Epiloog {deel 2/ het einde}

894 12 78
                                    

Claire

"Claire Jones, neem jij Harry Styles tot u wettige echtgenoot. En belooft u altijd van hem te houden'' Ik heb Harry's handen nog steeds vast, en hij kijkt mij zenuwachtig aan, Zou hij echt denken dat ik nee zou zeggen, ik hou meer van hem dan van mijn eigen leven. Ik zou nooit op deze vraag nee zeggen. Ik kijk weer naar Harry en zie dat hij nerveuser wordt, waarschijnlijk omdat ik nog steeds geen antwoord heb gegeven. Ik glimlach. ''Ja, ik wil'' zeg ik en er verschijnt een grote glimlacht op zijn gezicht. Zijn ogen beginnen te tranen en er stroomt een traan over zijn wang.

''Harry Styles neem jij Claire Jones tot u wettige echtgenoot. En belooft u altijd van haar te houden'' zijn handen knijpen zachtjes in de mijne en hij lacht lief naar mij, er ontsnappen wat tranen in mijn ooghoeken. ''Ja, ik wil'' zegt hij. Er stromen nu ook tranen over mijn wangen heen.

''Dan mag u nu uw bruid kussen'' dat hoeft hij Harry niet twee keer te zeggen. Harry laat mijn handen los en wikkelt ze meteen om mij heen en drukt mij naar hem toe. Ik breng mijn handen naar zijn nek terwijl ik een beetje haar vast heb. Hij drukt zijn lippen op de mijne en hij vraagt meteen om toestemming die ik hem meteen geef. Zijn grip verstrakt, en ik voel hem lachen. Ik lach ook. Onze eerste kus als man en vrouw, en hij is geweldig. Ik trek terug en lach naar hem. Hij trekt me naar hem toe en geeft mij een knuffel. Hij stopt zijn gezicht in mijn nek, en ik voel hem ruiken aan mijn haren. Ik sla mijn armen strakker om hem heen en hij geeft mij kusjes in mijn nek.

Onze handen wikkelen zich in elkaar terwijl we de taart proberen aan te snijden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Onze handen wikkelen zich in elkaar terwijl we de taart proberen aan te snijden. Het is moeilijker dan gedacht. Toen we elkaar eindelijk los hadden gelaten kwam Merlijn naar ons toe rennen om ons beide een knuffel te geven. Hij weet niet echt wat er gebeurt maar hij vindt het wel allemaal heel leuk en gezellig. Hij rende Harry's armen in en knuffelde hem stevig. Merlijn is nu nog steeds in de armen van Harry, dus voor Harry is het helemaal moeilijk om een taart proberen te snijden met 1 hand. Hij lacht als het niet lukt. Ik neem het mes van hem over, en maak het einde voor hem af. Hij lacht lief naar mij en leunt naar mij toe. Ik druk mijn lippen op die van hem. Ik kijk naar Merlijn en zie dat hij met zijn handen voor zijn ogen zit, ik begin hard te lachen. Harry ziet het ook en begint ook hard te lachen en geeft Merlijn een kus op zijn voorhoofd.

Ik loop naar de kinderwagen toe waarin Sara lief zit te spelen, ik pak haar voorzichtige uit haar wagen en hou haar tegen mij aan. Ik kan niet geloven dat ze al een half jaar oud is. Ze is nog steeds heel klein, maar ze is wel wat gegroeid, de dokters voorspellen dat ze tot 12 kleiner zou zijn dan de rest maar daarna een groeispurt krijgt waardoor ze weer op de gemiddelde lengte komt. Hoe groot of klein ze nou is ze blijft toch mijn kleine baby meisje. Ik loop naar Merlijn die lekker op de grond zit te spelen met zijn auto's. Ik zie Harry lachen met zijn vrienden, hij heeft zijn vrienden erg gemist de afgelopen tijd maar ik ben blij dat hij ze nu weer ziet. Ik ga met Sara in mij handen naast Merlijn zitten en speel met hem even met de auto's.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 28, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

De zoon van Harry Styles  {NL} VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu