CLAIRE
'Ok, wat willen jullie; pizza of ratatouille?' vraagt Sara. Ik lach om haar keuze.
'Ratatouille!' roep ik. 'Zeg allemaal ratatouille. Sara kan dat heel goed maken.' Iedereen zegt lachend dat ratatouille goed is.
'Ok, ratatouille dan,' zegt ze.
'Wie heeft er trouwens zin om vanavond uit te gaan?' vraagt Robin terwijl we de tafel zetten.
'Sorry, ik heb Merlijn,' zeg ik. 'Briana komt straks om Freddie op te pikken, misschien kan ze ook Merlijn meenemen,' zegt Louis. 'Voilà, opgelost,' zegt Robin.
'Komen jullie ook mee jongens?' vraagt Robin. Louis en Niall kijken naar elkaar en halen dan hun schouders op. 'Waarom niet?' zegt Louis glimlachend.
Na het eten is Briana dus gekomen om Freddie op te halen en ze nam met plezier Merlijn mee. Ik moet dringend eens vragen aan Lela of ze onze oppasser wil worden. Wel, ik bedoel, die van Merlijn. De jongens zijn daarna naar huis gegaan om zich klaar te maken voor vanavond.
'Ok, Claire, we gaan je klaar maken zodat Niall je zal nemen,' zegt Robin en trekt me naar boven.
'Wat bedoel je?' vraag ik verward. Waarom zou Niall me nemen? Ok, hij kuste mijn schouder vandaag, maar dat was iets onschuldigs en voor de rest van de dag was er toch niets aan de hand?
'Oh, gewoon, hij kan zijn ogen niet van je houden toen je in je bikini liep, hij kuste je schouder en hij bloosde toen je hem insmeerde. We hebben dat allemaal gezien hoor. Geloof ons, hij wil je, maar hij durft niet. We moeten er dus voor zorgen dat hij zich niet meer kan inhouden zodat je vannacht nog eens wat actie krijgt,' zegt Robin grijnzend.
'Ja, het is sinds Silas geleden. Merlijn is hier ook niet, dus je moet ervan profiteren. We gaan desnoods naar een hotel als jullie privacy willen,' zegt Sara knipogend.
'Ik heb geen actie nodig en denken zelfs dat ik zomaar met Niall in bed gaat kruipen?' vraag ik.
'Schat, het is geleden van Silas,' zegt Robin. Wel, niet echt, maar dat ga ik hen echt niet zeggen. Ze zullen me sowieso uitlachen. Waarom? Weet ik niet.
'En dan,' zeg ik. 'Claire, je moet verder gaan en Niall is de perfecte man voor je. Je zei toch dat hij je altijd verdedigde toen Silas iets had uitgestoken? Hij geeft duidelijk veel om je. De rest troostte je wat en zei dat het in orde ging komen, maar daar was je niets mee. Niall daarentegen, hij verdedigde je omdat Silas je pijn deed. Zo reageren doe je als om die persoon geeft. Niall is niet zomaar iemand, hij vindt je duidelijk leuk,' zegt Robin.
Misschien heeft ze wel gelijk. Hij deed grof tegenover Silas, maar wie weet deed hij dat omdat hij om mij geeft. Ik bedoel, ik zou ook grof doen tegenover iemand die iemand pijn doet die me dierbaar is. Daarom moet ik toch niet meteen in bed kruipen met hem. Dat is toch belachelijk.
'Kom, we gaan je aankleden,' zegt Robin. Ze trekt me naar mijn kamer waar ook hun valiezen staan. Ze doet de hare open en haalt een hele hoop kleedjes.
Ze toont een rood jurkje aan mij. Het is zeer nauw, het komt tot boven je knieën, maar het bedekt amper je borsten. 'Nee, gek. Ik moet maar springen en mijn borsten springen eruit,' zeg ik. Ze neemt een andere en nu is het veel te kort. Meteen schud ik mijn hoofd. Ze neemt dan een paars jurkje. Het komt tot ongeveer midden je bovenbenen en de nek is goed bedekt. Ik knik en neem het naar de badkamer.
Wanneer ik uitstap hoor ik gefluit en geklap. Ik grinnik. 'Nu niet overdrijven, zo speciaal is het ook niet,' zeg ik lachend. Robin en Sara stoppen.
JE LEEST
De zoon van Harry Styles {NL} VOLTOOID
FanficCOMPLETED/VOLTOOID I also am working for a English version of this book Claire Jones is 19 jaar en ging net beginnen aan haar studie. Tijdens haar vakantie met haar vriendinnen, Sara en Robin, in Parijs gebeurt er iets dat bijna alle meisjes van d...