Harry
Ik geef haar een korte kus, en trek terug terwijl ik naar haar lach. Ze lacht terug en mijn hart maakt een sprongetje ik hou zo erg van haar. Voordat ik erover ga twijfelen ga ik het zeggen. Mijn hart gaat steeds harder en ik krijg zweethandjes, ze kijkt me schuin aan en lacht lichtjes naar mij. ''I love you'' zeg ik dan maar. Ze kijkt verbaasd naar mij en ik begin klamme handjes te krijgen. Ze hoeft het niet terug te zeggen als ze maar iets zegt, iets, wat dan ook. ''Je hoeft het niet terug te zeggen hoor, je hebt genoeg meegemaakt en ik wil gewoon dat je jezelf veilig voelt bij mij, dus ik wou het tegen je zeggen. '' zeg ik dan maar. ''Nee, dat is het niet. Ik wist gewoon niet dat je je zo voelde. Ik bedoel ik wist wel da...'' begint ze te zeggen maar ik sus haar door haar te kussen. Ik vraag haar om toestemming en ze geeft het meteen, onze tongen werken meteen samen. En ik pak haar meteen bij haar heupen terwijl ik begin te kreunen, als de perfecte beloning krijg ik er een terug. ''Mama en papa kissing'' roept Merlijn en we trekken meteen terug. We schieten in de lach en geven Merlijn een dikke knuffel. ''I love you to'' zegt ze terwijl ze mij een een snelle kus op mijn wang geeft. ''Echt bedoel je wacht wat'' ik sta versteld, ik dacht dat ze niet van mij hield maar van Silas of Niall. Ik had het helemaal fout en ik bedenk me nu dat ik met mijn mond open al minstens 1 minuut sta terwijl Merlijn een Claire me lichtjes staan uit te lachen. ''Lieve lieve Harry ik hou van je. Ik wil bij je zijn voor altijd. Ik wil samen wakker worden en samen gaan slapen. Meer geweldige kinderen krijgen en opvoeden. Ik wil elkaar uitdagen elkaar helpen met elkaar lachen. Ik wil.... Ik hou van je Harry, meer dan van al mijn vriendjes bij elkaar. Belooft''. Ze heeft een paar tranen op haar wangen, en god ze is prachtig. ''Claire ik hou van je zoveel. Zoveel dat ik soms denk dat bij hart uit mijn borstkast springt als ik je zie. Nu zegt ze mij het zwijgen op door haar lippen op de mijne te drukken
Niall
''We hebben Merlijn en Claire gevonden''. ''Wat echt, weet je het zeker?'' vraag ik. ''Ja, we weten het zeker, ze zijn nu in het ziekenhuis, Harry is daar al'' Ik spring op van de bank een geef Jack een knuffel. ''Heel erg bedankt, jack, zonder jou hadden we hun niet gevonden''. ''Het is mijn werk, maar ik ben ook heel blij dat we ze hebben gevonden. We hebben ook nog andere vrouwen en een paar kinderen gevonden, en zij liggen nu ook in het ziekenhuis''. ''Wow, is iedereen oké''?'' Ja, ze zijn allemaal nagekeken, buiten de schrammen en de wonden, gaat het verder met iedereen goed''. '''Mooi zo, ik ga naar het ziekenhuis''
Eenmaal aangekomen bij het ziekenhuis loop ik meteen naar binnen. Ik denk dat ik heel veel boetes kan verwachten de komende dagen, maar dat maakt mij nu niet uit. Het enige wat mij nu uitmaakt zijn Merlijn en Claire die gelukkig weer veilig thuis zijn. Ik ga ook zeggen tegen Harry dat hij voor haar moet gaan en dat ik niet meer in de weg ga liggen. Ik weet dat hij veel fouten heeft gemaakt, en dat hij zeker niet mocht kussen met Claire terwijl hij wist dat wij bijna iets hadden. Maar ik begon zonder überhaupt het door te hebben. Ze hadden dan wellicht inderdaad niks toen ik Claire leerde kennen, maar dan toch, ik heb gezoend met de moeder van Harry zijn zoon. En ik denk dat ik altijd van Claire ga houden, nee dat weet ik zeker, maar ik denk dat ik haar wel ga kunnen laten gaan. Zij en Harry horen bij elkaar in alles, ze zijn soulmates. En ik heb natuurlijk ook iemand op het oog, en ik denk dat zij wel de waren kan zijn. Ik heb haar leren kennen op het politie bureau, ze is politieagente en heeft geholpen bij de zaak van Merlijn en Claire. Ik denk dat ik haar binnenkort op een date ga vragen. En als ik eerlijk ben zit ik te zweten als ik er alleen al aan denk. Ik wil gewoon dat het perfect voor haar is. ''Kan ik je ergens mee helpen?'' Ik kijk op en merk dat ik al helemaal naar de balie ben gelopen zonder het door te hebben. ''Ja sorry ik zat te denken. ''zeg ik dan maar als ik merk dat de vrouw nog steeds aan het kijken is naar mij. Ze heeft een donkerbruin haar wat in een strak knotje zit, ze heeft een origineel dokterspak aan een heeft een pen in haar ene hand. Ik denk dat ze over de 50 is. Ze heeft een vriendelijke uitstraling en lacht naar mij terwijl ze begint te praten. ''Het is niet erg hoor. Kan ik je ergens mee helpen?'' ''Ja ik ben opzoek naar de kamer van Merlijn Styles en Claire Jones. Die zitten in de grote zaal. Deze gang uitlopen en dan naar rechts, ze wijst naar de grote gang. Ik glimlach en bedank haar terwijl ik richting de gang loop. De gang is langer dan verwacht maar na een minuut goed doorgelopen te hebben kom ik bij de zaal. Aan beide kanten van de zaal staan veel bedden langs. Ik loop de zaal binnen en kijk ik ergens of ik Merlijn, Claire of Harry zie. Als ik bij de laatste bedden kom zie ik Claire en Merlijn op een bed zitten en zie ik Harry naast het bed staan. Ik loop ernaartoe. ''Claire, Merlijn, godzijdank. Jullie zijn veilig.'' Claire staat op een geeft mij een dikke knuffel. Daarna komt Merlijn naar mij toe gelopen en steekt zijn armen uit voor een knuffel. Ik til hem op een geef hem een knuffel. Na 2 minuten zet ik hem weer terug op het bed. ''Hoe gaat het?'' "We hebben pijn, maar heel blij dat we weer thuis en veilig zijn'' zegt ze terwijl ze me een glimlach geeft. ''Ik ben blij dat jullie weer veilig zijn''. Ik geef haar opnieuw een knuffel. ''Harry kan ik je even spreken'' Harry kijkt naar Claire voor toestemming en ze knikt. ''Oké'' hij loopt me achterna de gang in. ''Niall waar wil je het over hebben'' zegt hij terwijl hij nog even naar Claire en Merlijn kijkt hij draait zich naar mij om en geeft mij een kleine glimlach. ''Ik wou het met je over Claire hebben'' Hij knikt en we laten ons allebei zakken zodat we op de grond zitten. ''Ik wil tegen je zeggen dat je voor Claire moet gaan compleet. Jullie passen zo goed bij elkaar dat ik niet eens boos kan zijn dat jullie iets hebben in plaats van wij. Ik ga jullie niet meer in de weg zitten en ja dat wou ik even kwijt.'' Hij kijkt me verbaast aan en geeft me dan een hele dikke knuffel. ''Dankjewel Niall, ik vind dit zo fijn, dankjewel. Ik hou van je. '' ''Graag gedaan man, jullie horen gewoon bij elkaar en ik hou ook van jou. ''Als je het niet fijn vindt of ergens mee zit, kom dan alsjeblieft bij mij en prop het niet op. Ik ben je echt eeuwig dankbaar.'' ''nee, jullie hoeven geen rekening met mij te houden, want ik weet dat je dat bedoelde. Ik heb haar laten gaan, ik zou altijd van haat houden maar dan als vriend. En ik hoop dat ik niet alleen ben.'' '' jij gaat niet alleen zijn Niall je bent geweldig, er komt vast we de goede op het pad. Wacht heb je iemand op het oog?'' ik begin te blozen en ik kijk weg ''vertel zegt Harry terwijl hij mij enthousiast aankijkt. ''Je weet toch nog wel die politieagente'' Ja, oh Niall dat is zo leuk. Jullie passen echt bij elkaar.'' ''dankjewel maar ik denk dat we nu weer terug moeten ga maar, ik ga haar op date vragen. We staan op en hij geeft me nog een dikke knuffel. Daarna geeft hij mij een glimlach terwijl hij weer terug de gang op loopt. Ik loop weer naar de balie, met een reuze glimlacht op mijn gezicht. Ik ga haar nu uit vragen.
Harry
Ik loop weer terug de zaal in en loop recht op Claire af. ''Claire'' ze draait zich om en ik kus haar meteen. Haar armen gaan om mijn nek en mijn armen wikkel ik om haar heen. ''Waar hebben jullie over gepraat'' ze kijkt me zenuwachtig aan. ''Hij zei dat we bij elkaar horen en dat we samen horen te zijn voor altijd'' ze krijgt tranen. ''echt?'' ''echt'' ''Harry wil jij dat ook, altijd bij elkaar zijn?'' ''Heel graag. Ik hou van je Claire'' ''Ik ook van jou''. Ze glimlacht naar me en kust me hard.
Het boek is bijna afgelopen nog twee hoofdstukken! Wat hopen jullie dat er nog gaat gebeuren?
JE LEEST
De zoon van Harry Styles {NL} VOLTOOID
Hayran KurguCOMPLETED/VOLTOOID I also am working for a English version of this book Claire Jones is 19 jaar en ging net beginnen aan haar studie. Tijdens haar vakantie met haar vriendinnen, Sara en Robin, in Parijs gebeurt er iets dat bijna alle meisjes van d...