Hoofdstuk 63

476 11 4
                                    

(de dag na de slag op Claires hoofd)

CLAIRE

Waar ben ik?

Ik doe mijn ogen open en krijg een steek in mijn hoofd door het licht, ook al is er amper licht, het doet toch pijn. Ik herinner me plots de klop die ik heb gekregen. Heeft Lel- Ella dat gedaan? Wat is die bitch eigenlijk van plan? MERLIJN! Waar is Merlijn?! Ik doe opnieuw mijn ogen open. Het doet nog steeds pijn, maar het gaat beter. Ik kijk rond en zie dat ik in één of ander ruimte zit met 1 afgeplakt raam, een deur en 1 gloeilamp boven mij die voor dat beetje licht zorgt.

Ik zie alleen nergens Merlijn of Ella. Ik zit op een stoel en ben helemaal vastgebonden; mijn benen aan de stoelpoten, mijn armen aan de rugleuning, net zoals mijn bovenlichaam. Ik kan geen kant uit. Om mijn mond is er tape geplakt en in mijn mond zit er een prop papier, waardoor ik niets kan zeggen of roepen. Ik probeer een uitweg te zoeken, maar dan gaat plots de deur open.

Er komt een man en een vrouw binnen. Ze kijken emotieloos recht voor hun. Hun ogen hebben donkere kringen, het lijkt alsof ze amper geslapen hebben de laatste weken. Hun gezichten zien er ook mager uit. Zouden ze ook gevangenen zijn van Ella? Zullen Merlijn en ik er ook zo uitzien? Achter hen komt Ella aangelopen. Ze ziet er helemaal anders uit.

Ze heeft plots wit-blondhaar, veel make-up, een zwart latex kleed en hoge hakken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ze heeft plots wit-blondhaar, veel make-up, een zwart latex kleed en hoge hakken. Ik heb haar nog nooitzo gezien. Normaal gezien ziet ze er lief en schattig uit, nu is ze net divawaarmee je niet in de problemen wilt komen. Grijnzend gaat ze voor mij poseren.'Wat anders, he,' zegt ze. 'Je hebt waarschijnlijke vele vragen. Ikzal het eens allemaal uitleggen, maar eerst mag die tape weg zodat je wat kuntdrinken, want we willen niet dat je vergaat van de dorst. Nu nog niet.'

Ze doet teken naar de man en hij komt naar me en rijt de tape van mijn mond. Ik gil van de pijn en krijg een klets in mijn gezicht. 'HOU JE MOND! HEB IK GEZEGD DAT JE MOCHT ROEPEN? NEE!' roept Ella en geeft me nog een klets. Ik voel mijn wangen rood worden en gloeien van de pijn. Dan doet ze alsof er niets gebeurd is en doet teken naar de vrouw die naar me komt met een fles water, die ze blijkbaar in haar handen had. Ik krijg maar een klein slokje waarvan de helft op mijn top belandt.

Nu pas heb ik door dat ik enkel mijn top en onderbroek aanheb. Waar is de rest? 'Oh, ik heb plannen voor je en daarvoor had je te veel kleren aan. Nu nog altijd, maar dat zijn zorgen voor later. Laten we eerst mijn verhaal aanhoren,' zegt ze. Ze neemt een stoel, die veel proper is dan die van mij, en plaatst zich voor mij. Nog voor ze haar ding kan zeggen roep ik waar Merlijn is en dat ik hem wil zien. Als antwoord slaat ze me opnieuw en kleeft mijn mond opnieuw dicht, zonder propje deze keer.

Ze vertelt hoe ze heel haar leven fan is van Harry. Ze luistert graag naar One Direction, maar ze heeft een obsessie met Harry. Ze wil met hem trouwen en kinderen krijgen met hem. Op een dag mocht ze gaan naar een concert van hen en een meet-and-greet, maar haar mama werd plots ziek, kanker, en haar papa wou niet dat ze nog wegging. Hij wou dat ze bleef bij haar moeder. Ella flipte helemaal en wou haar ouders straffen. Door hen verloor ze de kans om Harry, haar toekomstige, te ontmoeten. Hij had haar ticket al verkocht aan een kennis.

De zoon van Harry Styles  {NL} VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu