Hoofdstuk 4

1K 26 0
                                    

CLAIRE

Na een uur waren we eindelijk thuis. Ik ben zo hard aan het stressen. Ik wil niet zwanger zijn. Ik ben nog maar 19 jaar. Ik ga beginnen studeren. Ik ga een ingenieur worden. Dingen maken en bouwen; bruggen, gebouwen, huizen,... Alles behalve een kind opvoeden. Waarom moet dat nu gebeuren, waarom niet wanneer ik ben afgestudeerd? En met de man waarvan ik hou? Maar nee hoor, het moest nu gebeuren en met Harry. Ik weet echt niet wat ik moet doen? Ik weet alvast dat ik mijn moeder heb, ze zal me nooit alleen laten. Ze zat in dezelfde situatie, het was zelfs erger. Oma was in het begin enorm boos. Mama werd het huis uitgestuurd. Ze moest bij één van haar vrienden logeren, maar die konden er niet voor altijd voor haar zijn. Pas een maand of drie later vroeg mijn oma haar om vergiffenis en sindsdien hebben ze elkaar nooit meer verlaten.verliet. Ze was er altijd voor mama. Ze had enorm veel spijt dat ze zo boos werd op mama.

Ik weet niet wie mijn vader is. Mama en papa hadden een relatie van een jaar. Toen mijn moeder zei dat ze zwanger was van mij, en ze vertelde dat ze jet niet wou verwijderen, werd hij boos op haar en verliet haar. Niemand heeft ooit nog iets van hem gehoord. Niemand weet waarom hij eigenlijk zo boos was. Het was niet enkel mijn moederhaar schuld. Nee wacht, het is niemands schuld.

Ik ging naar de badkamer en deed de deur op slot. Ik wou nu even alleen zijn. We hebben voor de zekerheid 5 testen gekocht. Vlug plas ik op alle 5 de testen en nu maar wachten. Ik luister ondertussen naar muziek.

Coming out of my cage

And I've been doing just fine

Gotta gotta be down

Because I want it all

It started out with a kiss

How did it end up like this

It was only a kiss, it was only a kiss

Now I'm falling asleep

And she's calling a cab

While he's having a smoke

And she's taking a drag

Now they're going to bed

And my stomach is sick

And it's all in my head

But she's touching his chest

Now, he takes off her dress

Now, let me go

I just can't look its killing me

And taking control

Jealousy, turning saints into the sea

Swimming through sick lullabies

Choking on your alibis

But it's just the price I pay

Destiny is calling me

Open up my eager eyes

Cause I'm Mr Brightside

I'm coming out of my cage

And I've been doing just fine

Gotta gotta be down

Because I want it all

It started out with a kiss

How did it end up like this

It was only a kiss, it was only a kiss

Now I'm falling asleep

And she's calling a cab

While he's having a smoke

De zoon van Harry Styles  {NL} VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu