Hoofdstuk 59

524 9 11
                                    

NIALL

Louis en ik zijn uiteindelijk toch aangekomen bij de club. De rit naar hier was al een klein feestje. Gelukkig vond de taxichauffeur het niet erg, zeker niet toen Louis hem veel te veel geld gaf. Goed, hier zijn we dan, tijd om er een echt feest van te maken. Ik kijk naast mij en zie Louis lopen naar de bar, of beter gezegd wankelen naar de bar. Ik begin te lachen en wankelen hem achterna. Als we na veel struikelen, vallen en opstaan bij de bar zijn aangekomen bestelt Louis voor ons beide een aantal schotjes. Terwijl we wachten op ons drank zie ik een aantal mensen wijzen naar ons. Louis en ik zwaaien naar hen en lachen om hun reactie. Paar meisjes komen naar ons en praten wat met ons.

Ik weet eigenlijk niet wat ze allemaal zeggen tegen mij. Ik zit met mijn hoofd bij Claire. Ik weet niet wat ik van heel de situatie moet denken. Ik heb haar nooit gezien als een bedriegster. Ik weet dat we geen relatie hebben of hadden, maar ik dacht toch echt dat we in fase zaten dat ik haar de mijne kon noemen. Ik dacht echt dat zij dat ook vond. Blijkbaar niet, want nu is ze bij Harry. Het is ook zo vreemd, want nooit heb ik het gevoel gehad dat ze geïnteresseerd was in hem. Daarom klinkt het helemaal zeer ongeloofwaardig.

'Niall!' roept Louis en slaat lachend op mijn schouders. 'Je moet niet op hem letten. Hij zit met zijn hoofd bij iemand die het niet waard is,' zegt hij tegen de meisjes. 'Moeten we hem anders helpen om zijn hoofd te brengen bij ons?' vraagt één van de meisjes sensueel aan mij. Sensueel? Eerder sletterig maar het kan me niet schelen. Louis begint te lachen en zegt dat ze mag. Ondertussen houdt hij zich bezig met een ander meisje terwijl die ene bij mij komt. Ik heb trouwens het gevoel dat ik het meisje bij Louis herken, maar ik kan geen naam op haar plakken.

'Niall, toch?' vraagt ze aan me terwijl drinkt van haar glas. Ik neem ondertussen een tweede shot. Mijn ogen gaan meteen naar haar lippen. Ze grijnst beseffend dat ze mijn aandacht heeft. Ik knik glimlachend naar haar. 'Ik ben Céleste,' zegt ze en steekt haar hand uit. Ik neem het in de mijne en geeft er een kus op. Ze begint meteen te blozen en ik grijns op het effect dat ik heb op haar.

Ze heeft bruin, lang haar. Haar lichaam is strak. Je ziet dat ze aan sport doet en squats, zeker squats. Haar kont is mooi rond en gelift. Ik kan hetzelfde zeggen van haar borsten. Ze heeft een simpel, nauw, zwart kleed aan en een geen-overdreven-decolleté, net voldoende om te zien dat ze perfect in mijn handen kunnen passen. En dan haar benen. God, ze zien er zo zacht en warm uit. Ze zijn ook zo lang en mooi bruin. Ik kan je verzekeren; ze heeft een goddelijk lichaam.

'Niall,' zegt ze giechelend. Ik besef dat ik haar de hele tijd heb zitten aanstaren. 'Sorry,' zeg ik lachend terug. Ik kijk dan vlug naar Louis, maar zie hem tussen de menigte dansen met de vriendin van Céleste. 'Dansen?' vraag ik aan haar. Ze knikt bijtend op haar onderlip. Ik wou dat ik beet op haar onderlip.

Shit, ik heb dit nog nooit gehad dat zo op een vreemde zitten geilen. Het is sowieso de schuld van de alcohol, maar ze ziet er zo lekker uit. Claire zag er ook zo uit toen we met z'n allen gingen dansen. Ik weet die ene avond nog zo goed. Ze zat de hele tijd met haar achterkant te schuren tegen mij. Als Louis er niet was geweest, dan was ik sowieso klaargekomen. Again, alcohol.

'Niall, je denkt te veel. Laat het los,' zegt Céleste terwijl ze haar armen om mijn nek doet en me dichter bij haar trekt. Ze gaat met haar vingers in mijn haren en het helpt me te relaxeren. Plots voel ik lippen op mijn kaaklijn. Ik kijk naar beneden en zie dat ze me kleine kusjes geeft op mijn kaaklijn. Ze kijkt ondertussen onschuldig naar mij. Ik bijt op mijn onderlip en kijk hoe ze steeds dichter bij mijn lippen komt. Ik merk op dat ik wil dat ze op mijn lippen kust. Ik geef het op en kus haar zelf.

Ze verschiet eerst, maar kust me kreunend en meteen terug. Mijn handen gaan naar haar kont en knijp erin. Daardoor gaat ze harder aan mijn haren trekken. Ik ga dan meteen naar haar nek en kus haar overal. 'Niall, ik wil je. Laat me je helpen om dat meisje te vergeten,' zegt ze hees en kreunend. Ik moet er geen minuut over nadenken. Ik knik en trek haar uit de club naar een taxi.

De zoon van Harry Styles  {NL} VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu