Claire
Zwanger
De test was gewoon positief, oké Claire rustig blijven. Kijk ook voor de zekerheid op de andere test voordat je te enthousiast wordt. Ik pak de test voorzichtig op en draai hem om, positief. IK BEN ZWANGER! Voordat ik het door begin te hebben begin ik te huilen. Ik leg mijn hand op mijn buik en beweeg met me duim een paar rondjes rond mijn navel. Harry en ik krijgen gewoon nog een kindje. We krijgen nog een wondertje. Ik ben zo blij dat ik alleen maar harder ga huilen. Ik pak de testen allebei nog op en kijk er nog even goed naar. Bij allebei staat aangegeven dat ik tussen de 2 en 3 weken zwanger ben. Dan is het gewoon de eerste keer meteen gelukt. Ik pak een wc-papiertje en droog mijn tranen af. Ik moet het Harry vertellen. Ik ga het Harry nu vertellen. Ik kijk nog even naar mezelf in de spiegel en kijk nog even of je resten ziet dat ik heb gehuild, anders heeft hij het meteen door.
Ik draai de deur van het slot en doe de testen in mijn tasje zodat hij ze niet meteen ziet. Ik open de deur en loop naar de trap. Ik loop zo stil mogelijk de trap af, want anders heeft hij door dat ik enthousiast ben. Ik open de deur naar de woonkamer en zie Harry op de bank naar de tv kijken. Een natuurdocumentaire staat op. Zodra ik de deur door loop kijkt hij op en kijkt hij mij aan. Hij glimlacht lief naar me en ik loop naar hem toe. Ik ga naast hem op de bank zitten.
''Hey''
''Hey''
''Ik moet je iets vertellen'' zeg ik misschien iets te serieus.
''Dat klinkt niet heel goed''
''Het is wel iets goeds, hopelijk''
''Claire'' zegt hij terwijl hij mijn handen vastpakt.
''Ik hou van je, je kan mij alles vertellen, zolang je maar niet verlaat'' zegt hij en geeft me een kus op mijn wang. ''kan je me alles vertellen''.
''Oké''
Hij kijkt me hoopvol aan en ik ga verder met mijn verhaal.
''Je weet dat we twee weken geleden hebben geprobeerd om zwanger te worden''
''Ja, dat weet ik''
Hij kijkt me aan of ik nog verder ga met mijn verhaal.
''Ja''
Hij kijkt me aan en ik zie dat hij langzaam de stukjes bij elkaar legt. De misselijkheid, dat ik dit nu zeg en het feit dat het mogelijk is.
''Ben je zwanger''
''Ja''
''echt?!''
''Ja Harry ik ben zwanger''. Hij kijkt ongelovig naar mij voordat hij me met allebei zijn handen mijn gezicht vastpak en me kust.
''Dit is ongelofelijk, ik ben zo blij Claire, zo blij''.
''Echt?''
''Ja natuurlijk, ik heb een geweldige zoon, de meest geweldige verloofde en nog een wondertje onderweg. Ik ben de gelukkigste man ooit''.
Ik lach en kus hem. Een van zijn handen gaan naar mijn wang en de andere legt hij op mijn buik. Ik lach en voel hem ook lachen.
Ik trek weg en pak de twee testen uit mijn tasje en geef het aan Harry. Hij houdt de testjes goed vast en kijkt er aandachtig naar.
''Ík kan het gewoon niet geloven, ik word nog een keer vader''.
''Ik kan het ook niet geloven, maar toch is het zo''
''Ik ben zo blij dat ik jou gevonden heb Claire, echt. Je bent geweldig je bent prachtig je bent alles voor me. Ik hou van je ik hou...'' voordat hij zijn zin af kan maken heb ik mijn lippen al op de zijne gedrukt.
JE LEEST
De zoon van Harry Styles {NL} VOLTOOID
FanficCOMPLETED/VOLTOOID I also am working for a English version of this book Claire Jones is 19 jaar en ging net beginnen aan haar studie. Tijdens haar vakantie met haar vriendinnen, Sara en Robin, in Parijs gebeurt er iets dat bijna alle meisjes van d...