XVIII

15 5 7
                                    

DJ POV

Jin a incercat sa ma protejeze in tot acest timp? Daca eu am fost santajata de Pdnim sa ma despart de Jin pentru ca urma sa imi dezvaluie adevarata identitate publicului, el a fost santajat sa fie intr-o relatie cu Jennie doar ca sa ma fereasca de atentia presei? De fapt, daca identitatea mea era dezvaluita, probabil si reteaua lui Kwon urma sa ajunga pe mana politiei și uite asa intreaga trupa devenea stire pe prima pagina a tuturor ziarelor sud-coreene, nu? Nu e posibil ca Jin sa imi salveze pielea fara sa se gandeasca la a lui?

 Toate aceste intrebari mi se aduna in ganduri ca nu observ cand ajung pe platoul de filmare. Am trecut pe langa toti membrii echipei de filmare fara sa adresez vreun cuvant, probabil crezandu-ma acum o increzuta.

- Esti cam aeriana, nu crezi? aud o voce familiara si ma opresc din gandit. Ma intorc rusinata si imi strang materialul rochii in pumni, din cauza emotiilor, dar si a prezentei lui. Te-am strigat de cateva ori, spune acesta si se apropie de mine zambind, dar ma dau un pas in spate. Ma uit la reactiile celor din jur, dar toti erau mult prea ocupati sa pregateasca emisiunea.

- E din cauza emotiilor, spun cu jumatate de gura si ii evit privirea. E prima data dupa o gramada de timp cand voi fi din nou in fata camerelor, continui si pot sa ii simt privirea arzatoare asupra mea.

- Te pot ajuta sa te relaxezi, stii cabina mea e chiar dupa colt, incepe acesta sa spuna si il privesc uimita. Emana pura siguranta, mult prea multa pentru gustul meu. Ma uit inca o la reactiile celor din jur si respir usurata cand vad ca din nou, nimeni nu ne baga in seama.

- Ai o iubita, am un iubit, ai uitat? il intreb si il privesc in ochi de data aceasta. Despre asta e emisiunea de astazi, stii? il intreb mai mult in soapta si acesta  incepe sa rada. La auzul rasului sau colorat, cativa membrii ai echipei se uita in directia noastra.

- Acum iti aduci aminte de Jung Kook? ma intreaba amuzat si face un pas spre mine. De ziua ta ai fost cumva amnezica sau te-am facut sa iti pierzi mintile? continua pe acelasi ton si imi sopteste la ureche cat sa il aud doar eu.

- Stii bine ca ce s-a intamplat la ziua mea a fost o greseala, spun capatand curaj si ma opresc cand ii intalnesc privirea. S-a intamplat, uita te rog frumos, spun imploratoare si ma dau in spate.

- Regreti? ma intreaba curios si imi maresc ochii la intrebare.

" Binenteles ca nu, a fost cel mai frumos cadou" imi dicteaza o voce si doar imi scutur capul de cateva ori sa taca.

- Da! mint hotarata si acestuia ii dispare zambetul de pe buze. Regret nespus de mult ce s-a intamplat de ziua mea! continui sigura pe mine, aceasta privindu-ma impasiv. Regret ca ti-am cedat din nou, ca te-am lasat sa ma atingi! spun incercand sa imi pastrez calmul si simt cu voce imi poate ceda in orice moment. Ii intorc spatele si il caut cu privirea pe Jung Kook prin multime.  Il zaresc pe canapeaua unde vom filma si mai trag inca o data aer in plamani, incurajandu-ma. Jung Kook se uita in directia noastra si un zambet cald ii apare pe fata. Ii fac cu mana  timid si zambesc la randul meu, un zambet tras de par.

- Nu te cred, spun acesta si inghit in sec. Nu uita, stiu cand minti si acum incerci sa te convingi doar pe tine ca ce am avut a fost o greseala,  imi spune Jin la ureche si pleaca inaintea mea in directia lui Jung Kook. Dupa privirea nedumerita a lui Jung Kook realizez ca zambetul ce l-am afisat a disparut in momentul in care Jin mi-a amintit din nou ce fiinta groaznica sunt, inselandu-mi iubitul fals cu fostul meu iubit.

Pasesc ezitanta in directia celor doi, fiecare pas amintindu-mi de noapte din ziua mea. Il vad pe Jin zambind si salutand fiecare membru al echipei de filmare, iar stomacul mi se intoarce pe dos. Cum se poate sa ma fi indragostit de cineva atat de nociv pentru mine, atat de fals?

Tu? Din nou?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum