«Τι εννοείς δεν μιλάει;»με ρωτάει η μαμά μου.
«Εννοώ αυτό.Δεν μιλάει»λέω.
«Μουγκή δηλαδή;»ρωτάει ο Τάσος.Αυτός τώρα τι πετάγεται;Τον έβαλε κανείς στην συζήτηση;
«Όχι.Εννοω ότι απλά δεν μιλάει.»
«Και πως επικοινωνείτε;»ρωτάει πάλι ο Τάσος.
«Με σήματα μορς....»τον κοροϊδεύω.Το ότι έχουμε ένα άντρα μέσα εδώ άντε να το καταπιώ.Το ότι είναι παντρεμένος άντε και αυτό.Αλλα το ότι πετάγεται και ανακατεύεται συνέχεια σε όλα μπορώ;
«Για αυτό δεν μου μίλησε...»λέει η μαμά μου.
Μας είδε έξω μαζί και της μίλαγε αλλά αυτή δεν απανταγε.Δεν ήθελα να της το πω μπροστά της γιατί δεν ξέρω πως θα το πάρει η μαμά μου και πως θα αντιδράσει.
«Μήπως να κανείς παρέα με νέους που μιλάνε;»ρωτάει όλο ειρωνία αυτός.
«Μήπως να κοιτάς την δουλειά σου και να μην ανακατεύεσαι σε ξένες υποθέσεις;»του λεω.«Σωτήρη!»λέει η μαμά μου.
Γιατί δεν μπορούσε να βρει ένα πιο φυσιολογικό άντρα;Γιατί αυτόν;
«Ο Κυριάκος νίκησε στον αγώνα έτσι;»με ρωτάει.
«Όχι.Η ομάδα κέρδιζε στον αγώνα βασικά»
«Ναι αλλά ο γιος μου είναι καλός.»
«Στον μπάσκετ ναι.Γενικα...όχι.»λέω και με κοιτάει μπερδεμένος.Εγώ προσπάθησα.Αλλα αυτός κοιμάται όρθιος.
«Να φεύγω τώρα.Θα αργήσω μάλλον»
«Με...την Ρωξάνη θα είσαι;»ρωτάει η μαμά μου.
«Άντε γεια!»λέω και κλείνω την πόρτα πίσω μου.Σιγά μην κάτσω να συζητήσω με την μαμά μου την προσωπική ζωή που προσπαθώ να αποκτήσω.
***
Ήταν εκεί με το φούτερ της κλασσικά αλλά δεν ήταν μόνη.Τρια κορίτσια ήταν πάνω της και κάτι έλεγαν.Μετα αυτές σηκώθηκαν και της έριξαν άμμο στο πρόσωπο με το πόδι τους.
Σας τσάκωσα.
Κάτι μου λέει ότι αυτές ήταν αυτές που της έκαναν τρικλοποδιές και που της πήραν τα ρούχα.
Της βλέπω που περπατάνε κύριες μακριά της και φυσικά πλησιάζω.Τους κλείνω το δρόμο και όταν πάνε δεξιά παω και εγώ.
«Ναι;»λένε.Ειναι πιο μικρές.Νομιζω σαν την Ρωξάνη.
«Ακούστε να δείτε πως έχει το πράγμα...»λέω και κοιτάνε η μια την άλλη μπερδεμένες.
«Αυτή εκεί που κοροϊδεύεται λέγεται Ρωξάνη.Και έχει την πιο καλή καρδιά.Δεν έχει πειράξει ποτέ κανέναν και δεν ενόχλησε ποτέ κανέναν.Δεν είναι λίγο άδικο αυτό που της κάνετε;»λέω.
ESTÁS LEYENDO
Μαζί σου (#5 Σαντα Ροζα)
Romance*16 βιβλίο* 5ο της σειράς Σαντα Ροζα. Ξενια,Σωτήρης και Κυριάκος. Τρεις διαφορετικοί χαρακτήρες που προέρχονται από διαφορετικές οικογένειες. Όνειρα,ερωτες,οικογενειακά προβλήματα και φιλια. Μπορεί ένας ερωτας να ξεκινήσει στα ψέμματα και να γίνει ό...