EPILOG I

9 1 17
                                    

DJ POV

Dupa 4 ani....

In sfarsit a venit si ziua mult asteptata. Bine, a durat vreo 3 ani de cand a spus "Da" barbatului ce astazi ii va deveni companion pe viata, dar cel mai important este ca astazi isi unesc sufletele intr-unul in fata noastra, a prietenilor si famililor. Stati, nu e vorba de mine si Jin, e vorba de Jimin si Baek Hee.

Inca mi se pare un vis, acesti 4 ani parca au devenit cei mai frumosi ani din viata noastra. De cand Kwon a ajuns la inchisoare, vietile noastre parca au luat o alta intorsatura, una incredibil de fericita, dar probabil trista pentru unii fani. Dupa inchiderea lui Kwon, au decis ca e momentul ca fiecare sa se descopere ca individ, ci nu ca o unitate dintr-o trupa. Au plecat toti de la Big Hit si au facut ce stiu ei mai bine, si anume sa isi urmeze visele.

RM si-a deschis propriul  studio si a devenit producator muzical de top. J-hope si Jimin sunt coregrafi atat aici in Seul cat si international. Pe Tae Hyung il urmaresc cu placere in fiecare vineri seara pe micul ecran jucand in intr-una din dramele sale cu audienta destul de ridicata. Singurul care a ales sa mai stea in lumina reflectoarelor este Jeon Jung Kook, care s-a maturizat considerabil in acesti ani, transformandu-se intr-un barbat extrordinar sau cel putin asta spune actuala lui iubita, am pierdut sirul cand vine vorba de iubitele sale. Cat despre Jin, ei bine, Jin face ceea ce stie el mai bine, si anume sa manance! Glumesc, dupa anii petrecuti ca idol s-a gandit ca singurul loc in care va mai avea parte de admiratori va fi bucataria. A urmat cursuri de gatit la diverse academii si acum are 2 restaurante, unul in Seul si altul in Tokyo. Ziarele vuiau despre idolul ce a lasat scena pentru statul la cratita!

Cat despre mine, ce pot sa spun? Am reluat relatia cu parintii mei, dar de locuit tot stau in Seul. Nu am mai dorit sa  incerc viata de idol asa ca m-am inscris la o facultate. Stiu ca poate parea straniu, dar pana la urma DJ a voastra si-a gasit o facultate iar part time lucrez la restaurantul lui Jin ca si manager, ospatar sau depinde de sarcina din ziua respectiva.

Mark inca isi linge ranile produse de despartirea de Duk-Shik, folosesc generoasa termenul de despartire pentru ca idiotul de Duk-Shik  nici macar nu i-a spus ca va pleca in aceeasi zi cu misiunea si nici pana in ziua de astazi nu stiu unde a emigrat sau auzit vreo veste de la el. Nu pot sa zic acelasi lucru despre Mark care mai bine de 2 ani a incercat sa il caute, sa afle informatii despre el, dar in zadar, Kwon Duk-Shik parca a disparut de pe fata pamantului si tot ce a lasat in urma a fost inima franta a lui Mark. S-a lasat de ilegalitati si printr-o minune dumnezeiasca a reusit sa-si reia studiile in cadrul facultatii de medicina, acum fiind rezident la specializarea chirurgie generala.

- Eun-Byeol, unde esti? aud glasul lui Jin de pe hol si ma dezmeticesc cand acesta repeta intrebarea de cateva ori pe un ton agitat.

Usa camerei se deschide doar cat sa incapa detinatoarea numelui pe care-l striga Jin atat de disperat. Isi strecoara capul prin crapatura usii si imi face semn cu degetele sale micute duse la gura, sa nu suflu nicio vorba de prezenta ei. Cu mici pasi grabiti intra in camera si imi sare in brate, obicei de care mi-am promis sa o dezinvat o data ce inainteaza in varsta. Isi strecoara mainile dupa gatul meu si eu incep sa ii aranjez bretonul pana cand Jin intra in camera, privirea lui capatand o senzatie de usurare cand vede ca fetita a ajuns unde trebuie.

- Parca am zis ca o vom lasa pe mami sa se pregateasca in liniste, spune Jin si se apropie de noi, Eun-Byeol dandu-si ochii peste cap, din nou obicei de care trebuie neaparat sa scapam.

- Paternitatea nu e punctul tau forte, ii spun glumet si o legan pe fetita, nu tocmai usoara.

- Unde e mami? ma intreaba Eun-Byeol si isi ridica capul cautand-o cu privirea.

- Seo-Hee  imo (imo="matusa") ii face machiajul in cealalta camera, o face frumoasa precum o printesa, ii spun micutei si zambim sincronizat.

- Eun-Byeol, nu vrei sa ne intoarcem la tati si la ceilalti unchi? o intreaba Jin si fetita isi da bretonul cu mana dreapta intr-o parte. Jin observa atitudinea de diva a micutei si isi scoate portofelul din buzunarul sacoului. Cat o sa ma coste? o intreaba si ma uit urat la el, parca am zis ca nu o sa o mai mituim sa faca ce nu vrea. Fetita doar ii face semn sa se apropie si ii ia portofelul lacom, dupa incepe cu stangacie sa caute printre bacnotele de hartie multumindu-se intr-un final cu cea de culoare verde, de 10.000 won ce il infatisa pe regele Sejong cel Mare.

Tu? Din nou?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum