«Σίγουρα;»
«Σίγουρα.Ολα καλά.Θα είμαστε μια χαρά»λεω.
«Είναι πολλά τώρα για αυτό»λέει η Ειρηνη.
«Μια χαρά θα ήμαστε αλήθεια.»την διαβεβαιώνω.Φοβάται πιο πολύ για την Χαρά που είναι η πιο μικρή.Λογικο.
«Αν συμβεί κάτι παρε το εκατό μετά το ασθενοφόρο και μετά εμάς οκ;»λέει ο Μαριος.
«Τίποτα δεν θα συμβεί»λέω.
«Δεν ξέρω Ξενια μου.Μην είσαι τόσο σίγουρη»λέει ο Μαριος και έβαζε τα παπούτσια του.Ήταν και οι δυο πολλοί όμορφοι.Καλα ντυμένοι.Με ωραίο φόρεμα η Ειρήνη,βαμμένη με ωραία μαλλιά και ο Μαριος με πουκάμισο.
Χερομαι που μπορώ να τους βοηθήσω.Το να προσέχω και τα πέντε παιδιά δεν με τρομάζει.Το ότι είναι διαφορετικής ηλικίας το καθένα λίγο ναι.
«Φεύγουμε.Αν χρειαστείς κάτι....»
«Θα σε πάρω»λέω στην Ειρήνη.
«Και αν δεν με βρεις παρε....»
«Τον Μαριο,τον Στέφανο,την Λαουρα,τον Παρη.Καποιον θα βρω»λέω και γελάει.
«Πάμε έξω τότε.Σε ευχαριστούμε..»λέει και τρέχει έξω που περιμένουν ηδη όλοι.Ο Μαριος κοιτάει να δει αν έφυγε η γυναίκα του και μετά με πλησιάζει.
«Αν σε πρήξουν έχει ηρεμιστικά στο μπάνιο...»λέει και μου κλείνει το μάτι.Ότι ας πούμε θα τους έβαζα ηρεμιστικό για να κοιμηθούν;
Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση.«Πήγαινε.Να περάσετε ωραία»λέω και φεύγει και εκείνος.
Κοιτάω στο σαλόνι και μετράω να δω αν είναι όλοι εδώ.
Η Χαρά στο πάρκο της,η Αλεξάνδρα πιο δίπλα στο τραπέζι έπεσε με τις κούκλες της,ο Κώστας διάβαζε κάτι παιδικά παραμύθια,και ο Παντελής με τον Νικόλα έβλεπαν τηλεόραση.
Πέντε.
Όλοι εδώ.***
Χτυπάει το κινητό μου και όταν βλέπω να με παίρνει ο Κυριάκος δίνω το βιβλίο στην Αλεξάνδρα.
«Για τελείωσε το μόνη σου...»της λέω και το σηκώνω.
«Τι κανεί το πιο όμορφο κορίτσι στην Σαντα Ροζα...;»με ρωτάει από την άλλη μεριά.
«Δεν ξέρω για το πιο όμορφο κορίτσι αλλά έγω κάνω μπειμπισιτινγκ..»απαντάω και γελάει.«Εσενα εννοώ.Σημερα είναι αυτό που είχες πει;»με ρωταει.
«Ναι σήμερα.Βγηκαν όλοι μαζί και προσφέρθηκα να τα προσέχω»
«Δηλαδή δεν θα σε δω σήμερα;»ρωτάει.
«Μάλλον όχι.Θα αργήσουν να έρθουν»λέω.Σήμερα δεν έχω δει καθόλου τον Κυριάκο.Πρωτη φορά.Απλα πρόσεχα τον Κωστακη μετά στο μαγαζί,μετά εδώ.Δεν έχω κάτσει λεπτό σημερα.Ειναι από αυτές τις μέρες.
VOUS LISEZ
Μαζί σου (#5 Σαντα Ροζα)
Roman d'amour*16 βιβλίο* 5ο της σειράς Σαντα Ροζα. Ξενια,Σωτήρης και Κυριάκος. Τρεις διαφορετικοί χαρακτήρες που προέρχονται από διαφορετικές οικογένειες. Όνειρα,ερωτες,οικογενειακά προβλήματα και φιλια. Μπορεί ένας ερωτας να ξεκινήσει στα ψέμματα και να γίνει ό...