23. Anthonyho tajemství

372 47 48
                                    

,,Líbej mě. Bože, líbej mě konečně," zasténal Anthony hlasem plným tužby a dlouze zavzdychal, když k němu druhý muž přistoupil a přisál se na jeho rty s takovou vášní, až se z toho Jonesovi málem podlomila kolena. Když jej stejně vysoký muž natlačil na zeď a přirazil svou pánví proti té jeho, Anthony samou slastí vykřikl. Vjel oběma rukama do hebkých černých vlasů a užíval si, jak mu mezi prsty protékají jako hedvábný samet. Naklonil hlavu na stranu, když ústa muže opustila jeho rty a vydala se prozkoumávat kůži na krku, díky čemuž z Tonyho dostal nejeden vzdech a odpovědí mu bylo zatahání za vlasy. ,,Harry, u Merlina... Tolik tě chci, Harry..." S šeptáním mužova jména jako by se jeho vzrušení ještě znásobilo a on cítil, jak mu kalhoty začínají být nepříjemně, skoro až bolestivě, těsné.

,,Já vím," zašeptal černovlásek a vystrčil jazyk, aby jím mohl pohladit krční tepnu, v níž Tonymu zběsile pulzovala krev. Trochu necitelně kousl do kůže vedle a vsál ji do svých úst, než ji zase pustil a červené místečko něžně políbil. S polibky se přesunul na klíční kost, po níž opatrně přejel zuby, než se po krku zase vrátil zpět k čelisti, kterou hravě pohladil nosem. ,,Já vím," zopakoval znovu a políbil ho, tentokrát už trochu jemněji a pomaleji, jako by si své sousto toužil pořádně vychutnat. Jazykem zabloudil do vlhka jeho úst, kde mu Anthonyho jazyk vyšel vstříc a spolu splynuly v divokém vášnivém tanci. ,,Dneska si tě hodlám pořádně vychutnat, kocourku," zavrněl mu do rtů, na což mu Tony odpověděl dalším stenem a bezmocným propnutím pánve, jak toužil po uvolnění.

,,Prosím, tak už si mě vezmi," zakňučel Anthony, když se Harry mučivě pomalým tempem otíral o jeho rty a jednou rukou bloudil pod tričkem po jeho podbřišku, což mu způsobovalo husí kůži po celém těle. ,,Už to nevydržím..." Potěšeně zasténal, když Harry oběma rukama sjel na jeho zadek, který tvrdě zmáčkl a hned poté si jej vyzdvihl do náruče, přidržuje ho. Poslepu, jelikož se stále ještě líbali, došel k posteli, na níž Anthonyho hodil. Svlékl si košili a s úšklebkem okázale napjal svaly, když viděl, jak jej jeho milenec hltá pohledem. Rozepl si kalhoty a vystoupil z nich, když ale spatřil, že se začíná svlékat i Anthony, který už toužil po uvolnění, rychle k němu skočil na postel a ruce mu přišpendlil nad hlavu.

,,Ale no tak - !" zvolal Tony pobouřeně a Harry se tiše zasmál, když si všiml záblesku zuřivosti v jeho temných očích. Sklonil se k němu a omluvně ho políbil.

,,Ty jsi tak nedočkavý," zašeptal a posadil se na paty, zatímco prsty obkroužil lem jeho kalhot, než se dostal až k jejich zapínání. Při svlékání svého milence si dal obzvlášť záležet na tom, aby se vždy jakoby mimochodem otřel o jeho vybouleninu.

,,Víš, jak dlouho na tohle čekám?" zavzdychal Anthony a bezmocně trhnul boky vzhůru, když se nad něj Harry naklonil a vsál jednu jeho bradavku do úst.

,,Mhmm," zahuhlal, obkroužil jazykem její tvrdý hrot a jemně do ní kousl, než začal polibky posévat jeho hruď a břicho. ,,Moc dobře víš, že jsme toho oba dva měli hodně. Ale dnes večer ti to vynahradím." Tony se zachvěl, když proti své kůži ucítil jeho horký dech. ,,Tak šup. Na kolena, kocourku," pobídl ho s šelmovským úsměvem a zatímco si Tony sundaval poslední kus svého oblečení, přivolal si tubu s lubrikantem. Anthony se chvěl nedočkavostí a vzrušením a když ucítil špičku penisu na svém vstupu, mocně se kousl do rtu a doufal, že se mu nepodlomí ruce. Uslyšel za sebou toužebný povzdech, když do něj Harry pomalu zasouval svůj penis. Tony zavřel oči, jelikož cítil, jak se mu do nich hrnou slzy bolesti, jež mu poté začaly stékat po tvářích, protože ho Harry vůbec nepřipravoval.

,,Och, bože, ano, tohle mi tak chybělo," zavzdychal a trochu se sklonil, líbaje Tonyho šíji, krk i ramena, aby se uvolnil. ,,V pořádku?" zašeptal mu a jednou rukou ho pohladil po boku. Po chvíli, co si zvykl na ten pocit mít ho v sobě, Anthony krátce přikývl, a tak se Harry stáhl a znovu do něj přirazil. Spokojeně se usmál, když zaslechl jeho slastný sten, a potěšen, že má po dlouhé době zase kontrolu nad jeho tělem, do něj začal pravidelně přirážet ve snaze zasáhnout uzlíček slasti uvnitř něj. Když po chvíli cítil, že se blíží k vrcholu, sjel rukou na jeho pulzující penis, jenž sevřel mezi prsty a začal jej hladit. Společné vzdechy plné touhy a steny rozkoše se nesly pokojem a těsně před tím, než Harry vyvrcholil uvnitř Anthonyho, se zhroutil na jeho záda a šukal jej ještě tvrději. Vzápětí se s ním roztočil celý svět, zalila ho nesmírná vlna orgasmu a v uších mu zněl Anthonyho výkřik, když vyvrcholil i on s jeho jménem na rtech. Harry ještě párkrát přirazil, dokud se úplně nevyprázdnil, a pak z něj opatrně vyklouzl, lehaje si vedle mocně oddechujícího Anthonyho.

Duchové minulosti ✔ | ˢⁿᵃʳʳʸ ²Kde žijí příběhy. Začni objevovat