit mult prea repede si uite asa totul s-a dus pe apa sambetei, Jin intotdeauna fiind mai rapid. Inca de cand am vazut-o in club in Romania am stiut ca sunt indragostit de ea, dar niciodata nu am avut curaj sa ii spun ce simt pentru ea.
Daca ea a decis sa stea in subsol poate nu se va mai intoarce in camera ei, deci patul sigur va fi gol pentru inca cateva ore, dar totusi ar trebui sa o verific? Ar trebui sa vad daca este bine? Doar o scurta privire si ma intorc inapoi in pat, fara sa ma observe ca de obicei.
Cobor scara cu scara la subsol incercand sa nu fiu auzit cand vad usa studioului deschisa pe jumatate. Din inauntru se auzeau variate acorduri la pian. Ma apropiu si ma sprijin cu tot corpul de usa. Imi duc capul in fata si raman blocat in prag cand vad cine canta la pian. Cu parul prins intr-o coada joasa si cateva suvite inramandu-i fata, DJ, atingea clapele cu o lejeritate extraordinara. Nicio data nu mi-am imaginat-o cantand la pian, adica stiam ca trebuie sa compuna niste piesele pentru minialbumul de debut al trupei sale, dar am crezut ca va fi ajutata in permanenta de Nam Joon si Suga. Avea un caiet muzical pe care erau trecute mai multe note muzicale la gramada. Urmele de sters erau mai dese decat notele. Potrivea diverse acorduri si ingana linia melodic in timp ce nu isi dezlipea ochii de la degetele ei. Se ridica de pe scaun si se pune in genunchi langa pianina, cautand cu mana dreapta ceva dupa pianina. Scoate victorioasa un pachet dreptunghiular de carton sifonat si zambeste satisfacuta, dupa se intoarce pe scaun, potrivind acordurile.
CITEȘTI
Tu? Din nou?!
Fanfiction" -Jin, de fiecare data cand ma departez de tine, stii imi iau un avans, ma distantez considerabil fata de tine, trebuie sa faci tu ceva, orice lucru, indiferent de natura sa, ca distrugi tot ce am realizat, spune aceasta exasperata si isi trece mai...