CLAIRE
Vandaag komt Harry terug naar huis en vanmiddag hebben we dat interview voor Vogue. Ik vond het best vreemd in het begin, omdat ik wist niet dat Vogue zulke interviews deed, maar blijkbaar willen ze zo'n uitgebreide fotoshoot doen. Op die manier gaan ze niet te diep gaan in het interview. Ik ben blij. Lela gaat hier straks staan zodat we alles kunnen bespreken qua het babysitten. Dus binnen een uur staan ze hier allemaal.
Op dit moment ben ik de afwas aan het doen van het ontbijt. Sara is me aan het helpen en Robin probeert Merlijn in bed te doen, met de nadruk op proberen.
'Urgh, Merlijn! Laat me je wassen!' hoor ik haar roepen. 'Nee, jij moet mij niet wassen! Ik moet jouw wassen! Please, werk mee! Claire, help!'
'Ze heeft het een kwartier langer volgehouden dan de vorige keer,' zegt Sara grinnikend. Ik lach terwijl ik naar de badkamer loop. Als ik daar ben, zie ik Merlijn in bad op het water slaan met zijn handjes. Bijna overal is er schuim; op de kasten, op het toilet, in de douche en vooral op Robin. Ik begin hardop te lachen.
'Niet grappig, Claire. Ik ben helemaal nat,' jammert ze. Ze staat recht en gaat naar beneden. 'Ik was af. Jij doet Merlijn wel.'
'Hallo, jij prutskous,' zeg ik aan Merlijn terwijl ik naar hem ga. Hij giechelt. Ik neem zijn bootje en geef het aan hem. Meteen begin hij ermee te spelen. Ondertussen was ik zijn haartjes en zijn lichaam. Net wanneer ik klaar ben, staan Robin en Sara aan de deur van de badkamer. 'Zo doe jij dat, met zijn bootje,' zegt Robin zuchtend. 'Anders zou het me ook niet lukken,' zeg ik terwijl ik kijk naar Merlijn die nog steeds speelt met zijn bootje.
Ik haal hem uit zijn bad en Sara doet een handdoek om Merlijn. We drogen hem samen af en ik doe zijn kleertjes aan. 'En klaar, nu is hij helemaal klaar voor de fotoshoot,' zegt Robin. 'Ben je zenuwachtig?' vraagt Sara. 'Een beetje. Ik weet niet welke vragen ik moet verwachten en wat ik wel of niet mag zeggen,' zeg ik. We gaan naar beneden en Merlijn loopt naar de tv. 'Film, film!' roept hij springend. 'Nee, nu niet. We moeten straks naar een interview en een fotoshoot gaan,' zeg ik terwijl ik ga zitten op de grond naast hem. 'Wat is een inter- interv-, ik bedoel zo'n interdinge en een fotosjoot?' vraagt hij. Sara en Robin lachen binnensmonds. 'Een interview is een gesprek waar iemand ons vragen stelt en wij moeten die beantwoorden en een fotoshoot is waar ze foto's van ons worden genomen,' zeg ik. 'Ik ga me omkleden. Let op hem. Zorg dat hij vooral niets meer eet of hij is terug helemaal vies,' zeg ik zuchtend.
Ik doe een losse blouse aan die ik niet volledig dichtknoop en een jeans. Ik doe ook nog enkele ringen en armbanden aan. Dan doe ik ook nog bruine Chelsea boots aan. Ik hoop dat ik goed genoeg ben voor Vogue. Mijn haren steek ik op in een rommelige dot. Als make-up doe ik niets, zij gaan waarschijnlijk van alles opsmeren.
Wanneer ik naar benedenga, hoor ik gefluit van de meisjes en gelach van Merlijn, die waarschijnlijkmet hun gefluit lacht. 'Wat?' vraag ik. 'Prachtige decolleté,' zegt Sara.Meteen doe ik mijn blouse een beetje dicht 'Nee! laat het!' roepen ze beiden.'Het was mooi, niet vulgair, maar mooi,' zegt Robin. Net dan gaat de bel. Ikdoe mijn blouse terug zoals daarvoor. Ik zie dat het Niall is op videofoon.
JE LEEST
De zoon van Harry Styles {NL} VOLTOOID
FanfictionCOMPLETED/VOLTOOID I also am working for a English version of this book Claire Jones is 19 jaar en ging net beginnen aan haar studie. Tijdens haar vakantie met haar vriendinnen, Sara en Robin, in Parijs gebeurt er iets dat bijna alle meisjes van d...