We lopen het ziekenhuis in en lopen naar de balie, in het gedeelte van verloskunde. Harry leidt mij met zijn arm op mijn onderrug naar de balie en meldt ons aan.
''Hallo, wij hadden een afspraak voor een echo op de naam Styles.'' De vrouw achter de balie knikt en typt wat in op de computer. Ze knikt naar de computer en kijkt dan op en naar ons.
''Hallo meneer en mevrouw Styles, u kunt plaats nemen in de wachtkamer, de verloskundige komt zo''. We knikken en bedanken de vrouw. Ze glimlacht naar ons en gaat dan weer verder met de computer.
We lopen naar de wachtkamer en gaan zitten. Harry pakt een tijdschrift over zwangerschap en begint er geconcentreerd in te lezen. Ik grinnik en leg mijn hoofd op zijn schouder en lees mee. Het gaat over de zwangerschap en die wordt uitgelegd per week, daarnaast is een plaatje te zien hoe de baby er in die week uitziet. Als we bij de 22 week zijn aangekomen loopt er een vrouw binnen de wachtkamer in met een klassiek doktersuniform. Een lange witte jas, met in haar borstzakje een notitieblokje en pennen. Ze glimlacht naar ons, en we lopen naar haar toe. We geven haar beide een hand en stellen ons zelf voor. Ze vraagt of we haar willen volgen en ze loopt een gang in en opent 1 van de laatste deuren, en laat ons naar binnen. Ze gaat achter het bureau zitten wij nemen plaats voor het bureau.
''Voordat we beginnen met de echo gaan we eerst een gesprek voeren. Vooral om hoe jullie dit willen aanpakken omdat jullie beide erg bekend zijn. Jullie kunnen jullie inzichten geven hoe jullie dit willen gaan doen, en ik kan jullie misschien kunnen helpen met tips of extra dingen'' ze glimlacht lief naar ons. Dit is fijn want toen ik zwanger was van Merlijn was het groot iets voor de wereld en gaven er maar een paar mensen er iets om. Nu ik wat bekend ben moeten we het anders aangaan pakken.
Harry begint te praten. ''Ik zou het zelf persoonlijk het liefst privé houden, alleen tussen ons familie en vrienden. Zo kan ik Claire zo lang mogelijk een beetje uit de spotlights houden, in zo ver dat het kan want zoals u zei, ze wordt steeds meer herkend. Ik wil voornamelijk dat deze zwangerschap zo fijn mogelijk voor haar gaat, zij moet zich de gehele weg fijn voelen, ik kan me aanpassen aan haar wensen, zolang zij er maar gelukkig van wordt''. 'hij glimlacht naar mij en geeft me een kneepje in mijn hand en ik glimlach terug. Wat hou ik toch van hem en wat is het toch een schatje.
''Wat vindt u hiervan Mevrouw Styles?"
''Ik ben het met Harry eens ik wil het in het begin zo veel mogelijk tussen ons houden met familie en vrienden. En later als alles goed gaat met ons gezin en de baby het uiteindelijk tegen de fans gaan zeggen. Wel op voorwaarde dat alles goed moet gaan met de baby en dat we beide veel thuis kunnen zijn. Want persoonlijk zeg ik het liefst pas rond de 35 weken. En als we het bekend hebben gemaakt gaat er veel media voor ons huis staan, dus dan zou ik liever niet alleen zijn, en al helemaal niet rond die tijd als ik zo ver ben''.
''Daar ben ik het helemaal mee eens'' zegt Harry terwijl hij naar mij kijkt en daarna naar de verloskunde.
''Dat is inderdaad heel goed bedacht, en dat is ook het veiligste scenario voor de baby in verband met stress''. Ze knikt naar ons beide. ''Ik neem aan dat u als u 25 weken zwanger bent nog steeds naar buiten wilt en niet de hele tijd binnen wilt blijven''. Ik knik. ''Dan heb ik een tip voor u, u bent nu nog niet zichtbaar zwanger maar met zo'n 25 weken wordt u wel zichtbaar zwanger en zou u dus steeds lossere kleding moeten dragen om het van de pers te moeten verbergen''. Ze kijkt ons beide aan en gaat dan verder. ''Ik stel dus voor dat u de komende tijd nog veel strakke kleding te dragen zolang het nog kan, u wisselt wel af met losse kleding. De komende weken draagt u bijvoorbeeld maar 1 keer een losse hoodie of t-shirt. De weken daarop 2 keer of 3 keer, tot u zo ver bent dat u de hele week losse bovenstukken draagt. Op deze manier valt het niet heel erg op voor de pers, en lijkt het gewoon op een verandering van stijl. Zo zullen ze minder vragen gaan stellen waarom u opeens losse kleding draagt''. Ze kijkt ons aan en ik knik. ''Dat is een hele slimme oplossing, heel erg bedankt daarvoor, zo kunnen we het zo lang mogelijk geheim houden''. Zeg ik dan maar. ''Ja heel erg bedankt, dat is echt een goude tip'' zegt Harry terwijl hij vriendelijk lacht naar de vrouw. ''Graag gedaan, ben blij dat ik jullie heb kunnen helpen, zullen we nu maar gaan beginnen met de echo''. "Ja alsjeblieft '' ik glimlach hier heb ik de afgelopen tijd naar uitgekeken. Eindelijk zien we ons kindje dan, voor de allereerste keer, en ik kan niet wachten. Harry blijkbaar ook niet want hij trekt me uit de stoel en trekt me mee naar de bank waarop ik moet gaan liggen.
JE LEEST
De zoon van Harry Styles {NL} VOLTOOID
FanfictionCOMPLETED/VOLTOOID I also am working for a English version of this book Claire Jones is 19 jaar en ging net beginnen aan haar studie. Tijdens haar vakantie met haar vriendinnen, Sara en Robin, in Parijs gebeurt er iets dat bijna alle meisjes van d...