13.Ξενια

1.3K 200 7
                                    

Βλέπω που η ταινία τελειώνει και βάζει τους τίτλους τέλους όταν βλέπω τον Κώστα να τον έχει πάρει ο ύπνος στον καναπέ.

Παιρνω ένα μαξιλάρι του καναπέ και το βάζω στην ακρη για να μην πέσει στον υπνο του.

Ο Σωτήρης είναι ΑΚΟΜΑ με το κινητό του.Εχει από την ώρα που ήρθε με αυτό.Και ο Σωτήρης δεν το συνηθίζει.Ειναι από αυτους που κοιτάει λίγο και βγαίνει γρήγορα.Και έχει και τόση ώρα που δεν έχει κάνει τσιγάρο πραγμα ακόμα πιο περίεργο.

Είναι προσηλωμένος σαν κάτι να διαβάζει.

Και τον έχω ρωτησει χίλιες φοράς και δεν μου λέει.Και αυτό δεν έχει ξαναγινει.Ο Σωτήρης είναι πάντα ανοιχτό βιβλίο.Τουλαχιστον σε εμένα.

Σηκώνομαι γρήγορα από το καναπέ και πάω στον Σωτήρη,του παιρνω το κινητό από το χέρι και τρεχω μακριά του.

Προσπαθώ να διαβάσω τι λέει.

«Δωστο τώρα!»λέει σιγά για να μην ξυπνησει τον Κώστα.

«Όχι αν δεν δω τι κοιτάς τόση ώρα»λέω και διαβάζω.

Τι;Γιατί τα διαβάζει αυτά;

'Νοηματική γλώσσα...'

Μου παιρνει το κινητό αποτομα.
«Μπορείς να μην είσαι περίεργη...;»λέει.
«Κοινό ενδιαφέρον το λένε»
«Εγώ το λέω κουτσομπόλιο...»λέει και κάθεται πάλι κάτω ακουμπώντας την πλάτη στον καναπέ.

Τι διαβάζει για την νοηματική;Τι τον εποιασε;

«Θα μάθεις νοηματική Σωτηράκη;»ρωτάω.
«Μην λες βλακείες....»
«Τότε;Τι διαβαζεις;»
«Απλά χαζεύω...»λέει και πάλι βάζει το κινητό μπροστά του και διάβαζε.

«Πες μου...»λέω.Ετσι και αλλιώς θα μάθω.

«Απλά απορώ και ήθελα να μάθω πως επικοινωνούν αυτοί που δεν μιλάνε....»
«Οι μουγκοι;»ρωτάω.
«Ναι.Αυτοι.Και δεν λέει και πολλά για αυτό.Λεει για τους κωφούς ότι χρησιμοποιούν την νοηματική αλλά αν ακούς και απλά δεν μιλάς πως επικοινωνείς;»ρωτάει.

Τον κοιταω.
Τι τον τσίμπησε σήμερα;Πως του ήρθε;

«Με την νοηματική φαντάζομαι...δεν ξερω...τι σε εποιασε με αυτό;»
«Απλά αναρωτιέμαι.Χωρις λόγο...»λέει.

Χωρίς λογο...
Μάλιστα...

Βγαίνω από το Netflix και βάζω ένα κανάλι τυχαίο και το αφήνω εκει.Ειχε διαφημίσεις.

Βλέπω τον Κωστακη και λέω να τον πάω στο δωμάτιο του να κοιμηθει πιο άνετα.Τον παιρνω σιγά σιγά στα χέρια μου και τον πάω μέσα.Τον ακουμπαω στο κρεβάτι του και τον σκεπάζω με ένα σεντονι αν και έχει ζεστη.

Μαζί σου (#5 Σαντα Ροζα)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ