NIALL
Nadat Claire mij vraagtekens heeft gestuurd, heb ik meteen Liam gebeld om te gamen. Ik moest mijn frustraties afreageren en eens goed gamen helpt altijd bij mij. Gelukkig had Liam tijd. Sinds hij vader is geworden en zijn single uitgekomen is, heeft hij het zeer druk.
'Niall? Het is al de zoveelste keer dat je verliest. Alles ok?' vraagt Liam als hij weer wint met FIFA.
Ik zucht en haal mijn schouders op. Ik klik voor een nieuw spel, maar Liam neemt de controller en zet de tv uit.
'He, ik wou spelen,' zeg ik geïrriteerd. 'En wat, weer verliezen? Niall, normaal gezien win jij altijd. Wat is er?' vraagt hij nog eens. 'Niets,' antwoord ik kort. 'En jij denkt dat ik dat geloof? Vertel het Niall,' zegt hij.
Ik zucht en besluit om het hem te vertellen. 'Silas is terug,' zeg ik. Zijn ogen gaan meteen wijd open. 'Is Claire terug met Silas?' vraagt hij geschokt. 'Nee, ze zei van niet, maar misschien nu wel,' zeg ik.
'Dus wacht, Silas is gewoon teug in Brooklyn?' vraagt hij. Ik knik. 'En jij bent bang dat Claire terug voor hem zal kiezen,' zegt hij grijnzend. Ik sluit mijn ogen. 'Dit is niet grappig Liam,' zeg ik. 'Sorry, je hebt gelijk. Je moet gewoon eerlijk zijn met haar. Ga naar haar en zeg dat je van haar houd of begin met te zeggen dat je iets voor haar voelt,' zegt hij.
'Ik was het van plan. Ik belde aan vanmorgen en ze zei dat ze bezoek ging krijgen. Net dan stond Silas naast mij. Hij keek naar mij met een grijns. Ik moest me inhouden om die grijns van zijn gezicht te slaan,' zeg ik zuchtend.
'Met een grijns?' vraagt Liam verwonderd. Ik knik. 'Het voelt niet goed aan, Liam,' geef ik toe. 'Ik bedoel, als je je ex gaat zien die je hebt bedrogen en die je terug wilt dan ga je daar toch niet staan met een grijns?' vraag ik.
'Nee, je hebt gelijk, best vreemd,' zegt Liam denkend.
'Echt waar, als hij haar pijn doet, ik doe hem iets aan. Kan hij haar niet met rust laten. Waarom moest hij naar haar gaan? Waarom?' vraag ik gefrustreerd. Ik sta recht en loop heen en weer in de kamer.
'Rustig, Niall. Ga zitten. Misschien heeft Claire hem uitgenodigd?' zegt hij.
'Nee, nee, hij heeft haar pijn gedaan. Ze zou hem nooit uitnodigen, toch?' zeg ik in de hoop dat Liam het met me eens is, maar hij schudt met zijn hoofd.
'Hij heeft haar ook enorm gelukkig gemaakt, Niall. Ja, ze had veel pijn vanwege hem, maar dat komt omdat ze van hem houd,' zegt Liam. Ik weet dat hij gelijk heeft, maar ik kan het niet loslaten. Het gaat gewoon niet. Er klopt hier iets niet aan Silas en ik ga vinden wat.
HARRY
Vanavond komt Fleur naar mijn hotelkamer. Ik had gebeld naar haar om af te spreken en elkaar wat beter te leren kennen. Gelukkig zei ze meteen ja. Ik ben nu op weg naar de winkel om een aantal dvd's te kopen. Ik weet het, best ouderwets met dat we nu Netflix en al hebben, maar ik hou ervan om zo echt de dvd te hebben. Ik hoop dat Fleur dat niet erg vindt. Ze gaat trouwens een aantal foto's meenemen van haar werk. Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in fotografie. Ikzelf probeer vaak iets te fotograferen, maar meestal trekt het op niets.
Ik loop de winkel in en neem paar dvd's, mijn favoriete, en dat zijn meestal romantische komedies. Ik hoop dat ze die goed vindt. Ik heb bijvoorbeeld "The Notebook", "Love Actually" en "Titanic". Ik koop ook nog snacks; popcorn, chips en chocolade en natuurlijk ijs. Ik heb geluk met mijn vermomming, anders ging dat wat moeilijker verlopen.
Emma was trouwens super blij dat Fleur me dan toch een kans wou geven, omdat ze weet dat Fleur me helpt om Claire te vergeten. Ze zegt wel dat ik moet oppassen dat ik Fleur niet gebruik om Claire te vervangen, anders zou het geen echte liefde kunnen zijn. Ze heeft ergens wel gelijk, maar ik gebruik Fleur niet, toch? Ik vind haar echt leuk. Niet omdat ik Claire vergeet door haar, maar omdat ze lief en grappig en intelligent en begripvol en nog van alles is. Oh en ze is mooi, heel mooi.
JE LEEST
De zoon van Harry Styles {NL} VOLTOOID
FanfictionCOMPLETED/VOLTOOID I also am working for a English version of this book Claire Jones is 19 jaar en ging net beginnen aan haar studie. Tijdens haar vakantie met haar vriendinnen, Sara en Robin, in Parijs gebeurt er iets dat bijna alle meisjes van d...