Bölüm-33

725 42 3
                                    

   "Onlar kim oluyor da benim için toplanıyorlar? Benim hakkımda en ufak bir şey söyleme hakları yok"

"Tamam sakin ol"
Hatice abla endişeli şekilde "Bir bu eksikti başımızda"

   "Tamam sakin olun. Kötü birşey olmayacak. Artık toparlanın gidelim" deyince tüm eşyalar toplandı dakikalar içinde. Yolda giderken sinirli sinirli yola bakıyordum." Tuğra?" "Hı?" deyince başıyla arkayı gösterdi. Arkaya bakınca sessiz sessiz ve tedirgin oturan Ceren'i fark ettim. Bizim gerginliğimiz onu da olumsuz etkilemişti belli ki

   "Ceren niye sessizleştin bakalım?"
"Hiç"

   "Hiç demek. Bize öyle gelmedi ama"

   "Radyodan sana güzel bi şarkı açayım mı?"
   "Güldürmeli olsun" deyince Murat'a baktım. O da gülümseyerek

   "Ceren'in eşlik edebileceği bir şarkı olsun ki, söylerken eğlensin" deyince hımm dedim ve radyoyu açıp yolculuğa devam ettik eğlenerek. Daha konağın önüne gelmeden yolun kenarına dizilmiş onlarca arabalar bizi karşıladı. Yine onlarca araçla gelmişler. Doldur bi dolmuşa korumalarını israftan kaçın arkadaşım. Ne gerek var bu kadar benzin yakmaya? Zaten benzin çok pahalı. Konağın önünde durunca korumalar kapımızı açtı. Ceren'in elinden tutup Murat ile birlikte kapıdan içeri adım attığımız anda tüm başlar bize döndü. Tek tek hepsine baktım. En ortada oturan adamı bir yerlerden çıkaracaktım ama neyse. "Haydi siz içeri geçin Tuğra" deyince ben de Ceren ile birlikte içeri girdim.

   Geçip aralarına oturmadan önce "hoş geldiniz ağalar" deyip yerime oturdum. "Bu ziyaretinizi neye borçluyuz?"
-"Hoşbulduk Murat Ağa."

   "Sadece Murat, Numan Ağa. Ağalığı Yusuf Ağa'ya devrettim. Şimdi lafı sağa sola çekmeden söyleyin" deyince babam bana ters ters bakmaya başladı.

   -"Buraya geliş amacımız karın" diyen adama sert şekilde baktım.

   "Size ne benim karımdan? Burda oturan hiç kimse babam dahil karım hakkında tek kelime edemez"

-"Öyle bir dünya yok Murat. Senin karın içimize gizlice sızmış ve gizli kapıların arkasına saklanılan ve açıkta olmaması gereken şeyleri açığa çıkarmıştır"

   "Öyle bir şey var. Ne gizlisi ne saklısı? Gizli dediğiniz şey küçük çocuğu dedesi yaşında bi adamla evlendirmeniz mi? Yoksa içinizden bazıları gibi amcamın da teröristlere destek vermesi mi?"

   -"Açılmaması gereken konular açılmıştır artık ve en mühimi devletin bunlara hakim olmasıdır. Bunun sebebi de içerdeki kadındır"

   "İçerdeki kadın benim karımdır"

  -"Karım dediğin kadını mesleğinden attırıp, intihar etmesine vesile olmuşsun Murat. Bu nasıl çelişkidir böyle?"

   " O benim yaptığım bir hatadır. Şimdi o kadına kendimi affettirmek için elimden geleni yapıyorum. Gerekirse hergün kapısında yatarım. Bu sizin işiniz değil"

   -"Tüm bunların sebebi olan o kadın hakkında bir şeyler yapmazsak eğer, bu topraklarda ne hükmümüz kalır ne de ağalığımız kalır"

  Harun Çolak doğrulup "Yapılacak şey bellidir ağalar. İhanet edenin cezası ölümdür. Şimdi Zazaoğlu Aşireti bize kızı kendi rızasıyla veriyor mu yoksa zorla mı alalım?" deyince ayağa fırladım.

   "Ulan sen kimsin ki benim karımı öldürmek istiyorsun?" diye bağırdığımda araya girenler yüzünden ona ulaşamadım. Ulaşsam muhtemelen yüzünü tanınmayacak hale sokardım.

   "Sakin Murat sakin abim"

"Kenan abi ne diyor duymuyor musun? Karımı öldürmek istiyor, Tuğra'yı benden almak istiyor abi"

Planlı BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin