Wanneer ik wakker word, herken ik de kamer niet. Plots besef ik dat we in een hotelkamer zitten. Ik kijk naar de klok en zie dat ik nog half uur heb voor mijn wekker gaat. Genoeg tijd om te denken aan gisterennacht. Het was perfect. Silas en ik hebben eindelijk seks gehad. En oh mijn god het was de moeite. Het was geen seks, het was veel meer dan dat. Het was liefde met elkaar bedrijven. Het klinkt misschien seutig of wat dan ook, maar holy shit ik voelde de liefde.
Het was anders dan de keren met Henry. Silas wist precies wat hij moest doen. Henry had na zoveel keer nog een handleiding nodig. Vroeger dacht ik dat hij goed was, maar na gisteren, damn ben ik blij dat Silas nu mijn vriendje is en niet Henry.
Terwijl ik wrijf over zijn abs voel ik gegrom. Hij wordt wakker.
"Goedemorgen." Zegt hij met zijn sexy ochtendstem. Damn
"Goedemorgen."
Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en gaat dan naar mijn lippen. Snel gaat de simpele kus naar een tongzoen. Hij rolt ons over zodat hij boven mij ligt. Net op dat moment gaat de wekker af. Hij gromt. Hij gaat van bed.
"ik ga douchen." Zegt hij, maar ik trek hem terug tegen mij.
"Correctie; WIJ gaan douchen." Met deze woorden gooit hij me over zijn schouders en brengt hij ons in de douche.
In de douche wassen we elkaar. Mijn lichaam tintelt bij elkaar aanraking van Silas. Hij gaat expres langzaam als hij over de binnenkant van mijn bovenbenen wrijft. Mijn ademhaling gaat onregelmatig. Ik zie hem kijken met een grijns. Hij weet maar al te goed wat hij met mij doet.
Als hij recht staat, gaat hij dichter staan. Hij drukt zijn lippen op de mijne en gaat met zijn op heupen om mij dichter te trekken. Mijn handen gaan naar zijn haren en trek er zachtjes aan. Na gisterennacht weet ik dat hij dat graag heeft.
Voorzichtig breken we de kus en kijken we elkaar een lange tijd aan.
"We gaan ons beter aankleden?", zeg ik uiteindelijk.
"Best." We stappen uit de douche en kleden ons aan. We hadden extra kleren mee en onze schriften voor het werk of school.
Na het ontbijt vertrekken we.
De volgende dag
Vandaag heb ik een vrije dag. Ieder woensdag, eigenlijk. Ik heb Alex gebeld dat ze niet moet komen vandaag. Ik ga met Merlijn naar het stad.
Nadat iedereen vertrokken is, ga ik Merlijn uit zijn bedje halen. Ik kleed hem aan en zet hem in zijn stoeltje. Nadat ik zijn flesje heb gegeven ga ik me vlug aankleden. Ik doe een grijze pull, een zwarte broek, zwarte botjes, een grijze jas en een grijze sjaal. Het is zeer koud buiten.
Ik leg Merlijn in de buggy en ga naar buiten.
We gaan een paar winkels binnen. Ik koop kleertjes, speelgoed en beertjes voor Merlijn. Voor mezelf koop ik een outfit en nieuwe schoenen. Daarna gaan we naar een koffiehuis. Ik neem een latte macchiato en vraag of ze Merlijns melk kunnen opwarmen. Na paar minuutjes brengen ze me zijn melk en vraag ik nog om een stukje taart.
Naast mijn tafel hoor ik af en toe gegiechel. Als ik naast me kijk, zie ik 3 tienermeisjes. Ik zie ze af en toe kijken naar Merlijn. Ze vinden Merlijn waarschijnlijk gewoon schattig. Tja, wie kan dat niet vinden, hij is om op te eten.
Wanneer mijn taart wordt gebracht hoor ik plots een klik en zie een flits. Hebben ze nu echt een foto genomen van Merlijn. Oké, dan. Een beetje vreemd, maar ik laat het zo.
Als mijn stuk op is, zie ik dat Merlijn moe wordt.
"Gaan we naar huis? Gaan we slapen, jongen?" vraag ik aan hem.
JE LEEST
De zoon van Harry Styles {NL} VOLTOOID
FanfictionCOMPLETED/VOLTOOID I also am working for a English version of this book Claire Jones is 19 jaar en ging net beginnen aan haar studie. Tijdens haar vakantie met haar vriendinnen, Sara en Robin, in Parijs gebeurt er iets dat bijna alle meisjes van d...