Hoofdstuk 2

1.1K 24 2
                                    

De volgende dag

CLAIRE

'Fuck gast, de zon is irritant. Ik heb barstende hoofdpijn en de zon zit recht op mijn hoofd te branden. Ik heb nog nooit zo'n hoofdpijn gevoeld. Heb ik echt zo veel gedronken? Gelukkig moet ik niet overgeven. Wacht...Waar the fuck ben ik? Onze kamer ziet er anders uit. En de geur is ook anders. En waarom hangt mijn bh aan de lamp? En al de rest van mijn kleren ligt rond op de grond en van wie is die T-shirt?'

'OH MY GOD!!! Shit, heb ik sex gehad met iemand?  Ik ben nog steeds naakt dus ik vermoed van wel. Fuck fuck. Ik denk zelfs dat ik zijn onderbroek zie. Hmm, Calvin Klein, niet slecht hij heeft smaak. Oh wacht. Hij is waarschijnlijk ook nog naakt. FML ik ben zelfs te bang om te kijken wie hij is. Oké, ik moet wel, goed we gaan eens kijken.'

Voorzichtig draai ik me om zodat ik hem niet wakker maak.
'Ik weet echt letterlijk niets meer van de avond en nacht. Het laatste dat ik mijn nog kan herinneren is dat ik naar Sara en Robin op de dansvloer keek. Daarna wou ik met hun meedansen, maar ik nam toch nog één drankje. Had ik dit maar geweten dan was ik meteen met Robin en Sara meegegaan naar de dansvloer en had ik dat laatste drankje nooit gedaan. Oké focus, terug naar de jongen.'

'Goed, hier ga ik dan.' Ik kijk niet onmiddellijk naar zijn gezicht. Eerst zie ik zijn borstkas en zijn sixpack.
'Damn, dat ziet er al goed uit, dat ziet er zelfs heel goed. HIJ is met MIJ naar bed gegaan?! Hij was zeker weten ook dronken. Shit gast, je zou hem eens moeten zien, hij is prachtig. Damn, ik moet mij inhouden om hem niet te bespringen. Goed en nu zijn gezicht. FUCKING HELL!!'

"WT-?!" Ik sla onmiddellijk mijn hand op mijn mond om hem niet wakker te maken.
'Dat is toch Harry Styles van dingen One Direction?' Ik zoek het vlug op op mijn mobiel. Ik zie ondertussen dat Robin en Sara al een paar keer gebeld hebben en een honderdtal aan appjes achtergelaten hebben. Daar heb ik nu geen tijd voor. Dat is voor later.
'Jup, dat is Harry Styles. Harry Styles ligt helemaal naakt naast mij en ikzelf ben ook nog helemaal naakt. Zou hij een  grote hebben?' Ik giechel heel even vanwege mijn gedachten. 'Vlug kijken zal wel niet zo erg zijn zeker, ik bedoel zo heel vlug. Ok, ik ga vlug kijken. Holy shit, nice Mr Styles, nice.'

'Goed, back to reality.' denk ik bij mijzelf. Ik merk dat ik een beetje begin aftedwallen, maar ik moet door. Ik moet hier zo snel mogelijk weg zien te komen zonder hem wakker te maken. Ik grijp zo vlug en zo stil mogelijk al mijn kleren en ik doe ze zo vlug aan. 'Ik denk dat we best wel wild waren gisterennacht, mijn kleren liggen en hangen echt overal. Mijn slipje is zelfs een beetje gescheurd aan de zijkant en hij is pas nieuw.' Ik kleed mij zo snel en vlug mogelijk aan en maak dat ik weg ben.

'Zou ik iets achter laten? Nee nee nee ik denk het niet. Toch?

'Wat ga ik in godsnaam zeggen tegen Robin en Sara. Ze gaan me nooit geloven dat ik seks heb gehad met Harry. Ze gaan het al amper geloven dat ik een onenightstand heb gehad. Ik zeg gewoon dat het vreemde was, die wel fucking hot was. Ik hoef geen naam te zeggen, een random vreemde is genoeg. Ik weet trouwens toch niets meer over de nacht en dat is zelfs geen leugen.'

Ik was helemaal in mijn gedachten verzonken dat ik niet besefte dat ik al bij onze kamer was. Vanaf het moment ik de deur open, bombardeerde Robin en Sara mij direct met vragen over waar ik was.
"Waar was je?! We waren zo bezorgd! We zagen je de ene keer aan de bar zitten en dan plotseling was je weg. We dachten dat je aan het dansen was, maar we vonden je maar niet. En daarna hebben we je ook nog geprobeerd te bellen, maar je nam niet op, wat is er gebeurd?!" roept Robin. Shit, moest ze echt zo roepen? Ik heb nog altijd hoofdpijn. Het wordt zelfs erger door haar gezaag.

"Roep niet zo! Ik heb hoofdpijn."

"Dan had ge daar moeten aandenken voordat ge wegging en waarschijnlijk tien glazen hebt gedronken."

"Woaw, niet overdrijven ik heb maar 7 glazen gedronken."

"Maar 7 glazen. Maar waar was je nu eigenlijk?"
"Ik was bij iemand."

"My God! Jij slet!! Hahaha! Eindelijk!! En hoe was het? Hoe was hij? Was het goed? Hebt je zijn nummer?" Sara begon helemaal te flippen en begon van alles te vragen. Hier had ik echt geen zin.

"Eerlijk? Geen flauw idee. Ik was zo dronk, dat ik letterlijk een black-out heb. Ik ben vanmorgen zo snel mogelijk weggegaan. Dus vraag ook zijn naam niet, want ik geen flauw benul. Ik weet niets van hem. Hij is nog even vreemd voor mij."

"Hahaha! Mevrouw heeft dan eens een onenightstand en ze heeft een black-out. Maar hoe zag hij eruit?" vroeg Robin.
"Hot! Niet normaal. Ik kan het nog altijd niet geloven dat ik naast hem lag. Daaruit besluit ik dat hij waarschijnlijk ook pretty wasted was." En dat was uiteindelijk allemaal niet gelogen. Hij was super hot en ik weet echt niets meer van de nacht.

"Maar nu ga ik slapen. Ik heb echt barstende hoofdpijn." kreun ik.

"Dat zal niet gaan. Het is namelijk al 12h en over 3 uren moeten we onze trein halen. Dus dat wordt inpakken."

"Nee dat ga je niet menen!" kreun ik nog eens.

Het tweede hoofdstuk al! Ik probeer zo veel mogelijk hoofdstukken al klaar hebben zodat we snel door kunnen met het verhaal. Wat hoop jij dat er gaat gebeuren?
X

De zoon van Harry Styles  {NL} VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu