44.Ξενια

1.2K 201 15
                                    

«Θα θέλατε και κάτι να πιείτε με την παραγγελία σας;»ρωτάω τον άντρα με το παιδί του που μόλις μπήκαν.
«Ένα χυμό για τον μικρό και για μένα νερό»λέει και το γράφω.
«Έρχονται σε λίγο»λέω και παω στην κουζίνα να πω την παραγγελία.

«Ξενια!Το τραπέζι τρία άδειασε!»λέει η Λαουρα και τρέχω να το καθαρίσω και να πάρω τα ποτήρια.

«Μπουμπου....!»ακούω όταν έπλενα τα δυο ποτήρια.Γελαω και μόνο όταν τελειώνω γυρνάω να τον δω.

Με κοίταζε με αυτά τα υπέροχα μάτια που έχει και χαμογέλαγε.Το καπέλο το είχε στραβά στο κεφάλι του όπως κάθε φορά και φόραγε το μαγιό του κάτω και φανελάκι πάνω.

Πως να μην ήθελα να τον παντρευτώ μικρή;Πως;

Παω κοντά του και ανοίγει τα χέρια του και μπαίνω μέσα.Αν και στην Σαντα Ροζα δεν τον βλέπω και τόσο συχνά όσο παλιά.

«Γεια σου Παρη...»λέω.

Απομακρύνομαι γιατί όλη μέρα με σαράντα βαθμούς στην δουλειά δεν θα πρέπει να έχω και την καλύτερη μυρωδιά.

«Μόνη σου;»ρωτάει.
«Μόνη σαν το λεμόνι που λες και εσυ...»λέω και γελάει.

Παίρνω την παραγγελία και ο Παρης πίσω μου παίρνει τα αναψυκτικά.
«Έλα να σε βοηθήσω..»λέει και τα παω στο τραπέζι και αυτός μετά.

«Να έχετε ένα όμορφο γεύμα»τους λέει ο Παρης και κουνάω το κεφάλι μου.Παντα ευγενικός.

«Σταματά να πειράζεις τους πελάτες μου»τον μαλώνω.
«Πελάτες σου;Εσυ δεν θα έβλεπες τον κόσμο πρώτα;Που πήγαν αυτά;»λέει.

Φυσικά και ο Παρης ξέρει τα πάντα για μένα.
Είναι ο Παρης μου.

«Ακόμα θα τον δω τον κόσμο...δεν αλλάζει κάτι»λέω.
«Χαίρομαι»λέει.

Ο Παρης πάντα λέει να ακόλουθω τα όνειρα μου και να κάνω ότι με κάνει χαρούμενη.Ολοι γύρω μου το λένε βέβαια αλλά για κάποιο λόγο ο Παρης φενεται να το εννοεί πιο πολύ.

«Μου είναι η γυναίκα της ζωής μου;»ρωτάει.
«Στην αποθήκη είναι.Εχει δουλειά εκει»
«Η αποθήκη ξέρεις είναι το μέρος μας»λέει και γελάει σαν χαζοχαρούμενο.Ποιος ξέρει τι σκέφτηκε πάλι.

«Δεν θέλω να ξέρω.Ευχαριστω»λέω και γεμίζω το ποτήρι με τα καλαμάκια αφού τελείωσαν.
«Δεν εννοώ αυτό...μην μιλάς πολύ με τον Μαριο.Ειναι κακή επιρροή»
«Που είναι ο Παντελής;»ρωτάω.
«Τον άφησα με τον Μάριο.Τους προσέχει όλους.Και τον Νικόλα και τα κορίτσια του και τον Παντελή.Εχει πάθει σοκ νομίζω...»λέει και γελάει.

Μαζί σου (#5 Σαντα Ροζα)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ