CLAIRE
"Ben je bijna klaar in de badkamer?" vraagt Sara terwijl ze op de deur staat te bonken.
"Ja, nog 1 minuutje!!" Wanneer ik uiteindelijk de badkamer uit kom, beginnen Sara en Robin te fluiten.
"Damn Girl! Looking hot!""Dank je." Ik heb een rood satijnen slip dress aan met goudkleurige hakken. Ik heb mijn haar lichtjes gekruld en half opgestoken in een vlecht.
"Alle jongens gaan sowieso naar je kijken. Je zult heel veel keuze hebben."
"Keuze tussen wat?"
"De jongens waarmee je gezellig in bed kunt kruipen! Het wordt tijd, want het is al maanden geleden dat iemand je nog eens een keer goed geneukt heeft."
"SARA!!"
"Sorry, maar het is ..."
"Jaja, ik weet het dat het al maanden geleden is."
"Je moet gewoon vanavond iemand aan de haak slaan. No strings attached." roept Sara vanuit de badkamer.
"Je bedoelt een onenightstand? Sorry, maar daar doe ik niet aan mee. Jullie doen dat misschien maar ik niet."
"Waarom niet? Je zal er echt geen spijt van hebben. Gewoon even plezier hebben zonder relatie." zegt Robin terwijl haar make up nog vlug bijwerkt.
"Daarom. Wie weet heeft hij ziektes, gaat hij mij nadien stalken, gaat hij mij pijn doen of erger nog, hij wilt misschien een relatie beginnen."
" Kind, jongens die onbekende meisjes vanuit een club neuken willen zeker en geen vaste relatie, geloof mij maar. En hij gaat je geen pijn doen. Je verzint altijd de ergste wat er kan gebeuren.""Claire, het wordt gewoon tijd dat je verder gaat. Henry is het niet waard. Hij heeft je te veel pijn gedaan. Hij heeft zijn pleziertjes gehad en nu mag jij jouw geluk achterna gaan." zegt Sara, terwijl ze allebei knipogen naar mij.
Het is inderdaad al 4 maanden geleden sinds Henry het heeft uitgemaakt met mij. Sindsdien heb ik geen relatie meer gehad. Henry en ik hadden een relatie van 3 jaar en plotseling had de allemachtige Henry Hill er genoeg van. Paar dagen later kwam ik er wel achter dat hij al 3 maanden vreemdging en hij heeft zelfs nu een relatie met dat meisje. Wekenlang was ik depressief. Ik kon zelfs niet naar school gaan. Maar nu ben ik er volledig over. Denk ik? Misschien zou zo'n onenightstand wel eens goed doen. Sara en Robin hebben misschien gelijk. Henry is het niet waard, die vuile klootzak. Vanavond gaat het gebeuren. Ik ga mijn eerste onenightstand hebben en ga er zo hard van genieten, na een paar glazen alcohol natuurlijk.
Vanavond gaan we dus naar La Fidélité, een nachtclub, in Parijs. We zijn met ons drietjes op vakantie voor 2 weken in Parijs. Het is de laatste avond, we vertrekken namelijk morgen om 15 uur terug naar huis. We hebben besloten dat we vanavond alles zullen geven.
"Ok, hier gaan we dan!!" roept Sara. We stappen de club binnen en ik ga onmiddellijk naar de bar. Dansen is niet echt iets voor mij. Ik zit altijd aan de bar te drinken.
"Kom op !! Je moet echt gaan dansen, gooi die heupjes lekker los. We hadden gezegd dat we alles zouden geven. Jij dus ook Claire." Robin zit nu al een tijdje te trekken aan mijn arm, maar ik wil echt niet op de dansvloer. "Straks, eerst wil ik nog iets drinken." zeg ik hoopvol, ik wil dat ze mij even met rust laat. "Eerst zien dan geloven zeker?" Ze gaat gelukkig terug naar de dansvloer. Het is al ondertussen mijn vijfde glas alcohol. Ik weet zelfs niet eens wat ik drink, ik vraag telkens om hetzelfde, maar ik weet niet meer wat ik in het begin vroeg. Het kan mojito, wodka, redbull of margarita zijn. De wereld begint te draaien en ik vind het leuk, even alles vergeten.
'Ik ga het toch even wagen op de dansvloer' denk ik, na mijn zesde glas. Vanaf het moment dat ik van kruk ga, zak ik direct door mijn knieën. Twee sterke armen vangen me onmiddellijk op. Ik kijk op en ik ben onmiddellijk verloren in zijn groene ogen.
ZOZO wat een knappie! Zoals misschien sommige van jullie weten is dit een versie van "Merlijn Styles", dit klopt ik heb het overgenomen van LouiseCooper23! Dit verhaal ga ik verder schrijven, en hopelijk word ik net zo goed als haar! Dit is voor mij nieuw en ik doe heel erg mij best. Dit betekend niet dan ik niet graag tips wil, of misschien wil jij iets heel graag terug zien in het boek. In beide gevallen LET ME KNOW. Ik hoop dat jullie net zo verliefd worden met dit boek als ik!
JE LEEST
De zoon van Harry Styles {NL} VOLTOOID
FanfictionCOMPLETED/VOLTOOID I also am working for a English version of this book Claire Jones is 19 jaar en ging net beginnen aan haar studie. Tijdens haar vakantie met haar vriendinnen, Sara en Robin, in Parijs gebeurt er iets dat bijna alle meisjes van d...