Claire
Mijn wekker gaat om af om 6:30. Mijn eerste werkdag vandaag. Ik ben best zenuwachtig. Sam heeft me alles verteld wat ik moet weten. Ik hoop dat het lukt.
Vorige week ging vrij vlot voorbij. Ik begin Brooklyn te kennen na vele wandelingen met Merlijn in de straten. Het feest van mama vorige vrijdag was een groot succes. De kleren vielen erg in de smaak. Er zijn vele bestellingen gemaakt. Selah Sue was ook een succes, al die mensen kenden haar niet en toch vonden ze dat zij een geweldige stem had.
"Claire, opstaan." Silas staat op en zet de wekker af. Hij gaat terug in bed en slaat zijn armen om mij.
"Hey." "Hey, weet je dat ik van je hou?", vraagt hij. "Hihi, echt? Ik geloof je niet.", zeg ik plagend. "Ik zal het je eens bewijzen." Hij gaat boven me liggen en steun op zijn ellebogen zodat niet hij me niet plet. Ruw begint hij me te kussen en gaat snel naar mijn nek. Ik kreun af en toe. Hij laat een lichte zuigzoen achter. Hij gaat terug naar mijn lippen, maar hij gaat zachter dan ervoor, passievoller.
Dan trekt hij zich weg en kijkt in mijn ogen. "Vanavond gaan we gaan dansen dus zorg dat je om 19:30 klaar bent." Na deze woorden springt hij uit bed en gaat douchen. Ik ga ondertussen kijken wat ik zou aandoen op mijn eerste werkdag. Ik neem een zwarte broek en zwarte pull met zwarte loafers. Black is such a happy colour . Na Silas ga ik mij ook douchen.
Om 7:00 staat Alex voor de deur. "Hallo, alles goed?", vraagt ze. "Ja, denk je dat het gaat lukken met Merlijn?" "Ja hoor geen probleem. Maak je maar geen zorgen." We ontbijten allemaal samen en gaan dan elk naar ons werk of school.
"En dat was het dan. Snap je alles?", vraagt Sam na de rondleiding. "Ja, ik ben wel bang voor de klanten."
"Ik zal de eerste klanten helpen en jij moet goed kijken, zodat je ziet hoe we te werk gaan en dan mag je een paar klanten voor jouw rekening nemen en ik zal kijken of je het goed doet en helpen waar nodig. Morgen mag je dan helemaal alleen werken." "Alleen?!"
"Ik bedoel, jij hebt dan jouw klanten en ik de mijne."
12 uur
"En dat was het, ging alles goed?", vraagt Sam als we de winkel sluiten voor een uur.
"Ja, eigenlijk wel. Ik snap alles wat je deed, ik zou bijna altijd hetzelfde advies geven aan de klanten. Ik heb zin om zelf de klanten te bedienen."
"Na de pauze anders?" "Oké, maar je blijft er toch bij hé?" "Tuurlijk, ik zal helpen waar dat nodig is."
"Ik ga nu vlug naar huis naar Merlijn en ga daar ook eten. Moet ik iets meenemen van thuis?", vraag ik als ik mijn tas neem.
'' Kan je een pulll meenemen?''
"Ja dat is goed, dan neem ik een pull voor je mee. Het is inderdaad wel koud met enkel je hemd aan. Het is een koude dag vandaag." "Ja inderdaad, bedankt Claire. Tot straks."
''Tot straks'' zeg ik nadat ik hem een kus geef.
"Hallo Alex,", roep ik als ik binnen ben, "Waar zijn jullie?"
"We zijn in zijn kamer." hoor ik ze plots roepen.
"En hoe gaat het? Is hij niet te lastig?", vraag ik als ik de kamer binnen ga. Merlijn kijkt onmiddellijk naar mij en lacht. Zijn armen gaan de lucht in en ik neem hem uit zijn bedje.
"Nee, totaal niet. Hij is zo lief. Ik ging net zijn flesje maken. Ik wou hem net in zijn stoeltje zetten." Ze gaat naar de keuken en maakt zijn flesje. Ik ga naar beneden en leg me in de bank met Merlijn op mijn borst. Ik speel vliegtuigje met hem. Hij begint hard op te lachen als hij in de lucht zweeft.
JE LEEST
De zoon van Harry Styles {NL} VOLTOOID
أدب الهواةCOMPLETED/VOLTOOID I also am working for a English version of this book Claire Jones is 19 jaar en ging net beginnen aan haar studie. Tijdens haar vakantie met haar vriendinnen, Sara en Robin, in Parijs gebeurt er iets dat bijna alle meisjes van d...