DJ POV

Stiti acele momente in care oricat de groaznica ar fi situatia e datoria voastra nescrisa sa va sustineti prietenii sau indiferent de cat de netalentati sunt la un lucru trebuie sa le-o spuneti in asa fel in cat sa nu ii raniti? Ei bine, se pare ca astazi datoria mea e sa ii spun lui Mark cat de nepriceput e la capitolul bauturi si ca avem neaparat nevoie de un barman, binenteles in categorie de prietena, dar si manager al noului club.

- Deci cum e? ma intreaba si isi impinge ochelarii de pe varful nasului. Iau o gura din ce a preparat si incerc sa scot un zambet cand alcoolul imi ofera o senzatie arzatoare de-a lungul gatului.

- Iti intrebi prietena sau managerul clubului, spun si beau din paharul cu apa de langa. Ce ai pus in el? il intreb si mai iau o gura de apa sa imi calmez durerea arzatoare ce imi punea stapanire pe gat.

- Vodka, gin si whiskey, enumera el pe degete. Am incercat sa respect reteta de pe internet, se justifica si imi arata telefonul.

- Ai pus siropul de cirese? il intreb cand analizez mai bine reteta si lichidul din pahar. Mark mareste ochii si imi ia telefonul din maini.

- Trebuia si sirop? ma intreaba panicat si isi duce mainile la ceafa.

- Nu degeaba se numeste "Fantezia cireselor"! ii raspund si bat din degete pe surpafata din marmura a mesei. Mark, cred ca trebuie sa angajam pe cineva care chiar se pricepe, ii sugerez si acesta isi lasa capul in jos.

- Ti-am luat-o inainte, zice si respir usurata in gandul meu ca nu trebuie sa ii spun cat de nepriceput e. Am pus un anunt ieri seara, dar momentan nimeni nu s-a prezentat.

- Sunt curioasa cum ai facut anuntul de angajare, spun si imi intind mainile deasupra capului. Ai spus ca suntem in cautare de un barman la un club specializat in vanzare de droguri? il intreb si acesta ma priveste jignit.

- Nu se presupune ca ai o relatie fictiva de intretinut? ma intreaba rautacios si ii imit privirea. A trecut aproape o zi de cand nu l-am vazut pe Jung Kook la noi acasa, imi spune pe acelasi ton si ma ridic de pe scaun. Mai ca se muta la noi in apartament ...

- Si o sa il vezi peste o ora ca l-am invitat sa ma ajute pentru numarul de deschidere, ii spun si scot limba. M-am gandit la un dans si am nevoie de un partener, ii explic in timp ce acesta ia paharele de pe masa.

- Si nu puteai apela la Jin? ma intreaba si o face pe nevinovatul cand se intoarce sa ma priveasca.

- Nu puteai apela la Jin? il imit precum un copil mic.

- Buna ziua, e cineva aici? aud o voce straina si atat eu cat si Mark ne intoarcem spre sursa intrebarii. La cativa metri de noi, un baiat cu cativa centimetrii mai scund ca Mark statea si privea uimit in jurul sau pana cand ne observa si face o plecaciune perfecta de 90°. Am venit in legatura cu anuntul de angajare, spune el stanjenit si se scarpina in ceafa, cel de barman, continua si isi scutura telefonul de cateva ori.

- Nu iti pot da postul daca stai acolo, tipa Mark la el si acesta atunci realizeaza ca era in coltul opus al incaperii. Se apropie de noi si aproape se impiedica in propriile picioare cand ajunge in dreptul barului.
Il cercetez cu privirea si cand ii intalnesc zambetul copilaros pana la urechi, inconstient imi aduce si mie zambetul pe buze.

 Il cercetez cu privirea si cand ii intalnesc zambetul copilaros pana la urechi, inconstient imi aduce si mie zambetul pe buze

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Tu? Din nou?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum