92.Κυριακος

1.3K 180 8
                                    

Βλέπω δυο βαλίτσες στον διάδρομο και τις προσπερνάω.

«Μαμά παω στην Ξενια»φωνάζω μέσα.
«Κυριάκο δεν έχεις ετοιμάσει τίποτα ακόμα όμως»
«Μετά»λέω.

Βγαίνω προς τα έξω και σκέφτομαι ότι μέσα μου όλα δεν είναι έτσι όπως τα φαντάστηκα αν γίνοταν κάτι τέτοιο.Απο την μια θέλω να χαρώ από την άλλη νιώθω τύψεις αν το κάνω.

Βλέπω τον μπαμπά μου έξω από το σπιτι.
«Σε περίμενα τόση ώρα»γκρινιάζει.
«Τι θες πάλι;»λέω και περπάταγα προς το μαγαζί της Ξένιας.

«Να δω τι έκανες;Αποφάσισες;»ρωτάει.
«Αποφάσισα ναι»
«Και;»
«Και αυτό είναι κάτι δικό μου.Δεν σε ενδιαφέρει»λέω.Το περιμένει;Να του πω σαν φιλαράκι ή να του ζητήσω και συμβουλή;

«Πως δεν με ενδιαφέρει.Ελα τώρα.Αν δεν ήμουν εγώ κανένας δεν θα ερχόταν να σε δει.»λέει.

Τι;Θα πρέπει να του χρωστάω τώρα;

«Αν δεν ήμουν καλός δεν θα με επερνε»λέω.
«Ναι αλλά δεν θα ερχόταν στον αγώνα σου.Πως θα σε έβλεπε;»

Αρχίσω να σκέφτομαι πως έχει δίκιο.Εγω δεν τον ήξερα αυτόν.Ουτε ήμουν εγώ που τον κάλεσα στον αγώνα.Αυτο έγινε εξαιτίας του μπαμπά μου.

Αυτό δεν μαρεσει.Μετα από όλα δεν θέλω να νομίζει ότι χάρης αυτόν θα πω εκεί που θα παω.

«Σε περιμένω σπιτι να μου πεις ποτέ φεύγεις.Και να με ευχαριστήσεις εκεί.Και μην πηγαίνεις στην Ξενια πια.Αφου θα φύγεις»λέει και φεύγει.

Ποτέ δεν ήθελα να χρωστά τίποτα σε κανέναν.
Και τώρα το κάνω στον μπαμπά μου;

                                          ***

«Δεν ισχύει κάτι τέτοιο»λέει ο Σωτήρης.
«Εγώ το σκέφτηκα και το ξανασκέφτηκα και δυστυχώς έχει δίκιο.Αυτος φταίει για αυτό.»λέω για αυτό που μου είπε.

«Ούτε καν!»φωνάζει η Ξενια και όλοι στο μαγαζί μας κοίταζαν.Κατεβασε μετά την φωνή της.

«Ούτε καν ζωή μου.Μην το βλέπεις έτσι»
«Μα εγώ δεν τον ήξερα αυτόν.Αν δεν τον είχε καλέσει ο μπαμπάς μου πως θα με έβλεπε;»ρωτάω.

Δεν θέλω να έχει δίκιο αλλά έχει δίκιο νομίζω.Παντα νόμιζα και ήθελα να τα καταφέρω μόνος.
Να που δεν έγινε.

«Εγώ δεν έχω μπαμπά αλλά ξέρω ότι οι γονείς οι σωστοί ότι και να κάνουν δεν στο χτυπάνε μετά»λέει η Ξενια.

•Συμφωνώ με την Ξενια•διαβάζουμε όλοι το τετράδιο της Ρωξάνης που το είχε βάλει στην μέση.

Μαζί σου (#5 Σαντα Ροζα)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ