EMİNE BULUT

1.7K 73 19
                                    

Ülkede kadın olmak,  çocuk olmak. Cehennemden beter hissettirir. Kurtuldunuz sanırken daha kötüsü bulur. Ölüm zor ama çocuğun " anne ölme" derken " ölmek istemiyorum " diye bağırdığın halde ölüyorsan. Çocuğunun gözlerini son kez senin için yaşlarla dolu görünce,  herşey bir hiç oluyor. Uğruna yaşadığın çocuğunu bu cehennemde tek bırakıp gidiyorsun. Arkandan binlerce destek gelse bile herkes korkuyor. Bir takım elbiseyle ,  bir kravatla katilin,   kızını bu cehennemde tek bırakmana neden olan cani. Kurtulabilir. Adalet olmayışınamı bu boş vermişlik. Cinayetler ,  tecavüzler. Neden oluyor? Olmaya devam ediyor? Onlarca kurban verildi. Hepsinin sızısı şu yüreklerde kan ağlarken. Neden ? Neden daha fazlası. Ne bu haysiyetsizlik. Yeter artık yeter. Çekin o pis ellerinizi. Dillerinizi. Kadınlardan. Kızlardan. Çocuklardan. Erkek egemenliğinizle ve bu düşünceleriniz içinde boğulup gidin.

........................

Orada olupta başını çevirenler ,  gözlerini kapatanlar. O caniye arka çıkanlar. Hepiniz o pislik kadar suçlusunuz. Hepiniz o haykırışlarla yaşamaya çalışın. O haykırışlar olmayan vicdanınızı ve kalbinizi yok edene kadar her gün ,  her gün ölüp dirilin. Onların acısının beteri bulsun o bedenlerinizi.

Zijan Hanım (Güçlü Kadınlar S. 1) ..TAMAMLANDI..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin