Tűzharc

59 12 0
                                    

     Rumikó sikítva elfutott, Sakae rémülten védekezett tőle, de a testőrök lefogták, barátnőjét pedig foglyul ejtette a ház padlójából kiemelkedő áramos ketrec.   
      Megcsapta, majd lebénította. Érezte, hogy végtagjait képtelenné vált mozgatni,esetlenül borult a vörös szőnyegre. Sakae mögötti testőrök kezéből kiestek a fegyverek, csuklóikat fájlalták. A lányt idegesen Naoya elé dobták, majd újra felemelték puskáikat és vakon lövöldözni kezdtek. A négyes fiú csapat különböző irányokból támadtak. A tetőn keresztül jutott be Masashi, kezében egy egészen különleges fegyverrel sebezte meg a testőrt. Az aranyfalaknál Teru próbálta menteni Rumikót, Sakae mögül az árnyéból előlépett Daisuke, a lépcsőknél alulról Hazel lőtt.

- Ügyes, titeket észre sem vettelek. - ismerte el Naoya.
- Add meg magad! - kiabált rá Sakae.

   Naoya hangos nevetésben fakadt ki, rendkívül humorosnak találta a lány kiáltását. Örömének megvolt az oka, ruhája alól villámgyorsan kapta elő szurok fekete fegyverét, aminek közepén is akadt feje, de tőle lent és fent ugyanolyan. Ezzel azonos idősíkon ölhetett meg több embert egyetlen ravasz meghúzásával.

- Sok sikert fiúk, ha lősz én következem, téged szíven, a kis barátnődet szitává, tetőn lévő társadat fejbe fogom találni, persze a szőke társatok kapcsolhat lépcsőknél, de hiába, titeket mindenképpen sírba lök. - magyarázta vigyorogva.
- Mi tévők legyünk? - kérdezte aggódóan Teru.
- Az életem árán is elkapom. - mondta a társa eltökélten, majd odébb lökte Sakaét a pisztoly útjából. Masashinak éppenhogy volt ideje elugrani az elsülő puska golyója elől.
- Ne! - kiabálta Hazel, de akkor már késő volt, a fegyver három feje csak egyetlen személyt talált el, Daisukét. A feldühödött társ azonnal Naoyara célzott, de a testőr vérben úszó kezével megmarkolta földre zuhant pisztolyát s kilőtte a kezéből. A fiú utána nyúlt, majd a földön próbálta visszaszerezni. Hátulról újabb dörrenés hangzott el, ez Teru volt, ahogy megvédte Hazelt. A testőr holtan esett össze, ezzel azonosan Naoya a másik két fiúra is tudott lőni. A tetőről Masashi célzott sikeresen sebet ejtett a báró karján, de az hihetetlenül gyorsan megfordult és vállon találta pisztolya felső fejével.
- Megmondtam, három ember mindenképpen meghal, igaz srácok? - mondta Naoya gúnyos vigyorral az arcán.
- Ezt kapd ki! - szólt dühösen Sakae, majd magához emelte Daisuke földre hullott fegyverét és lőni kezdett azzal.
- A fenébe! - szitkozódott a báró meglepetten, ám a lány nem célzott olyan kiválóan, hogy élet veszélyes sérülést okozzon, pusztán megbénította, ekkor Masashi tudott közbe lépni mielőtt Naoya újból a lányra foghatta volna három ágú pisztolyát, fentről leterítette.
- Hol van Hiromi? - kérdezte Sakae ahogy közeledett a véres földön fekvő dealerhez.
- Hamarosan megtudod! - mondta nevetve Naoya.
- Te szemét! - átkozta Sakae, majd belerúgott egyet.
    Utolsó leheletéből még előrántotta injekciós tűjét, s véres kezével lábon döfte a lányt. Sakae szintén össze esett, Naoya halála előtt mégis elintézte kiszemelt áldozatait. Rumikó áramos ketrecéből a vörös szőnyegen ujját megszúrta egy ott heverő tű. Nem sikerült megmenteni a lányokat, sem élve elfogni a bárót, három súlyosan sebesült, az akció teljesen kudarcban végződött. 

     Masashi állapota maradt a legtűrhetőbb, rögtön telefonált, hogy segítségre van szüksége. Részletesen beszámolt a történtekről, majd sietett, hogy menjenek ki hozzájuk terepre koordinátáit pontosan megadva. Vérző vállal összeszedte társai fegyvereit, aztán kétségbeesetten várt.
        A lakótelepi tömb felett hangos zajt hallott, kinézett az ablakon. Hatalmas fekete helikopter körözött a levegőben. Pilótája egy sötét zöld baseball sapkás öregember volt. A gép landolt a földön, oldal ajtói nyíltak ki, magas kreol bőr színű férfi hagyta el talpig fekete ruhában. Mogorva arcát bajusz takarta, sötét barna szemei azonban így is szinte szikráztak a dühtől. Rövid fekete haja volt és különleges világos kék kristály nyaklánc lógott a nyakában.

- Masashi ti mi a jó eget csináltatok? Azt mondtam kapjátok el a bárót, úgy értettem élve, nem kértem hogy a lelket is lőjétek ki belőle! - üvöltözött haragosan mind végig amíg beért a lakásba.

- Naoya majdnem megölte a társaimat cselekednem kellet! - védekezett Masashi.
- Ehelyett végeztél ő vele, mire mentünk a báró halálával, másvilágról árulja el hogy hol vannak az áldozatul esett lányok? Na és az ellenszer? Naoya ismeri egyedül a Code Joysu anyagot, senki más. Nem tudjuk a drog okozta betegeket meggyógyítani nélküle. Szép kis csapatmunka, azt hittem profik vagytok! Három súlyosan sérült, továbbra is eltűnt lány és még két ráadás menthetetlen stádiumban! - osztotta ki őket a férfi.
- Vehetnek mintát a Code Joysuból Sakae és Rumikó szervezetét használva. - ajánlotta Masashi lihegve. 

- Te tényleg nem érted? Naoya egy feltaláló zseni volt, lehetetlen bármit elemezni azon az átkozott anyagon! Azt hiszed a labor sosem látta? De, épp elégszer, viszont felismerhetetlen, analizálhatatlan, kezelhetetlen. Naoya nélkül vége a történetnek, ügy lezárva! Hurrá több áldozat biztosan nem lesz, de kereshetünk koporsókat, ti meg fel vagytok függesztve! - folytatta a kioktatást.
- Főnök.. - hebegte Masashi.
- Semmi ilyesmit ne halljak, inkább segíts felpakolni az embereket a helikopterre még ma kórházban a helyetek. - mondta a férfi.

     A hófehér épület világos falain belül nyugodtan feküdtek a már kezelt betegek. Masashi épült fel a leggyorsabban, az ágyúk szélén ülve várta, hogy talán valaki magához tér. Sakae és Rumikó egymás melletti ágyon hevertek soha sem nyitották ki a szemüket. Daisuke, Hazel, Teru megmenekültek a haláltól, de szintén nem ébredeztek. A férfi fejét baj jóslóan csóválta ölbe tett karral, Masashi pedig tanácstalanul nézte társait.
- A két lányban áradhat a Code Joysu, őket biztosan nem hozzuk már vissza. - mondta tárgyilagosan.
- Na és Daisuke, Hazel, Teru velük mi lesz Gonzálesz? - kérdezte Masashi.
- Azt már nem tudom megmondani. - mondta a férfi.

( Kód Dzsojszu kiejtés a droghoz) 

Hiromi - Hideg, mint a jég (Új Változat) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora