Ik start mijn auto en rijd het terrein af, ik open de boort en rijd erdoorheen.
Als ik aankom bij de apotheek doe ik mijn capuchon op en een zonnebril. Ik stap de auto uit en loop de parkeerplaats over en loop naar binnen. Zodra ik binnen ben zie ik dat er gelukkig weinig mensen zijn. Ik zou niet willen dat Harry door sociaal media door heeft dat ik een zwangerschap test aan het kopen ben. Hoe minder mensen de kleiner de kans is dat het uitlekt.
Ik loop naar de rekken waar de zwangerschappen testen zijn en ik merk dat er veel verschillende zijn. Ik kies toch maar voor de clearblue testen aangezien die het zeggen en niet aangeven, dat kost weer moeite naar zoeken naar een eventueel streepje. Ik pak er voor de zekerheid twee en loop naar de kassa. Ik betaal en loop de winkel uit. Ik kan niet nu meteen naar huis gaan want ik ben pas een kwartiertje weg. Ik ga wel eerst naar de McDonalds, want ik heb alweer honger. Ik stap alweer in de auto en rijd weg.
Ik kom aan bij de McDonalds en rij meteen naar de Mc-drive. Ik bestel een grote chicken pounder en een chocolade milkshake. Zodra ik het eten gekregen heb krijg ik een berichtje van Harry, hij vraagt hoe het gaat en of ik nergens meer last van heb.
'Hey schat hoe gaat het? Hoop dat het goed met je gaat. Heb je nog overgegeven?'
'Hey babe, het gaat goed ik ben bijna klaar. Ik heb niet meer overgegeven. Denk dat ik over ongeveer 20 minuten thuis ben.'
'Oké fijn! Mis je nu al! Tot zo. LY'
'Tot zo. Love you always more.'
Ik eet mijn eten op en rij naar huis. Ik open de poorten en parkeer mijn auto. Snel stop ik de zwangerschap testen in mijn kleine tasje, wat maar net gaat en stap de auto uit.
Zodra ik binnen ben komt Harry naar mij toegelopen. Hij geeft me een kus op mijn lippen en trekt me de woonkamer in waar al een kop thee staat. Hij heeft het niet door maar dat is best wel handig als ik zo moet plassen. Hij zet me neer op de bank en hijzelf gaat naast mij zitten. Hij geeft de kop thee aan mij en kijkt me hoopvol aan.
''En hoe was het, gaat alles goed? Weten ze wat je hebt?''
''Het ging goed en ze denken dat het gewoon een griepje was.'' Zeg ik terwijl ik naar mijn thee blijf kijken als hij mij aankijkt heeft hij door dat ik lieg.
''Oké dat is fijn. Ga maar lekker rusten. Merlijn zit in zijn kamer te spelen.''
''Oké. Ik ga zo even naar boven even youtube of een serie kijken ofzo''.
''Oké is goed. Ik roep je wel als we gaan eten''. Zegt hij. Hij pakt mijn hoofd tussen zijn handen en aait met zijn duimen over mijn wangen voor dat hij me een kus geeft. Ik sla mijn armen om zijn nek. We blijven zo nog even zitten en ik trek me terug. Ik kijk hem aan en probeer te herinneren wat hij net had gezegd.
''Prima, dan ga ik nu even naar boven''
''Tot zo''
Ik loop de kamer uit, en pak snel nog mijn tasje voordat ik naar boven loop.
JE LEEST
De zoon van Harry Styles {NL} VOLTOOID
FanfictionCOMPLETED/VOLTOOID I also am working for a English version of this book Claire Jones is 19 jaar en ging net beginnen aan haar studie. Tijdens haar vakantie met haar vriendinnen, Sara en Robin, in Parijs gebeurt er iets dat bijna alle meisjes van d...