Zdravím všechny staré i nové čtenáře! To je překvapení, že? Kolik z vás nezapomnělo na Spojeni magií? A kolik z vás je tak odvážných, (nebo zvědavých?) že se rozhodli otevřít i druhý díl? A co teprve ti odvážlivci, kteří vydrží až do konce. (V médiích naleznete trailer.)
Někteří z vás pamatují, že se druhý díl jmenoval Potomek temnoty. Přes mou pauzu se ale několik věcí změnilo a já vím, že bych to všechno, co pro vás chystám, nedokázala narvat do jedné knížky, proto se Spojeni magií stává trilogií, a teprve třetí díl ponese název Potomek temnoty. Vítám vás tedy u Duchů minulosti.
Prokleté dítě jako kánon neuznávám, objevuje se zde pár postav z epilogu Relikvií smrti, ale samozřejmě se zde mihnou i naše staré známé tváře. Příběh navazuje na Spojeni magií, konkr. na 70., finální kapitolu, ovšem doporučuji přečíst tři bonusy, pravděpodobně vám tohle vše lépe zapadne do sebe. Děj se odehrává více jak dvacet let od konce Spojeni magií.
Všechna práva na postavy, místa a názvy z knihy patří J.K. Rowlingové a skvělým pánům Medkům, kteří Harryho Pottera přeložili do češtiny. Mnou vytvořené postavy a samotný děj ovšem připadá mně a mám na ně autorské právo. Příběh není psán za účelem zisku.
A samozřejmě, v příběhu se nachází i nekánonické shipy a párování boy x boy.
Za beta reading děkuji JeanSnape ❤
První kapitola vyjde už zítra, tzn. 2.února. Vydání další kapitoly bude vždy napsáno pod poslední zveřejněnou kapitolou, ty pravděpodobně budou vycházet dvě nebo tři za týden. A tento díl už je dopsaný, tudíž nehrozí nepravidelné vydávání ani naprosté pozastavení příběhu.
Díky a nechť vás Merlin provází!
Bude to jízda!A nezapomeňte, že...
...štěstí lze nalézt i v té nejtemnější době, pokud nezapomeneme, že existuje světlo.Millie🍪
ČTEŠ
Duchové minulosti ✔ | ˢⁿᵃʳʳʸ ²
FanficII. díl Od porážky dvou nejmocnějších černokněžníků všech dob uplynulo již více než dvacet let. Mnozí předpokládali, že teď už budou svobodní a budou moci žít bez každodenního strachu. Po několik let tomu tak skutečně bylo - než se objevila nová hro...