Σταμάτησε να περπατάει εκνευρισμένη . Εδώ και μια ώρα την τραβούσε από εδώ και από εκεί στις δουλειές του δίχως να της έχει μιλήσει ουσιαστικά .
«Ως εδώ ! Τι στο καλό προσπαθείς να κανεις Ιγκνάσιο ;»
«Της συνηθισμένη επιθεώρηση άρια μην εκνευρίζεσαι .»
«Είπες πως θέλεις να μου μιλήσεις !»
«Α ναι αυτό ... δεν θα ξαναφύγεις από δίπλα μου .»
«Τι ; Είσαι εντελω παρανοϊκός τελικά !»
«Δεν λέω τίποτα το παρανοϊκό άρια . Εάν είχες λίγο μυαλό θα καταλάβαινες πως μιλάω απολύτως λογικά .»
«Δεν υπάρχει τίποτα που να μου φαίνεται λογικό στα όσα λες ! Δεβ υπάρχει περίπτωση να γυρίσω δίπλα σου ! Έχω μάθει όλη την αλήθεια Ιγκνάσιο .»
«Αλήθεια ; Πραγματικά αβαρωτιεμαι πως σου πήρε τόσο πολύ . Είσαι πολύ έξυπνο κορίτσι άρια . Εμοιασες στηβ μητέρα σου .»
«Μην τηβ πιάνεις στο στόμα σου !»
«Ξέρεις εγώ με τηβ μητέρα σου γνωριζόμαστε από πολύ παλιά . Ήμασταν μαζί στο πανεπιστήμιο . Ήταν μαθήτρια μου . Είχε κάποιες οικονομικές δυσκολίες και την βοήθησα να μπει στο κόσμο μου . Μπορώ να σου πω πως την είχα ερωτευτεί κιόλας . Εξαιρετικό πλάσμα . Εξωπραγματική ομορφιά ! Οπως ακριβώς εσυ . Είστε σαν δυο σταγόνες νερό .»
«Γι αυτό με υιοθέτησες ;»
«Δεν είχα σκοπό να σκοτώσω την μητέρα σας . Ο πατέρα σας ήταν ο στόχος . Απλώς εκείνη μπήκε μπροστά του . Η σφαίρα την χτύπησε και ξέρεις τι έγινε μετά ... είχα τη υποχρέωση να σας φροντίσω»
«Φυσικά !» Του είπε ειρωνικά .
«Δολοφόνησες πρώτα τους γονείς μου και μετά σε έπιασαν οι καλοσύνες ! Είσαι απίστευτος τελικά .»
«Πραγματικά αγαπούσα την μητέρα σου άρια . Και αγαπώ εσένα . Όμως εάν συνεχίσεις να συμπεριφέρεσαι με αυτό τον απρεπή τρόπο θα αναγκαστώ να προβώ σε μη επιθυμητές πραξεις . Δεν είμαι κακός άρια ... οι άλλοι θέλουν να με κάνουν να δείχνω έτσι .»
«Σκότωσες τους γονείς μου ! Ξέρεις τι τράβηξα τόσα χρόνια ! Πως μπόρεσες γαμωτο !»
«Ας μην ανεβάζουμε τους τόνους . Δεν χρειάζεται μικρή μου . Εξάλλου δεν μπορείς να διαγράψεις το παρελθόν . Μπορείς ;»
«Μπορώ όμως να διαγράψω το μέλλον σου Ιγκνάσιο !»
«Ωω ναι .. φυσικά . Φυσικά και μπορείς . Είσαι η καλύτερη μου εξάλλου . Τόσα χρόνια σκληρής προετοιμασίας απέδωσαν στο έπακρο . Είναι περήφανος για τις ικανότητες σου . Μόνο που δνε θα τολμήσεις να με σκοτώσεις .»
Έκανε μερικά βήματα πιο μπροστά αναγκάζοντας την να τον ακολουθήσει . Τα νεύρα της είχαν χτυπήσει κόκκινο . Μια λεπτή γραμμή την κρατούσε μακρυά από το να αρπάξει το όπλο της και να τραβήξει την σκανδάλη . Θα το έκανε . Δεν υπήρχε περίπτωση να δειλιάζει . Το όφειλε στους γονείς της , στα δικά της κατεστραμμένα όνειρα , στην διαλυμένη ζωή που έζησε μαζί με τον αδερφό της . Η φωνή του , ο ειρωνικός του τόνος της εκνεύριζαν στο έπακρο . Πω αν ορίου σε να είναι τόσο αλαζόνας ; Τόσο σίγουρος για τα όσα ξεστομίζει ; Πραγματικά θα μπορούσε να του φυτέψει μαι σφαίρα στο κρανίο χωρίς ιδαιτερη δυσκολία , μετά βα εξαφανιστεί και να μην την ξαναβρεί κανένας . Όχι ότι θα την έψαχνε κάποιος από τους άντρες του Ιγκνάσιο . Ήξερε ότι του ήταν πιστοί από φόβο . Όταν αυτος θα έβγαινε από την μέση τότε απλώς θα ευχαριστουσαν οποίο έδωσε ένα τελος στη ζωή του και θα συνέχιζαν να ζουν ελεύθεροι . Ίσως κάποιοι να είχαν και οικογένεια. Δεν ήξερε .
«έλα άρια . Τραβά την σκανδάλη . Σκότωσε τον γερό που σε μεγάλωσε και σου έδωσε τόσα»
«εάν δεν είχες σκοτώσει τους γονείς μου δεν θα χρειαζόμουν καμία από τις πραξεις ελεημοσύνης σου !»
«Ωωω έλα τώρα αυτά είναι περασμένα ! Σκότωσε με άρια ! Εάν τολμάς !»
«Το ξέρεις πως δεν θα διστάσω Ιγκνάσιο ! Γι αυτό δεν με εκπαίδευες τόσα χρόνια ; Αντίστροφη ψυχολογία . Προσπαθείς να με κανεις να νιώσω ενοχή για ένα έγκλημα ! Όμως χαρις εσένα έχω μάθει να μην πέφτω σε αυτή την γελοία παγίδα ! Το ξέρεις πως θα πατήσω αυτή τη γαμημενη σκανδάλη και θα τελειώσουν οπα μια για πάντα !»
«Φυσικά και το ξέρω αυτό . Δεν αμφιβάλω για το θάρρος σου . Δν είσαι το κοριτσάκι που θα δράσει εν βρασμό και μετά θα το μετανιώσει . Γνωρίζω τι δημιούργησα άρια . Έναν δολοφόνο . Ένα να άψυχο , άκαρδο , τελείως προσυλομενο στην αποστολή του δολοφόνο . Και η δίκη σου αποστολή για τώρα είναι να με σκοτώσεις . Για να βρεις την λύτρωση που αναζητάς . Πίστεψε με δεν θα την βρεις . Ακόμη και με εμένα νεκρό θα θυμάσαι όσα πέρασες για μια ζωή ! Θα σε στοιχειώνουν για πάντα !»
«Δεν με ενδιαφέρει ! Εσυ θα είσαι νεκρός ! Θα ξέρω τουλάχιστον πως κανένα άλλο παιδί δεν θα κινδυνεύει να μείνει ορφανό από τα βρώμικα χέρια σου !»
«Εντάξει λοιπόν ... καντο . Αλήθεια έλα σε περιμένω .»
«Δεν φοβάσαι τον θάνατο σου ;!» Ούρλιαξε σχεδόν . Η καρδιά της χτυπούσε γρήγορα . Δίχως δεύτερη σκέψη έβγαλε το όπλο της από την θήκη του και τον σημάδεψε . Κατευθείαν στο κεφάλι . Μια χαριστική βολή . Δε υπήρχε περίπτωση να γλειτωσει από κάτι τέτοιο . Θα έφευγε από την ζωή της για πάντα . Οι γονείς της θα έβρισκαν την αγαλλιαση που έψαχναν τόσα χρόνια .
«Δεν φοβάμαι άρια ! Γιατί ξέρω πως αυτή εδώ την στιγμή . Τώρα που μιλάμε δεν πρόκειται να πατήσεις την σκανδάλη .»
Η κοπέλα γέλασε . Είχες που θράσος τελικά . Τι πίστευε ; Ότι θα τον λυπηθεί ; Δεν υπήρχε χώρος για καμία λύπηση .
«Γίνεσαι τραγικός Ιγκνάσιο .»
«Άφησε με βα τελειώσω . Εάν με σκοτώσεις αυτή την στιγμή ... τότε όσα αγαπάς θα τιναχτούν στον αέρα !»
Η άρια πάγωσε στη θέση της . Τι εννοούσε ;
«Τι .. τι εννοείς ;»
«Ξέρω που είναι αυτό το μικρό σπιτάκι του Έντουαρτ πάνω στην θάλασσα . Επίσης ξέρω ότι εκεί βρίσκεται και ο αδερφός σου και ο τζιαν που τόσο πολύ νοιάζεσαι . Οι άντρες μου έχουν είδη εντολή εάν πάψω να αναπνέω να ανατινάξουν όλο το μέρος ! Το λες ; Δεν είναι φανταστικό ;»
«Μπασταρδε !»
«Τηβ γλώσσα σου άρια !»
Η κοπέλα κατέβασε το όπλο με μια απότομη κίνηση .
«Πέταξε το κάτω .» Τον υπάκουσε . Τουλάχιστον έπρεπε να προστατεύσει ότι της είχε μείνει .
«Τι στο διαολο θες τότε από εμένα ;! Γιατί με φώναξες εδώ ;»
«Θα γυρίσεις δίπλα μου . Θα παντρευτείς και θα ξεχάσεις ότι υπάρχει η οικογένεια σου και εκείνος ο ηλίθιος ο γκόμενος σου .»
«Δεν υπάρχει περίπτωση Ιγκνάσιο ξέχασε το !»
«Τότε ... μπουμ!» Έκανε νόημα σε έναν από τους άντρες του που κρατούσε ενα τηλεχειριστήριο .
«Στάσου ! Εντάξει... εντάξει ! Γαμωτο ! Πες του βα μην πατήσει το κουμπί !»
«Τι εντάξει άρια ;»
«Θα γυρίσω κοντά σου ... θα παντρευτώ ..»
«Και ;»
«Και θα ξεχάσω ότι έχω άλλη οικογένεια ... ευχαριστημένος τώρα ;»
«Αυτο είναι το κορίτσι μου . Οι άντρες μου θα σε πάνε σε ένα σπίτι . Εκεί θα μείνεις με ρι τον γάμο . Είναι σε μια εβδομάδα . Κανόνισε να είσαι φρόνιμη μην με αναγκάσεις να γίνω κακός . Πίστεψε μα δεν το θέλω γλυκιά μου .»
«Είσαι ...»
«Ξέρω άρια ... ξέρω . Πάρτε τη!»
Δυο από τους άντρες του κινήθηκαν πίσω της γραπώνοντας την γερά από τα μπράτσα . Έπειτα την έχωσαν με την βία σε εν μαύρο βανάκι βάζοντας της μια κουκούλα γύρω από το κεφάλι της . Πλέον δεν μπορούσε να δει τίποτα . Κανένας τρόπος για να καταφέρει να επικοινωνήσει ε τον Έντουαρτ . Δεν ήξερε καν που την πήγαιναν . Ήταν παγιδευμένηΘα μπει και άλλο το βράδυ που θα δείχνει την αντίδραση του Έντουαρτ 😈
YOU ARE READING
Femme Fatale
Romance«Ξέρεις τι πρέπει να κανείς ;» «Φυσικά , είναι απλό , μπαίνω στη ζωή του , τον κανω να με ερωτευτεί και τότε πέφτουν όλοι στηβ παγίδα .» «Θα τα καταφέρεις ;» Εκείνη γέλασε ειρωνικά . Έπειτα τον κοίταξε εντονα στα μάτια . «Προετοιμάζομαι όλη μου...