63.Ξενια

1.2K 194 14
                                    

«Ζεσταίνομαι...»λεει.
«Πάμε για βουτιά;»
«Βαριέμαι»λέει.
«Βέβαια.Μαζι μου πλέον βαριέσαι με την Ρωξάνη τρέχοντας πας...»λέω.

Δεν το λέω από κακιά.Τον πειράζω.Δεν με ενοχλεί που είναι συνέχεια μαζί της επειδή αυτό σημαίνει ότι θέλει να είναι συνέχεια μαζί της.
Και χερομαι για αυτόν.

«Μην θυμηθώ ότι είπες στον Κυριάκο για το τσιγάρο»λεει.
«Μην το θυμηθείς.Αστο...»λέω και κοιτάω άλλου.

Μου ξέφυγε.Το ξέρει όμως ότι δεν το είπα για κακό.Προσπαθουσα να τον πείσω για τον Σωτήρη.Οτι δεν είναι έτσι όπως νομίζει.

«Με τον Κυριάκο όλα καλά;»ρωτάει.
«Ναι.Μια χαρά»λέω.

Έχει πάει γυμναστήριο.Εχει πάρει πολύ σοβαρά το όλο 'θα γίνω ο καλύτερος μπάσκετμπολιστας του κοσμου'.Οχι ότι έχω πρόβλημα.Μαρεσει που ξέρει το θέλει.Που έχει όνειρα και τα κυνηγάει σαν τρελός.

«Δηλαδή δεν έχεις κάτι να μου πεις;»λέει.

Προσπαθώ να θυμηθώ αν έχω κάτι που δεν του το έχω πει ακόμα.

«Όχι.Σαν τι να έχω;»
«Κάτι σημαντικό που έγινε ας πούμε....»
«Δεν καταλαβαίνω Σωτηρη»λέω αφού δεν το κάνω.

Σηκώνεται,ανοίγει τον ανεμιστήρα του δωματίου μου και το φέρνει κοντά μας ακριβώς μπροστά μας για να μας έρχεται στο πρόσωπο.
Η καλύτερη αίσθηση αυτήν την στιγμή.

«Γενικά μιλάω»λέει και καθόμαστε και οι δυο μπροστά στον ανεμιστήρα,πράγμα που σημαίνει ότι ότι λέμε έχει ηχό.

«Εσυ ποτέ δεν μιλας γενικά»λέω.

Με κοιτάει και μετά κοιτάει μπροστά.
«Λέω ποσό έχει προχωρήσει η σχέση σας...»εξηγεί και τότε κατάλαβα τι εννοεί.

Δεν ντρέπομαι να μιλήσω με τον Σωτήρη για αυτό το θέμα.Ειναι ο κολλητός μου και με ξέρει όσο κανείς.

«Ξέρεις...τα βασικά...ένα μήνα είμαστε μαζί άρα...»
«Καλά αυτό δεν έχει να πει.Αλλοι είναι εβδομάδες μαζί  και νιώθουν λες και τον ξέρουν τον άλλον χρόνια»λέει.
«Συμβαίνει αυτό;»ρωτάω.
«Συμβαίνει ναι»είναι η απάντηση του.

«Δηλαδή αν ξέρεις...γίνει πιο νωρίς...δεν υπάρχει  πρόβλημα;»ρωτάω.Με αγριοκοιτάζει.
«Ξενια σοβαρέψου.Τι εννοείς πιο νωρίς;Και γιατί να υπάρχει πρόβλημα;Δεν υπάρχει νόμος ούτε χρονοδιάγραμμα σε αυτό.Οτι θέλεις κανείς»λέει και το περίμενα να πει κάτι τέτοιο αφού το έχουμε ξανασυζητήσει.

«Το σκέφτομαι πολύ έτσι;»λέω.Το αναλύω και πολύ.

«Να χαρείς.Μην με κανείς να πω πράγματα όπως «είναι σημαντικό επειδή είναι η πρώτη σου φορά» ή «πρέπει να νιώσεις ετοιμη επειδή μια φορά συμβαίνει» και αλλά τέτοια.»λέει και γελάω αφού αλλάζει και την φωνή του όταν το λέει αυτό.

Μαζί σου (#5 Σαντα Ροζα)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ