ΜΗΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙΣ

833 73 15
                                    

Πριν διαβάσετε το κεφάλαιο , εάν δεν θυμάστε να διαβάσετε το πρώτο μέρος του κεφαλαίου (έρωτας λέγεται) εκεί είναι η σκηνή που θα παραλείψω τώρα ☺️

Σήκωσε το βλέμμα του πάνω στον άντρα που στεκόταν απέναντι του . Το μίσος ήταν εμφανές στα μάτια του . Ήθελε να τον σκοτώσει εδώ και τώρα . Όμως δεν ήξερε τι είχε κάνει στους άντρες του . Δεν θα έκανε τίποτε μέχρι να μάθει . Με το ζόρι συγκρατούσε τον εαυτό του για να μην του ορμήσει . Ήξερε πως το σχέδιο του είχε αποτύχει . Εάν ότι υποψιαζόταν ήταν σωστό τότε οι πιθανότητες να σκοτώσει τον Ιγκνάσιο και να βγει ζωντανός από το δάσος ήταν ελάχιστες , έως ανύπαρκτες .
Έπρεπε να φερθεί έξυπνα . Τόσο έξυπνα ώστε να μπορέσει να νικήσει την πονηριά του Ιγκνάσιο .
«Σου κατάπιε κάποιος την γλώσσα  Έντουαρτ ;»
«Σκάσε Ιγκνάσιο ! Πραγματικά πάψε γιατί δεν ξέρω πως θα κρατηθώ !»
Το γέλιο του άντρα έσπαζε τηβ σιωπή του δάσους . Η νύχτα είχε αρχίσει να πέφτει . Θα μπορούσε μέχρι το σκοτάδι βα τους καλύψει , θα ξταν ευκολότερο να καλύψει τα ίχνη του έτσι . Θα μπορούσε βα κρυφτεί από τους άντρες του Ιγκνάσιο . Έπρεπε απλώς να τον καθυστερήσει .
«Πίστευες πραγματικά πως θα κατάφερνες να με ξεγελάσεις ; Πως θα μπορούσες να φερθείς πιο έξυπνα ώστε να μην σε καταλάβω ;»
«Σου είπα να πάψεις !»
«Τι συνέβη ; Δεν σου αρέσει να σου λένε για την ήττα σου ; Φοβάσαι πως θα σε κοροϊδεύουν ; Μην ανησυχείς . Δνε θα ζεις για να τους ακούς !» Γέλασε ξανά . Αυτή τη φορά πιο δυνατά .
«Κόψε τα αστεία σου ! Το ξέρεις πως μπορώ να σου φυτέψω μια σφαίρα στο κεφάλι οποιαδήποτε στιγμή θέλω . Μπορεί να με αποκαλείς χαζό όμως γνωρίζω πως έχεις έρθει άοπλος .»
«Ναι ... φυσικά και έχω έρθει άοπλος . Τηρώ την συμφωνία μας ακόμη κι εάν εσυ δεν το κανεις . Μπορείς να με πυροβολήσεις όποτε θες . Όμως τότε περίπου 25 άτομα θα σε τρυπήσουν σαν σουρωτήρι . Πίστεψε με ότι θα μείνει θα είναι πολύ δύσκολα αναγνωρισμό . Σκέψου πως θα νιώσει η καημένη η άρια. Κάνει τα πάντα για να σε προστατέψει από εμένα . Μέχρι και που παντρεύεται κάποιον που θέλει να την ταπεινώσει .Είναι σχεδόν συγκινητικό , και την ίδια ακριβώς στιγμή τόσο μα τόσο ανόητο . Την είχα προειδοποιήσει πως η αγάπη είναι ένα πολύ ηλιθιο συναίσθημα . Εάν το αφήσεις να σε κατακλησει τότε θα χάσεις σίγουρα . Όμως εκείνη δεν ήταν αρκετά δυνατή για να αντισταθεί . Και τώρα θα πάρει ότι της αξίζει . Βλέπεις δεν γνωρίζει πως ότι και να κανει εσυ δεν πρόκειται να γλειτωσεις από εμένα . Θα σε σκοτώσω ! Και μετά θα της πάω το πτώμα σου για γαμήλιο δώρο . Τι λες ;»
«Σκάσε ! Σταματά σου κεω γαμωτο ! Μην μιλας για εκείνη . Δεν επιτρέπω στο γελοίο στόμα σου να μιλά για εκείνη !»
«Ωωω σε πληγώσαμε ; Δεν θες να μιλάμε για την γυναίκα που αγαπάς ; Της έχεις αθώα και γλυκιά . Αυτό θα αλλάξει πολύ σύντομα όμως Έντουαρτ ... παρά πολύ σύντομα . Ξέρεις τι θα συμβεί στην Αριελλα μετά τον γάμο ; Δεν θα το επέτρεπα υπό άλλες συνθήκες όμως το αξίζει για όλα τα λάθη που έκανε , για την προδοσία της . Οι προδότες πρέπει να πληρώνουν Έντουαρτ . Πάντα πρέπει να πληρώνουν .»
«Μην τολμήσεις να αγγίξεις ούτε μια τρίχα από τα μαλλιά της γιατί είσαι νεκρός !»
«Ωωω μα δεν θα το κάνω εγώ καλε μου . Θα έχει έναν συζηγο πλέον . Αλήθεια ξέρεις τι δουλειά κάνει ο φερναρντο με τον πατέρα του ; Πορνεια έχουν ! Η γυναίκα που τόσο αγαπάς θα εξευτελιστεί και μετά θα γίνει πορνη !»
Ο Έντουαρτ έσφιξε τις γροθιές του . Δεν μπορούσε να συγκρατήσει άλλο τον εαυτό του . Ο Ιγκνάσιο στόχευε στο να τον εξαγριώσει . Και το είχε πετύχει στο έπακρο . Μια άναρθρη κραυγή βγήκε από το στόμα του πριν ορμήσει πάνω στον ηλικιωμένο άντρα . Η γροθιά  του προσγειώθηκε πάνω στο  πρόσωπο του κάνοντας τον να χάσει την ισσοροπια του . Ο Ιγκνάσιο ο έπεσε στο έδαφος ακόμη γελώντας , προκαλώντας μεγαλύτερο θυμό στον Έντουαρτ .
Τον χτύπησε ξανά και ξανά , βάζοντας περισστερη δύναμη σε κάθε του γροθιά .
Το μένος που έκρυβε μέσα του τόσους μήνες είχε βγει πλέον για τα καλά στην επιφάνεια . Θα τον σκότωνε . Ναι ήθελε πραγματικά να το κάνει , δίχως να υπολογίζει τον δικό του θάνατο . Δεν ήθελε αυτό το άτομο να αναπνέει πλέον .
«Καντο Έντουαρτ ! Τι περιμένεις ; Σκότωσε με μια και καλή ! Και τότε δεν θα ξαναδείς ποτέ την άρια ! Ολα έχουν ένα τίμημα ! Εσυ είσαι έτοιμος να πληρώσεις το δικό σου με το να με σκοτώσεις ;» Ο Ιγκνάσιο γέλασε φτύνοντας λίγο αίμα . Το πρόσωπο ότου είδε σχεδόν παραμορφωθεί κάτω από τα χτυπήματα το ξερό και φρέσκο αίμα και τους μολωπες που είχαν αρχίσει να σχηματίζονται . Ωστόσο δεν έχανε την διάθεση του . Πάντα λάτρευε τον εαυτό του , την ζωή του πάνω από όλων των άλλων . Και γι αυτό πάντα , οπως και αυτή τη φορά , είχε φροντίσει να έχει κάποιον για να του διασφαλίσει την ζωή .
Ο Έντουαρτ κοκαλωσε . Σταμάτησε να χτυπάει τον άντρα από κάτω του και σηκώθηκε απομακρύνοντας τον εαυτό του . Πέρασε τα δάχτυλα του ανάμεσα στα μαλλιά του και ούρλιαξε . Η φωνή του πνίγηκε μέσα στο δάσος .
«Γαμωτο σου ! Ανάθεμα σε Ιγκνάσιο σε μισώ τόσο πολύ !»
Ο Ιγκνάσιο είχε ήδη σταθεί στα πόδια του και τον κοιτούσε χαμογελαστός . Σκούπισε το αίμα που έτρεχε σαν ένα μικρό ρυάκι από την μύτη του και κοίταξε για μερικά δευτερόλεπτα το πιχτο σκούρο κόκκινο υγρό .
«Είμαι αναπόφευκτος Έντουαρτ ! Δεν μπορείς να με σκοτώσεις , δεν μπορείς να κανεις τίποτα για να λυτρωθείς! Αντ αυτού θα χάσεις την ζωή σου ! Αλήθεια πρέπει να κατηγορείς τον πατέρα σου γι αυτό . Εάν δεν ήταν εκείνος πιθανώς να μην σε μισούσα καθόλου. Εκείνος κατέστρεψα την ζωή μου !»
Ο Έντουαρτ γύρισε να τον κοιτάξει . Δεν πίστευε πως άκουγε εκείνον τον άντρα να κατηγορεί τον πατέρα του για την άθλια ζωή του . Μπορεί να μην τα πήγαινε ποτέ καλά μαζί του όμως ήξερε πως ποτέ δεν θα κατέστρεψε την ζωή κάποιου που δεν το άξιζε . Και σίγουρα ο Ιγκνάσιο έπαιρνε τα πρωτιά .
«Όλα τελείωσαν Έντουαρτ ! Επιτέλους όλα τελείωσαν . Θα απαλαχτω από την οικογένεια σου μια για πάντα !»
«Θεωρείς πως θα με σκοτώσεις ;!»
«Είμαι σίγουρος Έντουαρτ !»
Σήκωσε απαλά το χέρι του πίσω από την πλάτη του δίνοντας σήμα στους άντρες του να τον στοχεύσουν . Λίγα δευτερόλεπτα ακόμη και η επιθυμία που έκρυβε για τόσα χρόνια θα εκπληρωνόταν . Θα είχε μπροστά του νεκρό το τελευταίο μέλος της οικογένειας των Σαλβατορε .
Ο Έντουαρτ ανάσαινε βαριά . Ήξερε πως τον στόχευαν πολλοί άντρες . Ήλπιζε όμως πως ο Γρεκγκορι θα εμφανιζόταν για μια φορά στην ώρα του . Φυσικά και είχε προβλέψει εκείνη τη τροπή των πραγμάτων γι αυτό και είχε αφήσει μερικούς από τους άντρες του να περιμένουν εκτός για περίπτωση ανάγκης .
Και τότε συνέβη . Δεν κατάλαβε πως ακριβώς . Ήταν λες και ο χρόνος σταμάτησε για λίγα λεπτά .
Η άρια εμφανίστηκε ανάμεσα απ όρους θάμνους την ίδια στιγμή που ο ήχος από ένα όπλο να εκπυρσωτει ακούστηκε . Και μετά την είδε να μπαίνει μπροστά του . Η χρυσή σφαίρα να μπαίνει στην κοιλια της ρίχνοντας την στο έδαφος . Δρώντας μηχανικά έπεσε στα γόνατα του καταφέρνοντας να την πιάσει πριν χτυπήσει στο έδαφος . Με την άκρη του ματιού του είδε τον Ιγκνάσιο να τρέχει προς το δάσος με δυσκολία εξαιτίας των τραυμάτων του . Δεν τον ένοιαζε όμως να τον πιάσει .
Γύρισε να την κοιτάξει . Τα πράσινα μάτια της είχαν σχεδόν κλείσει όμως μπορούσε ακόμη να διακρίνει το έντονο πράσινο μέσα τους .
Το σώμα της έμοιαζε χλωμό . Το ίδιο και τα χείλη της .
«Άρια !»
«Άρια Άνοιξε τα μάτια σου αγάπη μου , σε παρακαλώ απλώς άνοιξε τα .»
Δεν υπήρχε αντίδραση . Ενστικτωδώς έβαλε το χέρι του πάνω στην κοιλια της πιέζοντας το τραύμα για να σταματήσει την αιμορραγία .
«Μην με αφήνεις άρια ! Δεν μπορείς να το κανεις αυτό καρδιά μου ! Δεν μπορείς γαμωτο !»
Εκείνη την στιγμή ο Γκρεγκορι εμφανίστηκε στο ξέφωτο τρέχοντας προς το μέρος τους .
«Τι συνέβη ; Που είναι ο Ιγκνάσιο ;»
«Την πυροβόλησε γαμωτο ! Για να σώσει εμένα ! Ο Ιγκνάσιο ο έφυγε δνε θα πάει μακρυά τον έχω χτυπήσει άσχημα . Πήγαινε να τον βρεις κι πήγαινε τον στην αποθήκη .»
«Εσυ τι θα κανεις ;»
«Θα .. πρέπει να τηβ πάω στο νοσοκομείο είναι άσχημα .»
«Έντουαρτ μπορεί ...»
«Όχι ! Μην το πεις αυτό ! Δεν θα πεθάνει ! Δεν θα την χάσω κατάλαβες ;!»
Την έπιασε προσεκτικά στα χέρια του πριν σηκωθεί όρθιος .
«Θα γίνεις καλά αγάπη μου .. θα γίνεις καλά .» Μουρμούριζε συνεχώς μέχρι να φτάσει στο αμάξι του .
Άσχημα τα πράγματα 😢 μπορεί να προλάβουν τον Ιγκνάσιο αλλά η άρια είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση .... και ίσως να μην είναι η μόνη ...
Θα δείτε περισσότερα στο αυριανό κεφάλαιο 😏
Επίσης καλή σχολική χρόνια σε όλους και όλες που ξεκίνησαν σχολείο σήμερα . Ξέρω πως είναι κάτι που κανένας δεν θέλει όμως μόλις τελειώσει θα καταλάβετε πως είχε κάτι να σας δώσει στην ζωή σας ☺️

Femme FataleWhere stories live. Discover now