XXVI

15 3 7
                                    

DJ POV

Ma asez pe marginea de beton a balconului meu, cu un picior de o parte si de alta, privind spre strada slab luminata de un felinar ce mai avea putin si isi intalnea sfarsitul. Imi scot din buzunar pachetul de tigari si mai arunc o privire spre Jin care se straduia sa se odineasca  cum trebuie  pe multitudinea de perne de pe pat. Imi scot din pachet o tigara si mi-o asez intre buze, cautandu-mi de zor bricheta prin buzunarele puloverului. Oftez cand imi simt buzunarele goale si incep sa o caut cu privirea prin camera. O localizez pe cateva foi de hartie pe birou si ma ridic lenesa sa o am din nou in posesie. O iau in mana si fara niciun ragaz, imi aprind tigara si trag un fum. Imi inchid ochii si tin fumul pentru o secunda in mine, incalzindu-ma chiar daca eram la mijlocul primaverii si incalzirea in apartament era complet inutila.

- Stii ca urasc cand faci asta, ma trezeste Jin din transa si expir fumul lent. Imi deschid ochii si doar stramb din nas la afirmatia sa. 

- Stiu, spun si imi iau tigara intre degete, dar momentan ma ajuta, continui trista si o scutur. Ma duc din nou la pervaz si imi reiau pozitia. Jin imi copiaza pozitia, asezandu-se si el pe marginea de beton.

- Cand ai inceput prima oara? ma intreaba admirand si el felinarul. Ii simt degetele sale cautandu-mi mana libera si doar am apropiu de el, pentru a-mi tine mana stanga in mainile sale.

- Cred ca inainte sa termin liceu, ii marturisesc si mai trag un fum. Mark spunea ca iti maresc puterea de concentrare si de ajuta sa iti imbunatatesti rezultatele la examene, asa ca dorindu-mi note mari la examenele finale, am zis sa le incerc. 

- Doar pentru niste note mai mari ai inceput sa te droghezi? ma intreaba mai mult sunand ca o gluma si ii expir fumul in fata, trezindu-i iritarea.

- In apararea mea, intotdeauna mi-am dorit sa fiu prima in toate, spun si strivesc tigara de marginea de beton. La scoala, la clubul de sah, trebuia sa dau bine ca sa para ca sunt cineva ce merita invidiat sau cel putin asta spunea mama mea. 

- Si ai fost fericita ambitionandu-te sa fii intotdeauna prima? ma intreaba si ridic o spranceana. Imi pare ca ai fost mai mult nefericita, completeaza si buzele mele formeaza o linie dreapta.

- Faptul ca ieseam intotdeauna prima la orice, ma facea fericita, dar cand lucrurile ieseau de sub control, mai precis de sub controlul meu imi creea o anxietate de nedescris, asa ca Mark mi-a gasit solutia in ele, spun si scutur pachetul in aer. Il deschid sa mai iau inca o tigara, dar Jin ma opreste, punandu-si degetele peste ale mele.

- Acum simti ca lucrurile ies de sub control de mai vrei sa fumezi inca una? ma intreaba si imi ia pachetul din maini. Imi las capul in jos si zambesc la cat de usor sunt de citit in fata sa.

- Bingo, spun cat sa ma auda si imi legan picioarele. Inca de cand te-am cunoscut intreaga situatie a scapat de sub control, continui pe un glas stins. Acum mai mult ca niciodata ...

- Stii bine ca oricat de mult am sta despartiti ajungem mereu impreuna, spune acesta si imi ridic privirea de la pachetul de tigari din mainile sale. Acesta zambeste si imi cuprinde obrazul stang in palma sa dreapta.

- Jin, cat crezi ca o sa rezistam de data asta ? il intreb si il prind de incheitura mainii drepte. Ii indepartez mana usor de pe obrazul meu si il privesc retinuta. 

- Adevarul e ca nu stiu, imi marturiseste si ma trage mai aproape de corpul sau, aproape urcandu-ma pe coapsele sale. Habar nu am ce ne rezerva viitorul, dar stiu ca acum sunt cu tine, in seara asta sunt cu tine aici, in momentul de fata vreau doar sa stiu ca suntem din nou impreuna, spune si imi las mainile pe umerii sai. Imi e de ajuns sa cred ca in momentul de fata suntem bine  ...

- Bine de stiut, spun incantata de raspunsul sau si ii zambesc. Acesta se ridica de pe marginea de beton si se tranteste pe spate in pat, ducandu-si mainile la ochi. Atat de somn ti-e? il intreb iar Jin da afirmativ din cap fara sa isi miste mainile de pe ochi. Ma ridic si eu, inchizand usa balconului si il admir cum sta labartat in toata splendoarea sa pe pat. Unde se presupun sa dorm daca imi ocupi tot patul, spun si il inghiontesc cu genunchiul in coapsa dreapta.

Tu? Din nou?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum