65.Σωτηρης

1.4K 198 19
                                    

«Και με ένα κλικ εδώ κατεβαίνει όλο το άλμπουμ που θες»λέω.

Κοιτάει ακριβώς τι της δείχνω στην οθόνη του υπολογιστή στο δωμάτιο μου.

Σηκώνει το δάχτυλο της.
«Θα στο ξανάδείξω...»λέω και τις ξανά δείχνω πως γίνεται.

Αφού το κατάλαβε την βλέπω κάθεται κάπως.Ακουγεται η τηλεόραση από το σαλόνι.Οταν ήρθαμε εδώ δεν ήταν κανένας.Τωρα μάλλον ήρθαν όλοι.

«Δεν έρχονται στο δωμάτιο μου σχεδόν ποτέ.Μην ανχωνεσαι» λέω.

Κουνάει το κεφάλι της σαν να δείχνει ότι δεν την πειράζει.

Το έχει κάνει πόλλες φορές αυτό για μένα.Λεει ότι δεν την πειράζει κάτι ενώ την πειράζει.

Δεν μπορώ να πω ότι μαρεσει αυτό.Θα ήθελα να μην συμβιβάζεται με τίποτα.Και να λέει αυτό που θέλει.

«Τι θα κάνουμε σήμερα;»ρωτάω.

Οι μέρες περνάνε τόσο γρήγορα.Θα φύγει το καλοκαίρι και θα πρέπει να ξεκινήσω την σχολή πολύ γρήγορα.Και η Ρωξάνη τα μαθήματα στο σπιτι.Πραγμα που θυμήθηκα ότι θέλω να το συζητήσω μαζί της.

«Θέλεις να ξεκινήσεις το σχολείο το Σεπτέμβρη;»ρωτάω κατευθείαν.

Παίρνει το μπλοκ της και κάθεται δίπλα μου.
«Νομίζω η εμπειρία του να πηγαίνεις σχολείο από το να κανείς μαθήματα σπιτι είναι πιο ωραία.Χανεις ωραία πράγματα»λέω.

•Πως σου ήρθε αυτό τώρα;•γράφει.

«Απλά πειστευω θα το μετανιώσεις πιο μετά.Και δεν θέλω να μετανιώνεις για τίποτα.»λέω ειλικρινά.

Κουνάει το κεφάλι αρνητικά.

«Θα αποκτήσεις και φίλους.Θα κανείς νέες παρέες.Κοπανες.Εκδρομες με φίλους»συνεχίζω για να την πείσω.

•Δεν θα ταίριαζα μαζί με τους άλλους•

Και εδώ εννοεί ότι αυτοί δεν θα ταίριαζαν με την Ρωξανη.

«Νομίζω θα τά πας μια χαρά»
•Πως θα επικοινωνώ;•
«Όπως επικοινωνείς μαζί μου.»λέω.

•Δεν ξέρω...•γράφει με πολλές τέλειες μετά.

«Θα είναι ωραία.Θα σε πηγαίνω εγώ το πρωί αν μπορώ πριν την σχολή.Θα έρχομαι να σε παίρνω.Θα σε καλούνε σε πάρτι και θα έρχομαι μαζί σου εννοειται.Θα σε καλούνε για καφέ φίλοι και πάλι θα είμαι και εγώ εκεί.Γενικα εγώ θα είμαι παντου»της λέω για να γελάσει και το κάνει.

•Δεν έχω πρόβλημα να είσαι παντού.Μαρεσει•

Πήγα να την φιλήσω έτσι χαριτωμένα που τα λέει αλλά ανοίγει η πόρτα.Ο Τάσος.

Μαζί σου (#5 Σαντα Ροζα)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant