Bölüm-21

833 51 11
                                    

Hala karışımda bana şaşkın bakışlarla bakan aile ile bakılıyordum.
"Tuğra ne demek oluyor bunlar? O üniformanın içinde ne işin var? Teyzende de aynı üniforma var?"

   "Teyze değil ben Emniyet amiri Canan Turan. Mardin Cumhuriyet Başsavcılığının emriyle terör örgütüne yardım ve yataklıktan Sait Zazaoğlu ve Kâmil Zazaoğlu'nu tutukluyorum" deyince Sait öne doğru bir adım atıp

   "Ne tutuklaması? Ne saçmalıyorsunuz siz? Teröristlerle ne işimiz olur bizim?"

   
   Canan amir de "Hakkınızdaki tüm suçlamalar kanıtlarıyla birlikte mahkeme de kullanılacaktır. Buyurun, zorluk çıkarmayın lütfen" dediğinde Kamil sinirle bana bakıp

   "Hepsi senin başının altından çıktı öyle değil mi?" deyince ona bakıp

    "Teröristlere yaptığınız onca yardımın yanınıza kâr kalacağını mı sandınız? Sizin yüzünüzden dökülen kanların hesabı sorulmayacak mı sandınız? Unutmayın devlet unutmaz, geciktirir ama asla unutmaz" dediğimde üzerime doğru bağırarak saldırınca yanımdaki özel harekat polisi öne çıkıp tüfeğinin dipçiğiyle ona vurunca acıyla bağırarak yere düştü.

   "Bir polise saldıramazsın. İkisini de alın" dedi Canan amir ve dışarı çıkmaya başladılar. Ağalarda sinirle yerlerinden kalkıp konağı terk etmiştiler. Murat iki adım da tam önümde durdu. Beni baştan aşağı süzüp

"Bana hemen bir açıklama yap. Yoksa-"
"Yoksa ne? Yine vurur musun Murat Ağa? O günler geri de kaldı. Artık bana dokunamazsın bile"

    "Tuğra, kızım neler oluyor? Bu kıyafetler ne? Niye tutukladılar Sait'leri? Anlat Allah aşkına"

   "Ayşe teyze ben Özel Harekat Polisi komiser Tuğra Öksüz" dediğimde hepsinin gözleri kocaman açıldı. "Görevim Zazaoğlu aşiretine gelin olarak girip şirket içindeki terör destekçilerini bulup, açığa çıkarmaktı. Görevimi tamamlayıp teröristlerin Mardin'deki terör hücrelerini tek tek ortaya çıkardım. Artık görevim bittiği için bu evlilikte bitti"

 "Bizi, hepimizi kandırdın öyle mi Tuğra?"

    "Hayır, kandırmadım Murat. Gerçek bir gelin gibi size hizmet ettim, saygıda kusur etmedim bu süreçte. Bana ettiğiniz onca hakarete, aşağılamalara, dayaklara, şiddete hatta beni öldürmenin kıyısından dönmenize rağmen size hiç yalan söylemedim ve kandırmadım"

   Yusuf Ağa bağırıp "Sen bizim onurumuzla, şerefimizle oynadın. Hala kandırmadım mı diyorsun?" deyip elini kaldırıp üzerime yürüyünce

   "Size duyduğum saygıdan dolayı uyarıyorum; bana dokunamazsınız artık. Ne siz ne de Murat Ağa"

   Kenan abi "Baba tamam sakin ol" dedi. Murat hala o sinirle sağa sola volta atmaya devam ediyordu.

"Baban, abin onlar nasıl izin verdiler böyle bir oyuna? Ya da şöyle sorayım kimler biliyor?"
 " Ailem olarak bildiğiniz Seyhan'lar ve Elif biliyorlar bu oyunu Pınar. Onlar da birer parçası bu oyunun"

   "En başından ta en başından beri bizimle dalga geçer gibi oynayıp eğlendin öyle mi? Yazıklar olsun sana" dedi Ömer ve ardından Kenan Abi " Kemal ile Elif'in evliliği?" 

     "Onlar gerçekten birbirlerini seviyorlar. Ama sizin kavgalı olmanız yüzünden evlenemiyorlardı. Biz de onlara böyle bir teklif sunduk"

   "Önce o Kemal itini gebertecem sonra da Elif'i gebertecem" deyince sinirle Murat'a döndüm

 "Niye? Niye öldürüyorsun ikisini de?"

    "Ne demek niye lan?" diye bağırınca geri adım atmamak için zor tuttum kendimi. "Bizi hepimizi kandırmışlar, sırf evlenmek için bu oyuna ortak olmuşlar"

Planlı BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin