Merhaba Canlarım! Yeni Hikayemizi az önce yayınladım. Profilime girip bakabilir ya da DOST ATEŞİ diye aratarak bulabilirsiniz. Kütüphaneye eklerseniz de yeni bölümlerde bildirimleri alırsınız.:)
Doruk ve Naz'ın hikayesinde de beni yalnız bırakmayacağınızı umuyor, desteğinizi bekliyorum.
Buyurun gelin.:)Sizlere ilk bölümden birkaç ufak sahne getirdim... Buyurun..
KESİT-1:
"Bir şekilde halledeceğiz merak etme. Söz veriyorum."
Arkadaşı hiçbir şey demeyince Naz bu kez elleriyle yüzünü tuttu. Mavi gözlerinde öfke ve de çaresizlik vardı. Ona gülümsedi. "Ne zaman verdiğim bir sözü tutmadığımı gördün?"
Genç adam o gülümsemenin ona neler yapabileceğini biliyordu. Üzerinde işe de yarıyordu doğrusu. Haklıydı da, Naz söz verdiği her şeyi yapardı. Bu her zaman böyle olmuştu. Yüzündeki ellere dokunup gülümsedi. Geri çekilerek ayaklandı. Masanın etrafından dolaştı. Odadan çıkmadan önce arkasını dönüp masasında oturan kıza baktı.
"Teşekkür ederim."
Yüzündeki minnettar tebessümü ve tatlı bakışlarıyla Naz'a hiçbir şey etmese de olurdu. Genç kadın ona güzel bir gülümsemeyle karşılık verdi.
KESİT-2:
"Yapma! Bari bu gece yapma."
Genç kadın onaylamaz bakışlarla arkadaşına konuşsa da onun pek umurunda olduğu söylenemezdi. Her zaman ki gibi gözlerini kısarak o çarpık gülüşünü yaptı. Böyle yapınca komik, tatlı bir çocuk gibi oluyordu gerçekten de.
Hatta bazen kızgın kalamayacak kadar dayanılmaz da olabilirdi, ki bu da o anlardan biriydi.
"Bunu onaylamıyorum biliyorsun değil mi?"
Doruk arkadaşına doğru eğilerek yüksek sesin üzerinden kendi sesini duyurmaya çalıştı. "Sen bir dürüstlük timsalisin kimse bunu inkar edemez. "
"Sen de arsızsın."
"Yine de beni durduramıyorsun."
"İşe yaramayacağını biliyorum."
Doruk çapkınca gülerek göz kırptı. "Senin bana yaptıramayacağın hiçbir şey yok."
Yanından çekip giderken arkadaşını gülen gözlerle geride bırakmış, dans edenlerin arasına karışmıştı bile.
KESİT-3:
Güvenlik onu tanırken adamın da yüzünde bozuk bir ifade vardı. O da durumun farkındaydı. Naz siteden içeri girerken arabasını onun evinden geriye bıraktı. İndiğinde adımlarını hızlı hızlı atıp o kapının önüne gelse de çantasından çıkardığı anahtar elinde kalakaldı. Var olan gerçeği gözleriyle görmek için buraya gelmişti ama yüzleşecek cesareti kaybolup gitmişti sanki. Derin bir nefes alıp kendine gelmeye çalıştı. Çantasında titreyen telefonuna baktı. Arayan Doruk'tu. Ona cevap vermeyip çantasına attı.
*-*-*-*
Devamı yeni hikaye de. Hadi gelin, hepinizi bekliyorum.. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karaca ve Barış (Tutku ve Tehlike Serisi-2)
Romance(FİNAL YAPILDI)Hiçbir aşk bu kadar zor olmamış hiç kimse aşkı bu kadar çok istememişti. Aşktan dili yanmış bir kadın.. Aşktan intikamı uğruna vazgeçmiş bir adam.. Yaralarını sarmalarına engel olan ve geçmişten gelen büyük intikam.. Bir yanda masum...