95.Ξενια

1.2K 182 5
                                    

Άργησε λιγο.Και τώρα είμαι περίεργη να δω τι λένε τόση ώρα.Και τι θα μπορούσε να πει ο Κυριάκος στον Σωτήρη;

Μπαίνει μέσα και κλείνει την πορτα.
«Εντάξει.»λέει.
«Τι Εντάξει;Τι του είπες;»
«Κάτι δικά μας»λέει.

Ότι θα έφτανε ο Κυριάκος και ο Σωτήρης να έχουν δικά τους δεν περίμενα να το δω.

Κάθεται δίπλα μου και εγώ σηκώνομαι.
«Πάμε;Πήγε αργά και αύριο έχεις ταξίδι..»λέω.

Δεν το πειστευω ότι έφτασε η μέρα.Οτι αύριο φεύγει.Μετραγα τις μέρες και ήλπιζα κάτι να γίνει και να κάτσει και άλλο.Οχι να ακυρωθεί φυσικά απλά να καθηστερησει να φύγει.

Δεν έγινε όμως.

Με τραβάει πάλι κάτω.
«Περιμενε ένα λεπτό.Ολη μέρα έχεις πει δυο λέξεις μονο.Πως πειστευεις ότι μπορώ να φύγω έτσι;»λέει.

Δεν είναι ότι του κρατάω μούτρα ή κάτι τέτοιο απλά το ότι θα φύγει μου έρχεται συνέχεια στο μυαλό και δεν έχω πολύ διάθεση.

«Όλα καλά.Αληθεια.Παμε για να ξεκουραστείς.»λέω και σηκώνομαι και παίρνω τα κουτιά από πίτσα και τα βάζω σε μια μαύρη σακούλα που έχουν τα παιδιά για σκουπίδια.

«Δεν χρειάζεται να ξεκουραστώ.Μπορεις να έρθεις λίγο εδώ;Γιατί νιώθω λες και μου κρατάς μούτρα και με στεναχωρεί αυτό»λέει.

Πλησιάζω.
«Όχι βέβαια.Τι λες ζωή μου;Όχι.Δεν έχεις κάνει κάτι κακό άρα γιατί να το κάνω αυτό;»λέω.
«Είσαι σκεπτική»

Με κοιτάει και περιμένει να μιλήσω.

«Τώρα δεν είμαι.Ολα καλά.Αληθεια»λέω και χαμογελάω.
«Έλα μαζί μου»λέει μετά και ήταν το μόνο που δεν περίμενα να πει.

«Τι;»λέω.
«Έλα μαζί μου.Θα σε πάρω μαζί μου.»ξαναλέει.

Αυτό δεν γίνεται για πολλούς λόγους.Και μακάρι να ήταν τόσο εύκολο όσο να ξεστομίσεις τρεις λέξεις.

«Δεν μπορώ να έρθω.Το ξέρεις αυτό»λέω.
«Ηλπιζα να πεις «ναι Κυριάκο μου θα σε ακολουθήσω ως την άλλη άκρη του κόσμου για να ήμαστε μαζί»...»λέει με ψιλή φωνή που σίγουρα δεν είναι σαν την δικιά μου.

Γέλασα έτσι πως το είπε.
«Ορίστε.Αυτο είναι χαμόγελο.Οχι αυτό που κανείς όλη μέρα»λέει.

Έχει δίκιο.Θελω να δείξω ότι είναι όλα καλά για αυτόν.Απο την μια χερομαι που θα το κάνει αυτό και από την άλλη δεν θέλω να φύγει τόσο μακριά.Δεν θα μπορούσε να το κάνει αυτό λίγο πιο κοντά;Καμία ώρα από εδώ ας πούμε;Πολλά ζητάω;

Μαζί σου (#5 Σαντα Ροζα)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz